واکنش صریح وزیر ورزش به انتقادات از حجاب الناز رکابی در وزراتخانه/ با لباس ورزشی آمد؛ هیچ مشکلی هم نداشت
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان به انتقاداتی که در مورد حجاب عضو تیم ملی سنگنوردی ایران در دیدار با وی مطرح شده بود واکنش نشان داد و گفت: ایشان با لباس ورزشی آمده بودند و یک تار مویشان بیرون نبود.

حمید سجادی در واکنش به این پرسش که چرا بعد از بازگشت الناز رکابی بلافاصله با او دیدار داشتید اما با قهرمانان دوومیدانی و وزنه برداری چند روز بعد دیدار کردید گفت: علت خاصی نداشت . برنامه ریزی می کنیم که همه ورزشکاران را ببینیم. قهرمانان زن و مرد برای ما هیچ فرقی نمی کنند و همه فرزندان ایران هستند.

وی ادامه داد: خانم رکابی خودش درخواست ملاقات کرد. به من پیغام دادند که ایشان می خواهد با وزیر ورزش دیدار کند و بعد به زنجان برود. ما هم برنامه ریزی کردیم تا شنونده صحبت های ایشان باشیم که همین اتفاق هم افتاد و درخواست هایشان را مطرح کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قبل از اینکه خانم رکابی به وزارت ورزش بیایند با آقای باخ صحبت کردند. این برای اولین بار است که با با یک ورزشکار ایرانی صحبت کرده است. سوالاتی را در مورد وضعیت شان از او پرسیده بودند. باخ فکر کرده بود که اتفاقات ناگواری برای خانم رکابی رخ داده است. اما آنهایی که این اطلاعات را به باخ داده بودند فراموش کرده بودند که الناز رکابی فرزند ایران است و همه حمایت ها از وی صورت خواهد گرفت.

واکنش صریح وزیر ورزش به انتقادات از حجاب الناز رکابی در وزراتخانه/ با لباس ورزشی آمدند؛ هیچ مشکلی هم نداشت

سجادی ادامه داد: ایشان از من چندین خواسته داشتند. خانم رکابی حدود ۲۰ سال است که در سنگنوردی کار می کنند. به من گفت دوست داشتم شمار ا ببینم و در مورد بیمه و داشتن شغل صحبت کنم. ایشان گفتند که دوست دارد در کشور خودمان یک باشگاه داشته باشد و خواستند که ما کمک کنیم که یک باشگاه داشته باشند و به آموزش جوانان بپردازند.

وزیر ورزش در مورد انتقاداتی که به خاطر حجاب الناز رکابی در دیدار با وی صورت گرفته بود گفت: ایشان زمانی که آمدند لباس ورزشی و اسپورت پوشیده بودند و یک کلاه ورزشی بر سر داشتند و یک کلاه دیگر هم روی آن بود که یک تار مویشان هم بیرون نبود. حالا در تصاویر طوری دیده می شود که انگار حجاب را رعایت نکرده اند در حالی که یک تار موی ایشان هم پیدا نبود.

وی ادامه داد: برخی عزیزان انتقاداتی را مطرح کرده بودند که درست نبود. این که چرا لباس رسمی نپوشیده اند؛ شاید به این خاطر بود که عازم سفر بودند و با لباس ورزشی آمدند که هیچ مشکلی هم نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • آریا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    هر شخصی حق داره هر نوع پوششی داشته باشه و نمی توان به انسان چیزی را تحمیل کرد این اساس و زیربنای کرامت انسانی است ، وقتی چیزی به انسان تحمیل میشود یعنی تو درک و فهم نداری و من باید به تو بگم که چطوری باشی و این یعنی توهین به افراد و نادیده گرفتن حقوق و کرامت انسانی
    • میلاد IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      اگر این حرف شما درست باشه یعنی همه قوانینی که اجتماعی و فرهنگی و دینی و..... که در تمام دنیا هست باید برداشته شود چون کرامت انسانی مردمشان رو زیرپا گذاشتن!! اگر قدرت تحلیل درست نداریم ایجاد شبهه نکنیم.
  • مهدی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    این روزها زن ها و دخترها شجاع تر از هر زمان دیگری به دنبال حقوق اولیه خودشان هستند و باید آن ها را تحسین کرد.
    • ط IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      ببخشید ولی حقوق انسان ها رو خداوند تعیین میکنه نه انسان ها.خداوند با فرستادن پیامبران و دین تعیین میکنه ما چطور زندگی کنیم.حجاب قانون الهی و دستور قرآن و انبیا هست.اگه اینجوری که شما میگید باشه پس هم جنس بازی هم میشه حقوق انسان ها.حقوق اولیه انسان ها مثلا یکیش امنیت هست که با کشف حجاب دختران این امنیت از بین میره.آمار تجاوز در کشورهای اروپایی گواه وشاهد این حرفه.همان خدایی که ما را آفرید دستور به حجاب داد.از نظر علنی مردان با چشم تحریک میشن و زنان هر چه پوشیده تر باشن بیشتر جایگاه شون حفظ میشه.
    • آریا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      در پاسخ به ط : این که تو با چشم تحریک میشی مشکل خودته که باید حل کنی چون ذهن تو و امثال تو فقط درگیر مسایل هم جنس بازی و شهوت است در حالی که شأن انسان خیلی بالاتر از این مسایل است و یادت باشه هر کس می‌تونه آزاد زندگی کنه و تو نمیتونی تصمیم بگیری که بقیه چطوری زندگی کنند.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    آره شما راست میگی خودش به شما زنگ زده!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی