یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
۲ |
۴
پرسپولیس با این بازیکن گل نمی‌خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر زمان کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته این تیم موفق به ثبت کلین شیت شده است

کمال کامیابی نیا در دو بازی ابتدایی پرسپولیس در این فصل در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و سرخ پوشان مقابل ذوب آهن و فولاد به تساوی بدون گل رسیدند. بعد از آن و تا قبل از دیدار مقابل سپاهان، کاپیتان دوم پرسپولیس نیمکت نشین بود ولی در اصفهان دوباره یحیی به مرد باتجربه خط میانی خود اعتماد کرد و کمال فیکس شد.

در دو دیدار قبلی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و ملوان هم کمال در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت و سرخ پوشان به دو برد یک بر صفر دست پیدا کردند. نکته جالب حضور کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس این است که هر وقت این بازیکن در فصل جاری فیکس بوده، پرسپولیس گلی دریافت نکرد و موفق به ثبت کلین شیت شده است.

اتفاق جالبی که کمتر به آن دقت شده بود ولی کلین شیت‌های پرسپولیس ارتباط مستقیمی با فیکس بودن کامیابی نیا دارد. کمال در این فصل مجموعا در ۵ بازی به صورت فیکس بازی کرده و پرسپولیس در همه این دیدارها کلین شیت کرده است.

با توجه به عملکرد خوب کمال در بازی‌های اخیر به نظر می‌رسد در دیدار این هفته مقابل مس کرمان هم این بازیکن از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    کمال محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس هست.. برعکس ترابی منفور ترین بازیکن پرسپولیس هست.. ترابی وسرلک وامیری درحدتیم ذخیره های تیم محبوبوبم پرسپولیس نیستن چه برسه به تیم ملی فوتبال.. دروازه خالی وگل نزدن تراب پنجاه و یک میلیارد تومان..
    • کیسه عروس آسیا IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      قشنگ مشخصه که کیسه کش هستی دوچرخه چی حسود😂😂😂😂😂😂 اتفاقا ترابی امیری و سرلک هر سه کیفیت فنی عالی دارن. هم دوران اسکوچیچ هم کیروش تیم ملی بودن پس تو که فهمت از فوتبال در حد عقده و حسادته حرف نزن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی