نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فتح‌الله‌زاده با یک حرکت مهم محبوب ساپینتو می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سرمربی استقلال با جریمه سنگین ۴۰۰ میلیونی مواجه شده بود کمیته حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد اقداماتی برای اعتراض به این حکم انجام خواهد داد.

تغییرات به وجود آمده در راس کادر مدیریتی باشگاه استقلال طی یک هفته اخیر موجب شد بحث جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی ساپینتو برای اتفاقات پایان دیدار استقلال و گل گهر در سیرجان، که با قیمت امروز دلار در کشورمان، بیش از ۱۳ هزار دلار میشود تحت تاثیر تغییرات مدیرعامل باشگاه استقلال از یاد همه رفت. در حالی که گفته می‌شد قرار است در این باره اقدامات لازم صورت بگیرد.

حالا و با توجه به پرداختن مدیران تازه وارد استقلال در روزهای اخیر به موضوع بدهی‌های باشگاه، به نظر می‌رسد کسی به فکر جریمه سرمربی خارجی تیم استقلال نیست. اما از باشگاه استقلال خبر رسید تیم حقوقی این مجموعه دفاعیات خود را آماده کرده و شکایت اولیه را در همان روزهای نخست به کمیته انضباطی ارائه داده است.

در حال حاضر باشگاه استقلال منتظر جواب کمیته انضباطی مانده است تا هر حکمی در این باره اعلام شد بار دیگر نسبت به آن واکنش نشان بدهد.

فتح‌الله ‎زاده با یک حرکت مهم محبوب ساپینتو می‌شود

شایان ذکر است؛ سرمربی استقلال که در روز تولدش به جلسه کمیته انضباطی رفته بود، پس از شنیدن مبلغ جریمه در نظر گرفته شده برای خودش خندیده بود و با بیان این جمله که «مگر چه کار کرده ام؟» گفته بود فعلاً همه تمرکزش روی مسابقات استقلال است و کاری به این موضوعات ندارد. چرا که قرار بود آجورلو مدیرعامل قبلی استقلال در این باره اقدامات لازم را انجام بدهد.

باید دید فتح‌الله‌زاده تا چه اندازه نسبت به این مشکل سرمربی تیمش حساس خواهد بود و در این باره چقدر به ساپینتو کمک می‌کند. قطعا کاهش این مبلغ در دوران مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده می‌تواند استارت خوبی برای شروع همکاری‌های این دو نفر باشد و ذهنیت خوبی برای سرمربی پرتغالی از همکاری با مدیرعامل جدید ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی