کریم بنزما - توپ طلا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما می‌گوید بعد از بردن توپ‌طلا به سومین آرزویش بعد از خرید خانه برای مادرش و رئالی شدن رسیده است.

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال‌مادرید سرانجام به چیزی که همه انتشار داشتند رسید و توپ‌طلا را برد، اتفاقی که بعد از ۲۴ سال برای یک بازیکن فرانسوی رخ داد.

نشریه فرانس فوتبال بعد از این اتفاق با کریم بنزما مصاحبه‌ای ترتیب داده و صحبت‌های بازیکن ۳۴ ساله جالب‌توجه است که در ادامه می‌خوانید.

توپ‌طلا بعد از فصل خوب

فصل گذشته بهترین فصل من بود چون سرانجام توانستم فاتح توپ طلا شوم. من از بچگی رویای رسیدن به این جایزه را داشتم. این بهترین فصل فوتبالی زندگی‌ام بوده است. من به هر سه رویایی که در بچگی داشتم رسیدم؛ خریدن یک خانه برای مادرم، پیوستن به رئال مادرید چون بهترین باشگاه دنیاست و سومی که دریافت توپ طلا بود. من واقعا به کاری که کردم افتخار می‌کنم.

فصلی که گذشت

باید بگویم که امسال واقعا خوب بود. نه فقط برای من چون شروع به گلزنی و کسب موفقیت کردم، بلکه چون دیدم که این تیم و مربی هم بسیار با انگیزه هستند. این باعث شد که تیم پیش برود و مشخص شود که ما توانایی بسیاری در انجام کارها داریم.

سه آرزوی خاصی که کریم به آن‌ها رسید/ مادرم، مادرید و این جایزه خاص

سبک بازی

این ترکیبی از همه چیز است. وقتی بچه بودم، با بچه‌های بزرگ‌تر بازی می‌کردم و باید سریع‌تر فکر می‌کردم. باید سریع‌تر حرکت می‌کردم و شوت می‌زدم. این موضوع حالا به کارم آمده است. بازی من، بازی با یک لمس توپ است. می‌دانم که وقتی توپ به من می‌رسد باید چه کار کنم.

۵ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا

این تاریخی است چون ما می‌دانیم که رسیدن به فینال چقدر سخت است. من درباره قهرمانی حرف نمی‌زنم، فقط به رسیدن به فینال اشاره می‌کنم. قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار پیچیده است اما پنج قهرمانی تاریخی است. رئال مادرید باشگاهی با سابقه است و به همین دلیل بهترین است. رئال همیشه قهرمان است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی