منظور مدیرعامل پرسپولیس دقیقاً چه بود/ یحیی، آل کثیر را نمی‌خواهد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که عیسی آل کثیر در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بارها شنیده شده نیم فصل به این تیم اضافه می‌شود اما رضا درویش حرف‌های دیگری زد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود در پاسخ به پرسشی در خصوص عیسی آل کثیر و احتمال عقد قرارداد با او برای نیم فصل دوم، گفت: عیسی تمرینات خود را در تیم دنبال می‌کند. کادرفنی به ما چیزی نگفته است و البته هنوز هم به آمادگی کامل نرسیده است.

ماجرا چیست؟ چرا یحیی گل محمدی هنوز در این رابطه صحبتی با باشگاه انجام نداده است؟ آیا سرمربی پرسپولیس عیسی آل کثیر را نمی‌خواهد؟

همه این سئوالات ممکن است در ذهن شما و طرفداران پرسپولیس به وجود آمده باشد اما... عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که در مدت حضورش در این تیم توانسته بود گل‌های سرنوشت سازی برای سرخپوشان خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند، در ادامه با اتفاقات عجیبی مواجه شد. از محرومیت ۶ ماهه تا مصدومیت رباط صلیبی!

مصدومیت رباط صلیبی عیسی آل کثیر که البته در ادامه با کوتاهی این بازیکن در خصوص پیگیری درمان زیر نظر پزشک و عمل جراحی همراه شد، اکنون مدت دوری او از فوتبال را طولانی‌تر کرده است. اکنون با پشت سر گذاشتن عمل جراحی رباط صلیبی این بازیکن تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارد و حضورش در برخی تمرینات تیم باعث انتشار اخباری درباره احتمال بازگشت به جمع سرخپوشان با تمدید قرارداد در نیم فصل شده است.

منظور مدیرعامل پرسپولیس دقیقا چه بود/ یحیی، آل کثیر را نمی خواهد؟

از سوی دیگر یحیی گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی عیسی آل کثیر دارد اما می‌خواهد این مهاجم خوزستانی را در آمادگی کامل ببیند. سرمربی پرسپولیس به این مهاجم شناخته شده قول داده که در صورت رسیدن به آمادگی مطلوب از نیم فصل دوم او را به تیم اضافه می‌کند. یحیی گل محمدی دوست هم ندارد زیر قولش بزند اما این به شرطی است که عیسی آل کثیر هر چه زودتر به شرایط بازی برسد.

در حال حاضر پرسپولیس یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل را به عنوان ۴ مهاجم تخصصی در اختیار دارد. چنانچه یحیی گل محمدی بخواهد عیسی آل کثیر را از نیم فصل دوم به تیم اضافه کند یکی از این نفرات باید در پایان نیم فصل اول از پرسپولیس جدا شوند. سرمربی پرسپولیس نیز بر همین اساس عجله ای برای عقد قرارداد یا صحبت با رضا درویش در خصوص عیسی آل کثیر ندارد و می‌خواهد در فرصت مناسب و پس از پشت سرگذاشتن کامل دوران نقاهت و حضور این مهاجم در تمرینات گروهی، در بازی‌های دوستانه او را تست کند.

در صورتی که عیسی آل کثیر در بازی‌های دوستانه پرسپولیس بتواند خودی نشان دهد یا در سطح همان عیسی آل کثیر سابق ظاهر شود آن گاه یحیی گل محمدی چراغ سبز را برای عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با او نشان خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    یک چی. ال کثیر از وقتی به پرسپولیس اومد بیشترین خسارت را خوردیم هم با حرکاتش هم با لجبازی. با اینکه فوتبالیست خوبیه. بخدا این بازیکن نیومد داره و امیدوارم یکی دو سالی بره تیمی که برایش خوب و موثر باشه. تشکر از زحماتت. با این سن نرفتی جراحی کنی بچه هم بود میگفت زود بروم دیگه سن فوتبالی داره تموم میشه. ببخشید
    • Amin_red army_🤩 IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      موافقم👏👏👏
  • هنی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    بابابرو عیسی بهترین مهاجمه تواصلان هیچی از فوتبال نمیدونی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی