اولین تصمیم مهم سرمربی تیم استقلال برای پنجره زمستانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم استقلال بعد از تساوی بدون گل در برابر آلومینیوم اراک عملکرد شاگردانش را تحسین کرد. او به سبک بازی حریف انتقاد کرد و به این موضوع مهم هم اشاره داشت که داور یک پنالتی برای آنها نگرفته است.

مربی پرتغالی استقلال از فرصت‌های مهمی که تیمش از دست داده گله مند است. تیمی که ساپینتو ساخته در مالکیت و هم چنین تعداد پاس‌ها یکی از بهترین تیم‌های این فصل  لیگ برتر است اما در خیلی از بازی‌ها به نتیجه پیروزی دست پیدا نکرده است. جدا از بازی با آلومینیوم اراک، استقلال در بازی با پیکان و فولاد هم نتوانست به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. این به دلیل موقعیت‌هایی است که تیم استقلال در جریان بازی از دست می‌دهد. این اتفاق در بازی با آلومینیوم اراک هم رخ داد و استقلال چند موقعیت خوب از دست داد.

گفته می‌شود اولین اقدام سایپنتو برای پنجره زمستانی جذب یک مهاجم جدید است. مهاجمی همچون لوکادیو که قدر موقعیت‌ها را بداند. سجاد شهباززاده و امیر ارسلان مطهری به عنوان مهاجم جایگزین تا به این جای فصل خوب کار نکرده اند و گلی به ثمر نرسانده اند. با این وضعیت در نیم فصل استقلال مهاجم جدید به خدمت خواهد گرفت و شاید مهاجمی که به تیم استقلال می‌آید یک مهاجم خارجی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی