نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
میلاد سرلک به بازی مس کرمان نمی‌رسد اما به جام جهانی می‌رود!/ شماره ۱۰ پرسپولیس نمی‌خواهد ریسک کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که میلاد سرلک به بازی این تیم مقابل مس کرمان نخواهد رسید.

شماره ۱۰ پرسپولیس، در دیدار مقابل تراکتور تبریز بازی کرد اما در دیدار بعدی پرسپولیس دچار مصدومیت شد. سرلک در اواخر نیمه اول بازی با سپاهان از ناحیه همسترینگ ابراز درد خفیف داشت که به همین دلیل در بین دو نیمه با تشخیص کادر پزشکی، از ادامه بازی او جلوگیری و اقدامات اولیه برای این بازیکن آغاز شد.

برای میلاد سرلک ام‌آرآی انجام و با دریافت پاسخ آن به صورت قطعی مشخص شد این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است. هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس دیدار بعدی تیمش مقابل مس رفسنجان را از دست داد. نکته جالب اینکه با وجود مصدومیت او توسط کارلوس کی‌روش به تمرینات ریکاوری تیم ملی در تهران و ساختما پک دعوت شد. سپس در این زمینه طی صحبتی که کادرفنی تیم ملی با پرسپولیس داشت، قرار شد تا این بازیکنان تا زمان دستیابی به آمادگی و عبور از مصدومیت، کار را در مجموعه پک و زیر نظر پزشکان تیم ملی دنبال کند. این خواست شخص کارلوس کی‌روش بود که نشان از علاقمندی سرمربی پرتغالی به هافبک اصفهانی پرسپولیس داشت.

میلاد سرلک هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات و سابق تیم ملی بود. تصور می‌شد با اخراج اسکوچیچ، وضعیت میلاد سرلک نیز در تیم ملی دستخوش مسائلی شود اما به نظر می‌رسد او بازیکن مورد علاقه سرمربی جدید باشد. کی روش حسابی از میلاد سرلک راضی است و به او سپرده است که مراقب سلامتی خودش باشد. به گفته یکی از نزدیکان کارلوس، هافبک دفاعی مورد علاقه یحیی گل محمدی حسابی توجه مرد پرتغالی را جلب کرده و از شانس فراوانی برای سفر به جام جهانی برخوردار است.

درغیاب میلاد سرلک، یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی به عنوان دو هافبک تدافعی ثابت تیمش استفاده می‌کند و در دیدارهای گذشته مقابل تیم‌های ملوان انزلی و مس رفسنجان با این دو بازیکن نتیجه گرفته و به برتری یک برصفر رسیده است.

به نظر می‌رسد در دیدار با مس کرمان نیزکمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی دو هافبک دفاعی ثابت پرسپولیس باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    این بازیکن در حد پرسپولیس نیست چطور جام جهانی میره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی