نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بلای پرسپولیس بر سر تراکتور نازل می‌شود؟/ وکیل زنوزی در دادگاه؛ برای پاسخ به ادعای عجیب
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلاش های فردی که سالهاست قصد دارد مالکیت تراکتور را در آغوش بگیرد، دوباره آغاز و وارد روند قضایی شده است.

۶ سال پس از تغییر مالکیت تراکتور و انتقال آن به بخش خصوص و خریداری سهام آن توسط محمدرضا زنوزی تاجر مشهور اهل آذربایجان شرقی و در شرایطی که این باشگاه با گذر از شرایط دشوار مالی دوباره سر پا و در حال نوسازی است، نامه ای به دفتر باشگاه تراکتور واصل شده که در آن، مالک این باشگاه برای رسیدگی به شکایت فردی که خود را همچنان مالک و سهام دار این باشگاه می داند، احضار شده است.

گفتنی است، زنوزی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور را در سال ۱۳۹۷ از سپاه در اختیار گرفته و از آن زمان، کلیه مخارج تیم بر دوش وی بوده، بدون آنکه ریالی برداشت مالی از باشگاه داشته باشد. اینک و در شرایطی که تراکتور یکی از باشگاه های پرامکانات و صاحب موقعیت فوتبال ایران محسوب می شود، تلاش مجدد فردی که سابقاً در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز عضویت داشته، برای دراختیار گرفتن مالکیت تراکتور آغاز شده است.

تلاشی که قبلا نیز انجام شده و به سرانجام نرسیده، اما با توجه به اینکه به هر حال در اختیار داشتن باشگاه تراکتور یک موضوع وسوسه برانگیز است، این بار نهادهای قضایی برای رسیدگی به شکایت این فرد وارد عمل شده اند.

انتشار اخباری پیرامون این موضوع باعث نگرانی و واکنش منفی طرفداران تراکتور در رسانه های اجتماعی شده و باید دید واکنش زنوزی به این موضوع چه خواهد بود.

ارزش باشگاه تراکتور با پتانسیل هواداری ویژه در فوتبال ایران، مسئله ویژه ای است که هر فردی را علاقه‌مند به بخت آزمایی برای دریافت مالکیت آن می کند.

در دهه های پیش، هواداران پرسپولیس خاطرات بسیار تلخی از موضوع جنگ مالکیت و سهام باشگاه پرسپولیس در ذهن دارند که منجر به دخالت ریاست جمهوری و قوه قضاییه در این موضوع شد. امیدواریم که تراکتور دچار این جنگ و موضوع فرسایشی نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سهند IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    عده ای عمدا ماشین سازی و شهرداری تیریز را نابود کردند تا فوتبال تبریز تک قطبی شود. و شامل اکثریت طرفدار... برای همین از تراکتور سازی تبریز نفرت دارم. ماشین سازی طرفدار اش در تبریز از تراکتور سازی بیشتر بود...
    • مهدی ادیب DE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      با شما کاملاً موافقم سهند عزیز! انصافاً اغلب طرفداران ماشین سازی خیلی مودب بودند و حتی کری خونیاشون هم فوتبالی بود. به امید احیای دوباره ماشین سازی و هوادارانش!
    • بهرام IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      فیلم بازی نکنید دیگه قدیمی شده برید از تیمهای شهر خود طرفداری کنید
    • یاشار IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      آقای بهرام زنوزی به تیم خودش گسترش فولاد هم رحم نکرد برای این پروسه ای که در نظر داشت.بعد ماشین سازی رو خرید و به رسول خطیبی داد و حمایت نکرد و آخرشم از شهرداری شکایت کرد و محکومش کرد.اینا چه معنی داره؟!
  • یاشار IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    پاسخ آقای بهرام رو دادم
  • ابی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    افرین دوست خوبم بهرام عالی گفتین اینا اصلا طرفدلر نیستن ستون پنجم دشمنن
  • سوراختر سازی تپه ها IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    چرا وقتی درصدا رو نشون میداد فردوس پوس میخند😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی