نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
بازیکنی که سرخ‌ها می‌خواستند با پیشنهاد نجومی تغییر مسیر دارد/ پرسپولیسی‌ها بی‌آپشن شدند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد ۱۲ میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با جذب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سینا اسدبیگی و سعید صادقی کاملا خبرساز ظاهر شد. موضوعی که رضایت هواداران و کادرفنی را نیز به همراه داشت. در این رابطه اما بحث زیادی شکل گرفته که پرسپولیس در مسیر مذاکره با برخی بازیکنان مدنظر خود سقف عجیبی را برای توافق در نظر داشته است.

مهمترین گزینه در این مسیر شاید نام سعید صادقی باشد. برترین گلساز فصل گذشته که مسیر طولانی را برای حضور در این تیم پشت سر گذاشت و تا لحظات پایانی اخباری مبنی احتمال حضورش در استقلال نیز به گوش می‌رسید. در ادامه گفته شد پرسپولیسی‌ها با اغوای مالی مناسب، توانسته‌اند این ستاره و دیگر بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند.

مساله‌ای که رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه آن را رد می‌کند و مدعی است که پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی سقف بودجه خود برای جذب بازیکن را ۱۲ میلیارد قرار داده و هیچ بازیکنی از این عدد بالاتر نرفته و تنها آپشن‌هایی در قرارداد وجود داشته که البته در مسیر درآمدزایی باشگاه بوده است.

مهمترین نکته‌ای که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آن اشاره کرده این است که هیچ بازیکنی در پرسپولیس بابت عملکرد فردی پاداش و آپشنی نخواهد داشت. طی فصول اخیر بازار آپشن‌هایی مثل گل، پاس گل و کلین شیت حسابی داغ بوده و البته درویش مدعی شده که در تیم او چنین آپشنی در قرارداد هیچ بازیکنی قرار داده نشده است. آپشن در نظر گرفته شده برای بازیکنان حضور در بازی و البته تیم ملی و جام جهانی است. مساله‌ای که مدیر سرخ‌ها مدعی است در صورت حضور در جام جهانی و دریافت این آپشن از سوی بازیکن، باشگاه نیز از حیث مالی شرایط برابر و حتی برتری را با توجه به درآمدزایی از سوی فیفا را خواهد داشت.

درویش با اشاره به این موضوع گفت: ما در بورس حضور داریم و همه اسناد را باید در کودال قرار دهیم. ما البته با جزییات این اسناد را در اختیار قرار خواهیم داد و آنها کلیات موضوع را ارائه می‌دهند. کسانی که به دنبال سقف باشگاه هستند می‌توانند با بررسی کودال در جریان آن قرار داشته باشند. اینکه بخواهیم جزییات را هم قرار دهیم به نظر اجحاف در حق باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس است که در بورس هستند و همه شرایط آنها مشخص است و برای دیگر باشگاه‌ها اینطور نیست.

بازیکنی که سرخ ها می خواستند با پیشنهاد نجومی تغییر مسیر دارد/ پرسپولیسی ها بی آپشن شدند!

وی ادامه داد: ما فعلا کلی اعلام می‌کنیم و اگر ضرورتی بود طبق اعلام آقای دکتر قربان زاده، اگر همه باشگاه‌ها اعلام کنند ما هم اعلام خواهیم کرد. با این حال باید تاکید کنم که ما سقف ۱۲ میلیاردی را رعایت کرده‌ایم. بدون آپشن البته. آپشن‌های ما هم البته در راستای درآمدزایی خواهد بود و اینکه بازیکن به جام جهانی برود که به طبع از این حیث باشگاه صاحب درآمد نیز خواهد شد. برای گلزنی، پاس گل و ... هیچ آپشنی نداریم.

نکته جالب در این گفتگو اما جایی بود که مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که بازیکنی را خواستار شدند اما وی با اعلام اینکه دیگر باشگاه حتی دو برابر بیشتر به وی پیشنهاد داده، از این انتقال صرفنظر کرد: آقای گل محمدی به ما گفتند فلان بازیکن بیاید بد نیست. ما هم گفتیم در حدی است که اگر بیاید ما می‌توانیم ۶ میلیارد به وی بدهیم. آمد و مذاکره کردیم و ناگهان به تیم دیگری رفت و ۱۴ میلیارد گرفت! بازیکنی که شاید با آپشن می‌خواستیم اینجا به وی ۸ میلیارد بدهیم رفت جای دیگر و ۱۴ میلیارد گرفت! خدا از بنده‌اش با توجه به بضاعتی که دارد انتظار دارد و ما هم بیشتر از این نمی‌توانستیم بدهیم. باید از بازیکنانی که آمدند تشکر کنیم که حالا به ما لطف داشتند یا به آقای گل محمدی و این پیراهن پرسپولیس؛ دم‌شان گرم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حواشی مذاکره با گادوین منشا و عدم توافق با این مهاجم نیجریه‌ای نیز گفت: ما قیمتی به ایشان گفتیم. اصلا خودش اصرار داشت که بیاید. بحث آن هم دو ماه قبل از شروع لیگ بود و زمانی که به تازگی مسابقات فصل گذشته پایان یافته بود. ما سقف می‌گذاریم و بنا نیست به هر بازیکنی هر چقدر خواست بدهیم. قرار نیست چون خارجی است هر چقدر خواست بگوییم بفرما. بعد ایشان (گادوین منشا) آمدند و گفتند مس رفسنجان ۱۰۰هزار دلار بیشتر می‌دهند و گفتیم مشکلی نیست و بفرمایید قراردادتان را با آنها ببندید.

درویش در شرایطی مدعی است که منشا به خاطر دریافتی بیشتر (۱۰۰هزار دلار) نسبت به پیشنهاد پرسپولیس راهی مس رفسنجان شده که پیش از این بحث زیادی خصوصا از سوی علی علیزاده معاون ورزشی مس رفسنجان در این خصوص شکل گرفته بود و مدعی شده بودند که پیشنهاد آنها کمتر از رقم پرسپولیس بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس البته مدعی شد که این باشگاه علیرغم اینکه هزینه قطعی و رسمی دیگر باشگاه‌ها را نمی‌داند، با توجه به هزینه‌ای که خودشان صورت داده‌اند، این باشگاه را در رده پنجم گرانترین تیم‌های این فصل می‌داند و قطعا تیم‌های صنعتی هزینه بالاتری نسبت به سرخپوشان داشته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • الاستقلال IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    اما کیسه تا تونسته آپشن گذاشته😅 برای مرادمند و یزدانی، خدمت ۲ ماهه😂 برای قایدی و مطهری و رمضانی، هر شوتی که به نورافکن ورزشگاه نزنن، ۱۰۰ میلیون و برای گرفتن پنالتی ۱۵۰ میلیون😂😂
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      برای دست کشیدن به سر و گوش تو هم آپشن خوبی گذاشته
    • رضا IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      ههه.دقیقا اینام آپشن ویژه دارن.بالاخره اینهمه حرف رایگان که میزنن پولش از یجا باید بیاد دیگه
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    زیر میزی ها را هم در گودال قرار میدهید
    • رضا IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      😂😂ایول پسر عجب زبونی داری
    • قرمز تا همیشه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      جناب کافر همه را به کیش خود پندارد پرسپولیس اهل زیرمیزی دادن و اینکارا نیست
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    محمد خدابنده لو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی