نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتظار ساپینتو از مهدی قایدی؛ مثل دوران استراماچونی باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد برای بازی با آلومینیوم اراک بار دیگر مهدی قایدی به ترکیب ثابت تیم استقلال بر می‌گردد.

ریکاردو ساپینتو در بازی با ذوب آهن به مهدی قایدی بازی نداد و از رضا میرزایی در پست وینگر چپ استفاده کرد اما این بازیکن نتوانست انتظارات سرمربی استقلال در برآورده کند و در بین دو نیمه تعویض شد و مهدی قایدی به ترکیب تیم برگشت.

سرمربی تیم استقلال با این تصمیم می‌خواست تلنگری به مهدی قایدی وارد کند و از سویی به رضا میرزایی فرصت بازی در ترکیب ثابت تیم را بدهد. تدبیری که در بازی با ذوب آهن جواب نداد. بر این اساس پیش بینی می‌شود مهدی قایدی در بازی با آلومینیوم اراک یک بار دیگر به ترکیب ثابت تیم برگردد.

انتظار ساپینتو از مهدی قایدی؛ مثل دوران استراماچونی باش!

حضور او در ترکیب ثابت تیم استقلال در بدترین حالت موجب ایستایی دو مدافع میانی تیم حریف و مانع از پیشروی آنها می‌شود و  دست کم  دریبل می‌زند که خط دفاعی حریف را بهم بریزد.

ریکاردو ساپینتو  بارها در صحبت با مهدی قایدی از او خواست که دوران خوب در دوره مربیگری استراماچونی را تکرار کند.د ر فصلی که آقای گل لیگ برتر شد و در همان فصل شیخ دیابانه به عنوان آقای گل لیگ برتر رسید. البته که انگیزه درخشش مهدی قایدی در تیم استقلال وصف نشدنی است، به خصوص این بازیکن می‌خواهد با نمایش خوب در ترکیب تیم آبی بار دیگر به اردوی تیم  ملی دعوت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی