نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ملی‌پوشان مصدوم زیر تیغ انتقاد در آستانه جام جهانی/ نیازی به امثال شما نداریم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دی ماریا و پاردس به خاطر رفتارها و پستهایی که منتشر کرده‌اند به شدت مورد انتقاد قرار دارند.

آنخل دی ماریا، وینگر باتجربه و ۳۴ ساله آرژانتینی، پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن در فصل تابستان به صورت آزاد به یوونتوس پیوست و قراردادی یک ساله امضا کرد. هواداران یووه انتظار داشتند که دی‌ماریا یک مهره کلیدی در خط حمله این تیم باشد، اما مصدومیت و محرومیت باعث شده او نتواند هنوز خودش را در ترکیب یوونتوس نشان دهد.

طرفداران بیانکونری حالا معتقدند او خودش را برای شرکت در جام جهانی آماده نگه داشته و تمایلی به بازی کردن برای یوونتوس در این شرایط دشوار ندارد.

آرژانتینی‌ها زیر تیغ انتقاد در آستانه جام جهانی/ نیازی به امثال شما نداریم!

آنخل دی ماریا با پوشیدن پیراهن آرژانتین در صفحه اینستاگرام خود تبلیغی برای آدیداس منتشر کرد. هواداران یوونتوس به وضوح از این کار ابراز نارضایتی کرده و عصبانیت خود را نشان دادند. آنها مدعی شد دی‌ماریا فقط به این دلیل به یوونتوس پیوسته تا برای جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به اندازه کافی آماده باشد.

برخی از نظرات هواداران یوونتوس زیر پست جدید آنخل دی ماریا بدین شرح بود:

* تو برای تعطیلات هفت میلیونی در تورین و برای انجام دو بازی کامل در ۳ ماه به اینجا آمدی.

* به ما لطف کن و بعد از جام جهانی به تورین بازنگرد، ما نیازی به بازیکنانی نداریم که فقط به منافع خود فکر کند. بازیکنی مثل شما که در حال حاضر ۲۳ هزار یورو در دقیقه درآمد دارند، رقمی که اکثریت ایتالیایی‌ها در دو سال به دست می‌آورند.

اتهامات مشابهی به لئاندرو پاردس دیگر هافبک آرژانتینی که به صورت قرضی از پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس پیوسته نیز وارد شده است. این هافبک آرژانتینی قهرمانی بوکا جونیورز در لیگ را در صفحه خود جشن گرفت و این کار نیز منجر به اظهارنظرهای مشابهی از طرف هواداران یوونتوس شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی