داوران باز هم پنالتی استقلال را نگرفتند/ ساپینتو با این دو بازیکن لج‌بازی نمی‌کند اینطوری خوشش می‌آید/ رحمتی در تهران یک خواسته داشت که به آن رسید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: باعث تعجب است که چرا از دو دفاع چپ و راست خوب استقلال در ترکیب استفاده نمی شود، در عوض بازیکنانی برای استقلال به میدان می‌روند که من با این سنم از آنها عملکرد بهتری خواهم داشت.

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاف این تیم مقابل آلومینیوم و تساوی خانگی آبی‌پوشان تهرانی اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال و آلومینیوم را چطور ارزیابی کردید؟

بازی خوبی بود. استقلال موقعیت بوجود می‌آورد ولی اراکی‌ها دنبال ۱ امتیاز بودند که گرفتند.

به نظر شما سبک فوتبال آلومینیوم نسبت به فصل قبل تغییر کرده است؟

بله! آنها یک مقدار تدافعی تر بازی می‌کنند. طبیعی هم بود چون مهدی رحمتی میخواست در تهران مساوی بگیرد و تاکتیک تیمش را دفاعی تنظیم کرده بود. اما استقلال باید خیلی حمله می‌کرد.

قبول دارید در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار استقلال بود؟

بله! استقلال حمله میکرد ولی حملات استقلال ناقص بود. حمله باید طوری باشد که شما بتوانید موقعیت ایجاد کنید و خودتان را به دروازه نزدیک ببینید. ما تا پشت ۱۸ قدم خوب بودیم اما غیر از ۲ شوت که بچه‌ها زدند کار خاصی انجام ندادیم که دروازه بان اراکی‌ها هم آن را گرفت. شاید هم یک مقدار بدشانس بودیم ولی باید بازیکنان دفاعی حریف را دور زد و توپ را به عمق خط دفاع فرستاد.

داوری چطور بود؟

یک صحنه مشکوک در نیمه دوم وجود داشت که توپ به نظر رسید به دست مدافع آلومینیوم برخورد کرد. غیر از آن صحنه داوری در کل خوب بود. در رابطه با صحنه هم فکر می‌کنند پنالتی بود. این اتفاقات برای سومین هفته متوالی تکرار شد.

داوران باز هم پنالتی استقلال را نگرفتند/ ساپینتو با این دو بازیکن لج‌بازی نمی‌کند اینطوری خوشش می‌آید/ رحمتی در تهران یک خواسته داشت که به آن رسید

درباره تعویض‌های استقلال صحبتی دارید؟

متاسفانه از سلمانی در پست اشتباهی استفاده میشود. تعجب می‌کنم چرا ابوالفضل جلالی و حردانی در ترکیب استقلال قرار نمی‌گیرند! حردانی در جناح راست می‌تواند شرایطی فراهم کند تا یامگا یک خط جلوتر برود و ابوالفضل جلالی هم نشان داده یک مدافع رونده است و خوب از جناح چپ نفوذ می‌کند. او بارها برای بازیکنان خط حمله موقعیت می‌سازد.

فکر می‌کنید ساپینتو در رابطه با بازی ندادن به این دو بازیکن با کسی لج می‌کند؟

به نظرم او لجبازی نمی‌کند بلکه اینطوری خوشش می‌آید. ساپینتو سلیقه خودش را دارد و نمی‌خواهد به جلالی و حردانی بازی بدهد. اما قطعاً استقلال از بازی نکردن مهره‌های خوبش لطمه می‌خورد.

چطور؟

تعجب می‌کنم چطور میشود بازیکنانی برای استقلال به ترکیب اضافه شوند که من با همین سن و سالم شرط می‌بندم از آنها بهتر بازی می‌کنم.

نظرتان در رابطه با شرایط جدول و پیشتازی پرسپولیس با دو امتیاز بیشتر از استقلال چیست؟

قطعاً تیمی که میخواهد قهرمان شود نباید امتیاز از دست بدهد. درست است که ما فاصله دو امتیازی با صدر داریم و راحت جبران می‌شود اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید هیچ امتیازی از دست بدهد ولی الان می‌بینیم که استقلال در سه بازی اخیر دو بار مساوی کرده و این می‌تواند به ضررش تمام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فتل IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    کیسه شانس آورد که ۳ تا نخورد. برید خدارو هم شکر کنید. اگر ۱۰ نفره نشده بود آلومینیوم تو ضد حمله میباختید😄😂😅
  • شما دهاتیا آبروی ما روستاییا رو بردین: IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    جناب فوتبالیست برخورد توپ به بازو والله پنالتی نیست. تو روستای ما که پنالتی نیست، تو دهات شما رو نمیدونم.
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    بروباباپنالتی باشدکه داورهابگیردچرافکرمیکنیدبرای استقلال هربازی بایدپنالتی گرفت یعنی اگه برای استقلال پنالتی نگیرنداستقلال بلت نیست گل بزندالبته این به همه ثابت شده بودفصل قبل بازیکنش ۱۲گل زد۸تاش ازروی نقته پنالتی بوداونم پنالتیهای معشیتی که اصلان پنالتی نبودولی به داوردستورداده بودن اگه استقلال داشت میباخت ویامساوی بودزودبراش یک یادوتاپنالتی بگیران به خاطرهمین بازی بودیک پنالتی جواب نمی داد۲تا۲تابراشون پنالتی میگرفتن که اصلان پنالتی نبودهیچی پنالتی حریف هم گرفته نمی شدمثل بازی بامس رفسنجان ۲تاپنالتی گرفتن به اشتباه که پنالتی نبودازاونوریک پنالتی محرض برای مس نگرفتن تااستقلال نتیجه باخت بابردش عوض شودواین جوری تونست قهرمان بشه اگه پنالتیهای معشیتی وامتیازهانبودفصل قبل استقلال باید۴یا۵میشودنه قهرمان کثیف ترین وناسالم ترین قهرمانی فصل قبل استقلال بودولی این فصل ازاین خبرهانیست
  • 6 IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    اينم شد كارشناس!!! از كيسه برون همان تراود كه دروست خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی