چرا این بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟/ درویش باید بماند، پرسپولیس به ثبات مدیریتی نیاز دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد پنجعلی کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس از عملکرد مدافع راست نفوذی و انرژیک سرخپوشان تهرانی به وجد آمده است.

محمد پنجعلی مدافع وسط اسبق پرسپولیس ضمن تعریف و تمجید از سبک بازی دانیال اسماعیلی فر، می‌گوید: من هنوز متوجه نشدم علت دعوت نشدن دانیال اسماعیلی فر به تیم ملی چیست؟ این جوان به عنوان یک مدافع کناری توانسته است در 10 هفته گذشته 4 پاس گل بدهد که آمار فوق العاده‌ای برای یک مدافع محسوب می‌شود. همچنین اسماعیلی فر در امور دفاعی نیز عملکرد بی نقصی داشته است و امیدوارم کارلوس کی روش در ادامه مسیر این بازیکن را هم خوب ببیند چرا که تیم ملی جای بهترین‌هاست. هر چند این حرف من به معنای مداخله در امور تیم ملی نیست و فقط می‌گویم تیم ملی جای بهترین‌هاست.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی در حال حاضر صادق محرمی‌و رامین رضاییان را در اختیار دارد که هر دو مدافعان راست خوب و با تجربه‌ای هستند اما دانیال اسماعیلی فر هم یک گزینه جذاب برای تیم ملی است. او نفس چاقی به قول ما فوتبالی‌ها دارد و مرتب در حال رفت و آمد در سمت راست است. اسماعیلی فر نه تنها در امور تهاجمی‌بلکه در دفاع هم بی نظیر است و این تعادل به لطف دوندگی فراوانی که دارد به وجود آمده است. این در حالی است که شما در فوتبال معمولا کمتر مدافعان راستی را می‌بینیم که هم در امور دفاعی و هم تهاجمی‌به یک اندازه موفق و با کیفیت باشند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص بردهای یک برصفر این تیم نیز خاطرنشان می‌کند : شما در هر حالتی به هر حال یکسری منتقد دارید و یحیی گل محمدی هم مربی با تجربه‌ای است. اگر او تیمش زیاد گل می‌زد و زیاد هم گل می‌خورد باز انتقاداتی انجام می‌شد. هر چند به شخصه معتقدم پرسپولیس می‌تواند زیباتر از این بازی کند اما آنچه اهمیت دارد کم گل خوردن این تیم است. تیمی که سازماندهی دفاعی خوبی داشته باشد راحت تر به عنوان قهرمانی می‌رسد و حالا هم می‌بینیم پرسپولیس به لطف همین دفاع مستحکم صدرنشین جدول لیگ برتر است. اینکه با اختلاف یک گل می‌برد هم خیلی نمی‌تواند بد باشد. البته تا روزی که پرسپولیس در صدر جدول و بالاتر از بقیه تیم‌ها ایستاده باشد.

محمد پنجعلی در مورد شایعات اخیر پیرامون برکناری رضا درویش نیز تصریح می‌کند: پس از برکناری مدیرعامل استقلال این شایعات مطرح شد در حالی که به نظر من این پرسپولیس به آرامش و ثبات مدیرتی نیاز دارد. من نمی‌دانم دلیل برکناری آقای آجرلو چه بود اما نباید حالا که چنین اتفاقی در استقلال افتاده در پرسپولیس هم بیفتد. فصل گذشته هم به نظرم تغییرات مدیریتی به پرسپولیس آسیب زد. رضا درویش در فصل نقل و انتقالات عملکرد خیلی خوبی داشت و بهترین نفرات را برای یحیی گل خرید و به قول خود یحیی گل محمدی او تلاش زیادی کرده است. دست زدن به ترکیب مدیریتی پرسپولیس آن هم به این خاطر که مدیرعامل استقلال تغییر کرده کار درستی نیست.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به دیدار اخیر این تیم مقابل ملوان انزلی یادآور می‌شود: خدا سیروس قایقران را بیامرزد. هر موقع اسم ملوان می‌آید یاد آن مرحوم می‌افتم که مرد فوق العاده‌ای بود. فوتبالیست قوی و یک جوانمرد با معرفت که جواهر بود. آن زمان هم بازی‌های ما با ملوان به ویژه در انزلی همیشه گره می‌خورد. این بار هم پرسپولیس با نتیجه یک برصفر به برتری رسید و به صدر جدول رفت. شاید خیلی مسابقه دلچسبی از لحاظ ایجاد موقعیت گل نبوده باشد اما نتیجه اش برای پرسپولیس خوب بود. امیدوارم پرسپولیس بتواند هفته آینده هم برابر مس کرمان نتیجه خوبی کسب کرده و با برتری و پیروزی به استقبال تعطیلات لیگ برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    دوستان کیسه کش از حسادت دق میکنن واس گلای اسماعیلی رو میبینن😂😂😂😂😂
  • مکتب کثیف دوچرخه IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    حالا دوچرخه چیا از حسادت میان میگن نخیر اصلابازیکن خوبی نیست😂😂😂😂😂😂
  • کیسه کش بودن بیماریست IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    کیسه کشای بی منطق فقط از رو حسادت حرف میزنن نمیخان قبول کنن بهتربن دفاع راست لیگ ایرانه اسماعبلی فر
    • امیر IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      بهترین دفاع راست ایران یه پرسپولیسی واقعیه رامین رضاییان با 3 گل زده و 2 پاس گل بی عیب ونقص در دفاع دانیال اسماعیلی فر یه کیسه کش عوام فریب بیشتر نیست به پرس نچسبونیدش اگر هرکسی غیر از لوکادیا فوروارد بود حتی یدونه از پاسهاش گل نمی شد
  • کیسه امحا کن IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    اولآ درویش بهترین مدیر عامل است چون هر بازیکنی که یحیی خواست گرفت دوم اسماعیلی فر هم از لحاظ کارهای دفاعی غیر قابل نفوذ است هم بموقع در نقش یک بازیساز وگلساز ظاهر میشه حتی شم گلزنی داره رامین فقط هجومی واز سمتش میشه ضربه زد ولی دانیال خیر غیر قابل نفوذ است بخاطر همین بهترین راست حال حاضر لیگ است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی