نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مربی قرمزها: روزهای خوب ادامه دارد/ شرایط روحی با نتایج بهتر می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزهای خوب میکل آرتتا و آرسنال ادامه دارد و بردهای متوالی این تیم روحیه تیم را بالا برده است.

روزهای خوب آرسنال همچنان ادامه دارد و صدرنشین لیگ برتر در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا نیز به مصاف آیندهوون رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد.

سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای آرسنال داشت چون موفق شدند با کسب آن صعودشان به مرحله حذفی لیگ اروپا را قطعی کنند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از بازی گفت: «ما صعود کردیم و این یعنی قدم اول را خوب برداشتیم. از این بابت خوشحال هستم، حالا می‌خواهیم به دومین هدف برسیم که صعود به عنوان صدرنشین است چون از تفاوتی که دارد با خبر هستیم.»

آرتتا در مورد کلین شیت‌های متوالی تیمش و بردهای اقتصادی ۱-۰ این تیم نیز حرف زد:« این که کلین شیت کنیم عالی است. فکر می‌کنم امروز باید بیشتر گل می‎‌زدیم، همان اتفاقی که در نیمه اول بازی برابر لیدز باید رخ می‌داد. اما در کل من از عملکرد بازیکنانم و سبک بازی‌ای که ارائه کردیم بسیار راضی هستم.»

مربی جوان اسپانیایی همچنین درباره شرایط روحی خوب توپچی‌ها گفت: «شرایط پس از هر بازی متفاوت است و به نتیجه و سبک بازی تیم بستگی زیادی دارد. شرایط روحی تیم عالی است اما حالا باید به بازی ساوتهمپتون فکر کنیم که پیروزی در آن برای ما بسیار مهم است. بردن در هر مسابقه برای ما تبدیل به یک چالش شده است و ما از این چالش لذت می‌بریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی