اگر برای استقلال پنالتی بگیرند باید تعجب کنیم!/ فتح‌الله‌زاده باید به مشکلات داوری ورود کند/ چقدر جای تماشاگران در آزادی خالی است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه اشتباهات داوری هر هفته به این تیم لطمه میزند و دیگر شرایط برای استقلال طوری شده که نمی توان نسبت به این موضوع بی تفاوت بود. فتح‌الله‌زاده باید یک کاری بکند.

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاف استقلال مقابل حریف اراکی اظهارداشت: بازی بدی نبود. در واقع استقلال خیلی حمله کرد. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بچه های ما بود و خیلی کم سید حسین حسینی را دیدیم اما متاسفانه بازی با یک مشکل داوری باز هم به ضرر استقلال تمام شد.

وی افزود: بعد از اتفاقاتی که در بازی تیم استقلال مقابل فولاد رخ داد پیش‌بینی می‌شد شاید داوران تا حدی دقت بیشتری نسبت به بازی های استقلال داشته باشند ولی در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن هم دیدیم که یک پنالتی روی آرش رضاوند جلوی چشم داور گرفته نشد. در این بازی هم به نظر رسید توپ به دست مدافعان حریف برخورد کرده ولی باز هم داور اراده ای برای گرفتن پنالتی از خودش نشان داد. شاید اگر پنالتی می‌گرفت باید تعجب می‌کردیم.

پیشکسوت آبی‌پوشان اضافه کرد: فکر می‌کنم آقای فتح‌الله‌زاده که خودش یک مدیر با تجربه در امر فوتبال است باید نسبت به این موضوع ورود کند. شاید به خاطر اتفاقات اخیر، مشکلاتی بین داوران و باشگاه استقلال به وجود آمده باشد، ولی فتح‌الله‌زاده باید آنها را برطرف کند و شرایطی ایجاد شود که قضاوت ها برای استقلال با دقت بیشتری انجام شود. اگر کار به همین منوال پیش برود و استقلال امتیاز از دست بدهد از رقبایش عقب می‌افتد.

اگر برای استقلال پنالتی بگیرند باید تعجب کنیم!/ فتح‌الله‌زاده باید به مشکلات داوری ورود کند/ چقدر جای تماشاگران در آزادی خالی است!

کارگرجم خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی جام جهانی و سطح بالای رقابت‌های این فصل گاهی در طول یک ۹۰ دقیقه یک خطای پنالتی می‌تواند سرنوشت قهرمانی یک تیم را رقم بزند. همانطور که در بازی قبلی پرسپولیس (مقابل مس رفسنجان)، آنها با یک پنالتی برنده شدند استقلال هم در همین بازی می‌توانست با یک پنالتی یک بر صفر سه امتیاز حساس را بگیرد و خودش را دوباره کنار پرسپولیس قرار بدهد. ولی متاسفانه این شرایط، کار را خطرناک می‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه توضیح داد: به نظرم استقلال کارهای تهاجمی‌اش را خوب انجام می‌دهد ولی آن جلو یک رابطه بین خط هافبک و مهاجمان کم داریم. مهدی قایدی و مهدی مهدی پور خیلی تلاش می‌کنند برای مهاجمان دیگر موقعیت سازی کنند ولی تیم، موقعیت ساز کاربلد را ندارد که توپ را در بهترین مکان و بهترین زمان جلوی پای مهاجمان ما قرار بدهد.

کارگر جم در پایان افزود: نکته دیگری که باعث شد آلومینیوم بتواند استقلال را در تهران متوقف کند عملکرد خوب دروازه بان این تیم بود که در چند صحنه مانع از باز شدن دروازه تیم آلومینیوم شد. به طور کلی تیم اراک آمده بود ۱ امتیاز بگیرد که فکر می‌کنم در این زمینه به خواسته اش رسید. ولی ای کاش هواداران استقلال در استادیوم حضور داشتند. آن وقت استقلال حتما شرایط بهتری برای بازی کردن داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • استقلال قهرمان IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    جای گدایی پنالتی ی بازیه قشنگ بکنید
    • استقلالی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      داوری به ضرر ماست درست ولی مشکل فقط اینا نیست ... تیم تو بخش هافبک و بازیسازی مشکل داره ... مدام تو عرض پاس دادن اسمش بازیسازی نیست ... خواهشا تو نیم فصل یه هافبک طراح درجه یک خارجی بیارید که بتونه قفل این جور تیم های دفاعی رو باز کنه
  • سعید IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    هربازی ۱۵ تا پنالتی طلبکار میشین مگه سیرکه حاجیییی؟؟؟
  • هوادار ارتش سرخ IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    چرا در حق استقلال انقدر ظلم میشه ای بابا😑
    • محمدی IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      کدام ظلم بازیکن استقلال به جای بازی خوب وگل زدن دنبال گرفتن پنالتی هستند. این تیم استقلال هفت تا مهاجم دارد ولی همه آنها به دوریال هم نمی ارزند حیف پول. سیاهی لشگر نیاید به کار یکی مرد جنگی بهتر از صد هزار
  • ما رو باش، اینا رو باش: IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    ما پیشکسوت داریم اینا هم پیشکسوت دارن. برخورد توپ به بازو از کی تا حالا پنالتی بوده؟! داور اگه به نفعتون سوت میزد آدم خوبی بود اما حالا که سوت نزده آدم بدیه. نه پیشکسوت منطقی دارن نه هوادار منطقی.
  • محمد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    مگه هر توپی به دست بخوره پنالتی هست دست باید به توپ بخوره کمی سواد داوری خود را بالا ببرید این تیم هیچی نمیشه
    • منم IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      از نظر کیسه کشا وقتی یطرف بازی هستند توپ اگه تو ۱۸حریف به پای بازیکن هم بخوره باید یه پنالتی بنفعشون گرفته بشه حالا چه برسه به دست بخوره که اون دیگه باید ۵تا پنالتی داور بگیره تا کیسه کشا ناراحت نشن!خخخ خخخ احتمالا مربیشون تو تمرینات بهشون یاد میده چطوری توپ رو بزنید تا بدست حریف بخوره و بعد بریزید سر داور تا پنالتی براتون بگیره.خخخ خخخ
    • سجاد IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      اگر چشمات رو باز کنی توپ به دست خورد و دست مدافع عقب رفت کلا مسیر توپ عوض کرد پس دست مدافع فضا اشغال کرده و خطا واضح می باشد در محوطه جریمه اگر دست چسبیده به بدن نباشه و توپ بخوره بهش پنالتی میشه
    • ساوالان IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      بسته به اینه که حریف کی باشه اگه لنگ باشه بدست که سهله نفس بازیکن هم به تو بخوره باز پنالتی حسب میشه مثل پنالتی بازی لنگ وتراکتور
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    تیم مشکل فضاسازی و خلق موقعیت آشکار داره. توپی که به یه بغل پا نیاز داشته باشه. بازی بسته به خلاقیت بازیکنان شده. مربی در رفع این مشکل ضعیف عمل کرده.
  • کوهمره_جروق IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    استقلال فوتبال را با واترپلو اشتباه گرفته.از اول بازی تا آخرش فقط داشتن شیرجه میزدن برای سهمیه پنالتی.یا به بازیکن حریف رشوه میدن یا به داور و یا با شیرجه میخوان داور را فریب بدن.من احساس میکنم اخراج شریفات هم توسط خود شریفات و مدیران استقلال و حتی شاید همین داور از قبل برنامه ریزی شده بود.
  • 6 IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    توهم تو كيسه نهادينه شده. كوچيك و بزرگش دنبال پنالتي معيشتي و گدايي امتيازند!!!
  • شاهین IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    یبار نشدش ازین استقلالیا یک کلمه حرف منطقی بزنند از بس پارسال چپ و راست براشون می بایست پنالتی میگرفتند بد عادت شدن
  • علی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    شرایط داوری برای استقلال طوری شده که داواران فکر می کنند اگر پنالتی مسلم استقلال رو هم بگیرند نشانه ضعف و وادادگی و عدم اقتدار داور است
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    چقد شما کیسه کشا هوچی گرین اخه😂😂😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی