نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
ساپینتو با درخواست مهم کاپیتان استقلال مخالفت کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال امروز در حاشیه تمرین تیم نشستی را در میان زمین با روزبه چشمی و سید حسین حسینی برگزار کرد.

گفته می‌شود کاپیتان استقلال در این نشست صمیمی بحث بازگشت سیاوش یزدانی به تمرین تیم را مطرح کرد که سرمربی تیم با این درخواست مخالفت کرد و به نظر می‌رسد دوری این بازیکن از تمرینات آبی‌ها هم چنان ادامه خواهد داشت.

سیاوش یزدانی روز پیش از بازی با ذوب آهن با انتشار توئیتی به برگزاری جشن تولد ریکاردو ساپینتو در تمرین تیم خرده گرفت! او بعد از برخورد صورت گرفته از سوی سرمربی تیم توئیت را پاک کرد و در روزهای اخیر با مصاحبه‌هایی از سرمربی تیم استقلال عذرخواهی کرد. با  این رفتار تصور می‌شد سرمربی تیم استقلال سیاوش یزدانی را ببخشد و به او اجازه حضور در تمرین تیم را بدهد اما این اتفاق رخ نداده است.

در نهایت امروز سید حسین حسینی و روزبه چشمی هم خواستار بخشش سیاوش یزدانی از سوی ریکاردو ساپینتو شدند اما سرمربی استقلال هم چنان به ادامه محرومیت این بازیکن پایند است و به نظر می‌رسد این بازیکن حتی بعد از بازی با هوادار هم به اردوی تیم ملحق نخواهد شد.

سیاوش یزدانی پیشتر در استقلال با محمود فکری هم به مشکل خورده بود. او در تیم ملوان هم شانس بازی به دست نیاورد و در نهایت از سوی مازیار زارع کنار گذاشته شد.

سیاوش یزدانی در توئیت خود ریکاردو ساپینتو و استقلالی‌ها را تولد ندیده خواند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    الان اینا پرتغالی صحبت کردن با هم یا فارسی؟ در ضمن اینا با این همه سال فوتبال بازی کردن نمیدونن اگه رو توپ بشینن توپ تخم مرغی (بیضی) میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی