نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۲ دروازه‌بان اصلی تیم ملی انتخاب شده‌اند؛ یک استقلالی در لیست انتظار!/ نگرانی بزرگ برای ستاره ایران
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی کمتر از ۳۰ روز دیگر باید کارش را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شروع کند که امیدها به نتیجه‌گیری این تیم بعد از حضور کارلوس کی‌روش بیشتر هم شده است. مربی پرتغالی که پیش ‌از ‌این هم هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفته بود، بعد از قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ دوباره به ایران برگشت و در اولین بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی، در تقابل با تیم‌های قدرتمندی مانند اروگوئه و سنگال، نتایج درخور و امیدوارکننده‌ای گرفت.

کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. بااین‌حال او این روزها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی. درست است که خط دروازه در گذشته از درجه اهمیت پایین‌تری در مقایسه با سایر خطوط برخوردار بوده ولی این رویه چند سالی می‌شود که عوض شده و دروازه‌بان آماده، تبدیل به تأثیرگذارترین مهره تیم برای رسیدن به موفقیت شده است. در این زمینه، کی‌روش خوشحال است که این روزها می‌تواند دست‌کم به اندازه انگشتان یک دست، دروازه‌بان آماده برای جام جهانی داشته باشد.

۲ دروازه بان اصلی تیم ملی انتخاب شده اند؛ یک استقلالی در لیست انتظار!/ مشکل آسیب دیدگی یکی از گلرها جدی است؛ آیا او به قطر ۲۰۲۲ می رسد؟

او همین حالا تصمیمش را گرفته و دو دروازه‌بان اصلی ایران برای جام جهانی را انتخاب کرده است؛ علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی و امیر عابدزاده به عنوان دروازه‌بان ذخیره. هر دو در فصول اخیر خوب بوده‌اند و این روزها هم آن‌قدری آمار خوب دارند که خیالشان از حضور در جام جهانی راحت باشد. عابدزاده تنها لژیونر ایران در این خط محسوب می‌شود و اگر مشکلی برایش در این چند هفته پیش نیاید، حضورش در قطر قطعی است. بیرانوند ولی با وضعیت مبهمی از لحاظ سلامتی روبه‌رو است.

بسیاری می‌گویند مشکل کمرش جدی است و نیاز به جراحی دارد ولی خودش چنین موضوعی را رد می‌کند. به نظر می‌رسد بیرو، دست‌کم تا جام جهانی با این مصدومیت سر کند. او این روزها، آماده‌ترین دروازه‌بان لیگ محسوب می‌شود و بعد از ۱۰ هفته، با ثبت هفت کلین‌شیت کارنامه بسیار خوبی دارد. دیگر دروازه‌بان‌هایی که شانس رسیدن به جام جهانی را دارند، سه نفر دیگر هستند: سیدحسین حسینی، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری. در این بین و با توجه به آماری که هفته‌های اخیر ثبت شده، شانس سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال بیشتر است.

او بهترین دروازه‌بان فصل پیش شده و در این فصل هم با ثبت پنج کلین‌شیت در پی رسیدن به صدر برترین دروازه‌بان‌هاست. اوضاع ولی برای نیازمند و اخباری از این حیث در هفته‌های اخیر خوب پیش نرفته است؛ آنها به ترتیب با سه و چهار کلین‌شیت در مقایسه با سایر رقبای جدی برای نیمکت تیم ملی عقب افتاده‌اند. البته که اگر کی‌روش بخواهد برای انتخاب دروازه‌بان سوم دست به کار غافلگیرکننده‌ای بزند، باز به اندازه کافی مهره دارد؛ حسین پورحمیدی دروازه‌بان جوان آلومینیوم اراک تعداد کلین‌شیت‌هایش در لیگ بیست‌ودوم را به عدد هفت رسانده و این روزها جدی‌ترین تعقیب‌کننده علیرضا بیرانوند محسوب می‌شود.

۲ دروازه بان اصلی تیم ملی انتخاب شده اند؛ یک استقلالی در لیست انتظار!/ مشکل آسیب دیدگی یکی از گلرها جدی است؛ آیا او به قطر ۲۰۲۲ می رسد؟

حامد لک، علیرضا حقیقی، حبیب فرعباسی و محسن فروزان هم دیگر دروازه‌بانانی هستند که پنج کلین‌شیت در کارنامه خود در لیگ بیست‌ودوم به‌ ثبت رسانده‌اند که از میان این نفرات، حامد لک بازی هفته اخیر تیمش را از دست داد و چه‌بسا می‌توانست تعداد کلین‌شیت‌هایش را افزایش هم دهد. حال با توجه به زمان باقی‌مانده به شروع جام جهانی، سخت است که کی‌روش بخواهد دروازه‌بانی را که تجربه زیادی در تیم ملی نداشته باشد، به اردو فرابخواند ولی اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ دهد، او می‌تواند خوشحال باشد که این روزها، لیگ ایران به قدر کافی دروازه‌بان خوب و آماده برای معرفی‌کردن به تیم ملی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    انتخاب عابدزاده خودکشی محض
    • لنگسوز IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      مخصوصا که کوتاه قدتر از بقیه هست
    • پرویز IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      بازم لنگ ورزشی جوسازی کرد.نبود حسینی جزو دو دروازه بان اول یک ظلم و کج سلیقگی آشکاره و ایشون حتما جوز دونفر اول خواهد بود.امیر عابدزاده صرفا بخاطر اسم بزرگ پدر ، مطرح شده روی هم رفته یک دروازه بان متوسط رو به پایینه که هر از گاهی سوال پیش میاد که اصلا چجوری دعوت میشه به تیم ملی.بنابراین ابدا در حدی نیست که جایگاه حسینی رو تهدید کنه
    • ناهید IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      واقعا خیلی واضحه که ضعیف تر از بقیه دروازه بان هاست چرا باید حضورش قطعی باشه!!
    • داش فر IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      بعضی ها نمی دونند خیانت چه معانی گسترده ای داره. نمی دونند که تبلیغ نادرست برای یک بازیکن با آرزوی چپوندنش به تیم ملی یکی از مصداق های خیانته. البته خوشبختانه نظرشون تاثیری نداره، و فقط برای دلخوشی خودشون و خودشیرینی جلو باباشه.
    • زلزله بابا مسعود IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      به لنگیا و خبرناهاراشون فقط میشه خندید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وقتی با بیرون کردن اسکوچیچ از طرف کارلوس بزرگ یه .......هم به خبرناهاران لنگی زده شد برای اینکه بگن نه ما هنوزم هستیم پس هستیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هی برای خودشون اونم از طرف کیروش بازیکن انتخاب میکنن هی فیکس میذارن هی ذخیره معرفی میکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بابا حتی هواداران نوجوان فوتبال هم شماها رو شناختن بزرگتون که ورزش سه باشه همین میشه دیگه یادتونه تا همین چند روز پیش با روزبه چشمی بای بای میکردین ؟ چی شد ؟ بس کنید به خودتون بیاین
    • میرزائی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      پسر کو ندارد نشان از پدر*تو بیگانه خوانش؛ مخوانش پسر- فقط امیر عابدزاده
  • حسن IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    یک رپرتاژ آگهی
    • داش فر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      دقیقا یک رپرتاژ آگهی ! این تصویر دایو عابدزاده خاطره تلخ گل بچگانه زاویه بسته ای که از همین زاویه از کره جنوبی خورد رو زنده می کنه.
    • ... US ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      حسن و داش فر، باهاتون موافقم، کیروش با این گزارش‌ها بچه نمیشه.
  • تراختور IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    من نه طرفدار کیسه هستم و نه طرفدار لنگ. انتخاب عابدزاده اشتباه بزرگ هست.اخباری و حسینی و بیرانوند بهترین انتخاب برای دروازه بان هست.
    • محمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      بخصوص اون4تاکه خوردید😜😜😜
  • پرسپولیس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    خیلی جالبه با انتخاب دو دروازبان پرسپولیسی کیسه کش ها آتیش گرفتند.حالا خوبه حسینی هم انتخاب نشه و به جاش اخباری یا حامد لک و یا علیرضا حقیقی انتخاب بشه.این یعنی ریختن بنزین رو آتش کیسه کشان😂
    • به تو چه IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      دقیقا کیسه کشا حالا فریاد بزنین تا بابا سجاد بیاد کمکتون
  • ناشناس IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    فروزان را نبرید میره شرط بندی می کنه ایران می بازه چون وجدان نداره فقط پول را می شناسه
  • شادی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    آگهی تبلیغاتی خوبی بودلنگیا هستن دیگه سخت نگیرید
  • داش فر IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    روزنامه شرق حالش معلومه.
  • تاج کبیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    عابدزاده حتی لیاقت دروازبان سوم هم نداره.بهترین دروازه بان ایران حسینی و رضایی هست.
    • غضنفر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      بی شک شما درست میفرمایید،حیف شد باید میشدید مربی دروازه بانای تیم ملی،اما اشکال نداره با فتل صحبت میکنیم برا کیسه
  • رسولی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    عابدزاده حتی به درد توپ جمع کن هم نمیخوره چه برسه به دروازه بانی تیم ملی با اون گلهای مسخره ای که در دور مقدماتی خورد بیرو هم مشکل کمردرد داره پس حسینی دوازه بان اول تیم ملیه
    • Fa IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      همین روزاس که بره سویا اونوقت شما اینجا ازش بدگویی کنید اینو هم حتما میگید باباش کارشو تو سویا درست کرده
  • 6 IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    كيسه هميشه بوده ولي رو نيمكت ذخيره ها
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    اونایی که میگن این سایت از یه تیم طرفداری میکنه پس چرا هر روز مبان اینجا خبر میخونن تازه نظر هم میدن. چرا تو یه سایت دیگه نمیرید . داور و وزیر و صدا و سیما و فیفا و .... که همه طرفدار یه تیم هستن و کسی طرفدار تیم شما نیس . دلیل این همه نفرت از تیمتون چی میتونه باشه.!!!!??
    • علی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      میخواستن فضولش رو پیدا کنن که خداروشکر پیدا شد
  • MAMALI IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    من بعنوان یک پرسپولیسی نظرم اینه دروازبان اول بیرانوند چون هم بازی با پاش خوبه و هم تجربه زیادی تو جام های مختلف داره دروازبان دوم حسینی با اینکه پرسپولیسی هستم ولی انصافا از عابدزاده بهتره و دروازبان سوم هم میتونه اخباری باشه چون این روزها خیلی آماده و سرحاله.
  • رستم US ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    فقط بیرانوند فقط سردار آزمون فقط مهدوی کیا فقط الناز رکابی!
  • ناشناس IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    عابد زاده گزینه خوبی نیست
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    کیسه کشا چه دارن میسوزن واقعا توقع داشتین بیرانوند بهترین دروازبان اسیا رو نیمکت بشینه بعد حسینی بی تجربه بازی کنه😂😂😂😂😂😂😂
  • Saed IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    بیرانوندمغروروغرغرویه .دیگه تاریخ مصرفش تمومه.نیازمندخوبه۱۶
  • امید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    پیام بیرو سیدحسینی
  • عرفانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    با هر کی شک داره شرط میبندم دروازه‌بان اول ایران تو جام جهانی حسینی هست . بیرو ذخیره
    • MAMALI IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      خنده داره ، شما اول به فکر این باش که میتونه جزء 3دروازبان حاضر در جام جهانی باشه بعد شرط ببند که فیکسه. اگر بیراوند مصدوم نباشه بدون ذره ای تردید دروازبانمون در جام جهانی ایشون هستن اصلا هم به این موضوع شک نکن
  • اميرو IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    عابدزاده بايد دروازبان اول تيم جمهوري اسلامي ايران باشد
    • لپ گلی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      احمدرضاشون نه ؟!
  • شایان خان IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    دوستان تا آخر آخر با دقت بخونین استقلالیا به خودتون بیاین کی میخواین بفهمین که بیرو بهتره . دروازبان اول بیرو دروازبان دوم سید حسینی با اینکه پرسپولیسی دو آتیشه که نه هزار آتیشم ولی خداییش سید حسینی خوبه ولی نباید وقتی که بیرو سالمه و توان داره جاشو بگیره بعدشم اخباری که واقعا میتونم بگم خوبع. اخباری این روزها آماده هست و می‌بینیم که جوری با تاکتیک و خوب کار میکنه و مهار میکنه . البته یکم تو حاشیه هس . دیدین چطوری تو بازی با سلطان فوتبال ایران دادوغال می‌کرد تو پنالتی🤣ولی این مهم نیست دوستان و مهم تر از همه الکی به حاشیه نبریم مهم نیست از چه باشگاهی باشه مهم اینه که بازیش چطوری باشه ، مهم اینه که دروازه بانی اش ، هافبک بودن ، دفاع بودن و یا حمله بودن بازیکنا چجوری باشه و باید قوی باشن وگرنه اگه ما یه هافبک ایرانی تو بارسا داشته باشیم و بدرد نخور باشه، به چه دردی میخوره پس فکر کنیم.......
  • منصور IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    دروازه بانان باید حسینی اخباری و حقیقی باشند.لنگیا دلخوش نباشند کی روش همیشه تصمیماتش غافلگیر کنندست.جام جهانی قبلی مسعود شجاعی اول تیما با اون تجریش تو بازی پرتغال و اسپانیا بازی نداد.مجیدحسینی جوان را که کسی فکرش نمی‌کرد در هر سه بازی فرستاد داخل زمین و تو دوبازی مهم فیکس بود.این دوره هم بیرانوند دیگه جایی تو ترکیب ندارن و باید از روی نیمکت بازیا را تماشا کنه البته اگه بخاطر مصدومیت کنار گذاشته نشه.تو سه بازی مقدماتی هم دوبازی را حسینی و یک بازی را اخباری درون دروازه خواهد بود.
    • محمد حسین IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      آرزو بر جوانان عیب نیست
  • **** IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    لنگی درخواب بیند پنبه دانه گهی قپ قپ خورد که دانه دانه لنگی دست پیش گرفته پس نیافته ، بیرانوند اصلش یه لر با فرهنگه اگه مصدوم باشه شعورش میرسه تیم ملی رو فدای خودش نکنه ضمن اینکه اصول اولیه فوتبال رو زیر نظر منصوریان در فرهنگ استقلال یادگرفته وهیچوقت اخلاق لنگی پیدانمیکنه هرچند بخاطر تیم ملی مجبوره درتیم منفورلنگ باشه.
  • . IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    به عنوان یک پرسپولیسی معتقدم که حسینی هم حتما باید باشه.. امابازم بااین که خداشاهده پرسپولیسیم معتقدم تیم ملی جای ترابی وسرلک وامیری نیست چون درحدیک بازیکن دسته چهار لیگ بازی نمیکنن وحق جوانانی چون محبی یاسین سلمانی محمد عمری علی شجاعی و وووو... خورده میشه.. ایاترابی که هم درپزسپولیس بازی میکنه هم در ملی فوتبال. علارغم بازیای ضعیف وخنده دارروی اعصاب همه است راستی چرا این بازیکن رابازی میدن چون آدم فروشی میکنه براسرمربی..
  • رویا US ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    از خود احمدرضا عابدزاده بپرسید بین این 5 تا دروازه بان با ارفاق پسرش شاید چهارم بشه بعد خبر ورزشی میگه دروازه بان دوم!!!!!!!!!!!!!!!
  • وحید IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    اگر ما هم اینجا با تعصب و احساسمان بگیم کی باید نفر اول دروازه‌بانی باشد خیانت کردیم باید از روی منطق کسی که بهترین است را گفت و این کسی نیست جز محمدرضا اخباری
  • حمید IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    حالا کیسه ها شدن کارشناس و هی نظر میدن
  • صبوری US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    شاید بیرانوند بخاطر سابقه حضور در جام جهانی لیافت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد اما امیر عابدزاده اصلا به درد لیگ سه هم نمی خوره او ضعیف ترین دروازه. بان ایرانی هست ففط بخاطر سابقه پدرش دعوت میشه که این کار خیانت به فوتبال ملی هست، طبق نظر تمام کارشناسان فوتبال حسینی بهترین دروازه بان فوتبال ایران هست و لایق ترین فرد برای شماره یک شدنه، البته نیازمند و اخباری هم دروازه بانان شایسته ای هستند،
  • صبوری US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    شاید بیرانوند بخاطر سابقه حضور در جام جهانی لیافت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد اما امیر عابدزاده اصلا به درد لیگ سه هم نمی خوره او ضعیف ترین دروازه. بان ایرانی هست ففط بخاطر سابقه پدرش دعوت میشه که این کار خیانت به فوتبال ملی هست، طبق نظر تمام کارشناسان فوتبال حسینی بهترین دروازه بان فوتبال ایران هست و لایق ترین فرد برای شماره یک شدنه، البته نیازمند و اخباری هم دروازه بانان شایسته ای هستند،
  • کوهیار IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    ا4ع3ت
  • اقبال DK ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    عابدزاده نشان داده که گلر شش دانگ و باتجربه نیست چطور هر بار دعوت میشود از عجایب است
  • علیرضا طارم IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    سلامدوستان علی سیدحسین واخباری
  • مهدی مریوان IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    عابدزاده خیلی خیلی ضعیفه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی