نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
فقط یک نفر موافق تعطیلات لیگ برتر بعد از هفته یازدهم است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که سرمربی پرسپولیس، تنها مربی لیگ برتری است که با تعطیلی این رقابت‌ها در پایان هفته یازدهم موافق است.

پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی ندارد. این تیم در ۴ هفته گذشته به تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی تهران باخته و برابر سپاهان در اصفهان به تساوی رسیده است. سرخپشوان تهرانی گرچه توانسته اند در دو دیدار بعدی مقابل مس رفسنجان و ملوان انزلی به برتری برسند اما برد خفیف و یک برصفر نتوانسته است خیلی رضایت هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس را جلب کند.

شاید خود یحیی گل محمدی هم که طرفدار فوتبال مالکانه است هنوز از شکل بازی‌های تیمش راضی نباشد هرچند تا به امروز نتیجه گرفته و با ۲۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر شده است. پرسپولیس صدرنشین از لحاظ فنی و زیبا بازی کردن افت کرده و این افت فقط محدود به یک نفر یا یک پست نیست و فکر می‌کنم همه اعضای تیم، از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، از نظر روحی در شرایط مساعدی قرار ندارند. یحیی گل محمدی فکر می‌کند همه بازیکنان از نظر بدنی وضعیت خوبی دارند و فقط نیاز به ریکاوری روحی و ذهنی دارند تا دوباره به شرایط ایده‌آل برگردند و بعد از جام جهانی با قدرت بیشتری وارد مسابقات شوند.

البته همان طور که اشاره رفت پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و باید توجه کرد که به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. این شرایط تحت تاثیر تعطیلی لیگ و مسائل روحی رخ داده و پیش از این مشکلات، همه بازیکنان از جمله سعید صادقی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و ... روند رو به رشدی داشتند. قطعا توانایی تیم پرسپولیس بسیار بالاتر از اینهاست و یحیی گل‌محمدی به عنوان یک مربی با تجربه به این مسئله واقف است که پرسپولیس شاداب بازی نمی‌کند و این نقیصه می‌تواند پس از جام جهانی مرتفع شود.

پرسپولیس بیشترین نماینده را در میان تیم‌های داخلی در تیم ملی دارد و یحیی گل محمدی امیدوار است این نفرات پس از درخشش و موفقیت در جام جهانی با روحیه ای بالا و انگیزه ای مضاعف به تمرین و مسابقات تیم خود بازگشته و نمایش زیبا و دلپذیرتری ارائه دهند.

البته شاید در لیگ برتر مربیانی هم باشند که نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب نکرده و همچون یحیی گل محمدی موافق تعطیلی لیگ باشند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی