نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
منتظر یک بازی جذاب باشید/ کمک بزرگ ۲ نشریه با تیترهای جنجالی به کی‌روش و تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حاشیه‌های ایجاد شده از سوی تیم ملی فوتبال انگلیس برای ایران به نظر می‌رسد بازی این دو تیم را در جام جهانی حساس‌تر خواهد کرد.

حواشی دیدار تیم‌های انگلیس و ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، ما را به یاد دیدار ایران - کره در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ انداخت. جایی که چوی سرمربی تیم کره گفت از ازبکستان به اندازه ایران بدم نمی‌آید! نتیجه آن شد که ایران در خاک کره جنوبی یک بر صفر پیروز شد و به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شد و در ادامه چوی به خاطر شکست در حضور تماشاگران از کار برکنار شد و کره جنوبی با مربی دیگری راهی جام جهانی شد.

در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ به نظر می‌رسد نقش چوی از سوی سان و تلگراف در حال تکرار است.

ابتدا سان تیر زد که خدا را شکر با ایران همگروه شدیم و به تازگی تلگراف هم پیشنهاد داده است که تیم ملی فوتبال ایران باید به بهانه حمایت ایران از روسیه در جنگ با اوکراین از جام جهانی کنار گذاشته شود!

منتظر یک بازی جذاب باشید/ کمک بزرگ ۲ نشریه با تیترهای جنجالی به کی‌روش و ایران

هر چند فیفا به این درخواست واکنشی نشان نداده است و به طور حتم ایران یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود اما به طور حتم کارلوس کی روش از این رفتارها برای تحریک تیمش در بازی با انگلیس استفاده خواهد کرد. سان و تلگراف ناخواسته در حال کمک به تیم ملی فوتبال ایران هستند در حالی که نیت آنها کمک به تیم ملی فوتبال انگلیس است.

کارلوس کی روش یک روانشناس بزرگ است و به زعم خیلی‌ها کار کردن روی مسایل روحی و روانی یکی از دلایل موفقیت این مربی بوده است.

او از حربه‌های سان و تلگراف علیه تیم ملی انگلیس استفاده خواهد کرد. انگلیسی‌ها ناخواسته در حال کمک به تیم ملی فوتبال ایران هستند و به نظر می‌رسد دیدار ایران - انگلیس یکی از دیدارهای جذاب جام جهانی ۲۰۲۲ از کار در آید.

منتظر یک بازی جذاب باشید/ کمک بزرگ ۲ نشریه با تیترهای جنجالی به کی‌روش و تیم ملی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    انگلیس اگه استعمارگر نبود الان جز فقیرترین کشورهای دنیا بود امیدوارم روزی شاهد نابودی انگلیس و سیاست مداران آن باشیم تا دنیا از شر این روباه مکار و حیله گر خلاص شود
  • قربانعلی کاظمی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    سلام، تیم ایران غیرقابل پیش بینی است،شاید تیم انگلیس را شکست دهد.مگر استرالیا در بازی پلی آف قدرت کمی بود؟ دیدیم که ایران در خاک خودش با کمترین امکانات شکستش داد.به امید ۳۰ آبان ۱۴۰۱ که دل میلیونها ایرانی شاد شود انشاءالله.
  • کاظمی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    چرا نظرات را منتشر نمی کنید، هدف شما تجارت است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی