نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تغییری که هواداران پرسپولیس در انتظارش بودند/ تصمیم مهم یحیی این هفته عملی می‌شود
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال حضور شیخ دیاباته در دیدار با مس کرمان افزایش پیدا است تا شاید گل محمدی برای اولین بار در فصل جاری از دو مهاجم همزمان در ترکیب تیمش استفاده کند.

 تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۰ بازی ابتدایی خود به صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر تکیه زده است که ۱۰ گل زده دارد. میانگین یک گل در هر بازی برای تیمی که مدعی قهرمانی است باعث شده تا منتقدان یحیی گل محمدی بار دیگر او را مخاطب قرار دهند.

آنها معتقدند حضور سه هافبک طراح نظیر سعید صادقی، مهدی ترابی و میلاد سرلک موقعیت‌های گلزنی زیادی را برای این تیم فراهم می‌کند اما کمبود مهاجم مانع از موفقیت بیشتر در این امر شده است.

این در حالی است که سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بارها روی کمبود مهاجم تاکید داشت اما مدیران باشگاه در نخستین روزهای لیگ برتر توانستند یورگن لوکادیا و پس از آن شیخ دیاباته را جذب کنند تا مرهمی روی درد سرمربی تیم بگذارند.

عملکرد بسیار ضعیف مهدی عبدی و حامد پاکدل باعث شد تا لوکادیا وجود اضافه وزن در ترکیب تیم قرار بگیرد و بار گلزنی‌های این تیم را با زدن ۶۰ درصد گل‌ها تا پایان هفته دهم بر دوش بکشد.

لوکادیا با گل‌های سه امتیازی‌اش کمک زیادی به صدرنشینی این تیم کرد اما بر هیچکس پوشیده نیست پرسپولیس همچنان ضعف گلزنی دارد.

آمادگی شیخ دیاباته پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش باعث شد تا مهاجم بلند قامت اهل مالی، در دو دیدار قبلی دقایقی به عنوان بازیکن ذخیره بازی کند. همین موضوع احتمال حضور شیخ دیاباته را در دیدار با مس کرمان افزایش داده است تا شاید گل محمدی برای اولین بار در فصل جاری از دو مهاجم همزمان در ترکیب تیمش استفاده کند.

تغییر استراتژی پرسپولیس باعث تغییر ترکیب این تیم و خروج یکی از هافبک‌های نفوذی می‌شود تا سرخ‌ها پس از ۱۰ بازی برای رسیدن به سه امتیاز حساس خانگی با زوج خارجی به گلزنی چشم بدوزد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان ساعت ۱۷ پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوروش کبیر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    ببینیم این یحیی سر عقل میاد یانه با دوتا مهاجم و حذف ترابی این تیم نتیجه میگیره فعلا ترابی حواسش به جام جهانیه میگه از کنار من هم رد نشید یه وقت مصدوم میشم وحید امیری نیس که با وجودی که تازه از بند مصدومیت رها شده به آب و آتیش میزنه واسه تیمش
  • م.ب IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    واقعا باید ترابی بیاره بیرون وبا دو مهاجم بازی کنه تا تیم نتیجه بگیره
  • صفر CA ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    آقای گل محمدی استعداد فوتبال ایران را یک یک ازبین میبره ازجمله عبدی که بازیکن با انگیزه وبا استعدادی است در یک کلمه سرمربی پرسپولیس با مربیان حرفه ای فاصله زیادی داره
  • محمد IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    مسئله یگ یا دو یا حتی سه مهاجم نیست. همانطور که عبدی هم مقصر و کم کار یا ضعیف نبود. مسئله اصلی، عدم سرعت لازم تیم، در پروسه رسیدن به فاز هجومی و بعد از آن هست. (ما که دستمان به جایی بند نیست. ای کاش یحیی اینرا می فهمید.)
  • برانکوایوانکویچ IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    ازروزی که حمیدمطهری رفته پرسپولیس زیبا بازی نمیکنه یحیی ترسوهست هرچی قبله آشا ا دانش وسوادفوتبالی حمیدمطهری بوده. دروست الان پرسپولیس صدرجدول هست تااینجاباکارفردی بوده نتیجه گرفته فقط لوکادیا پرسپولیس راصدرجدول نگه داشته یحیی ترسو چه تاکتیکی داره یادش رفته برانکو چه میگفت اگه میخوای قهرمانشی حدقل تیم‌های مدعی برای قهرمانی راببری تاقهرمان شی حداقل درزمین حریف مدعی تک امتیاز آبگیر درخانه وزمین خودحتمابایدببریش... یادش بخیربرانکو چه بازی‌های میکردجلومدعیابخصوص سپاهان واستقلال وتراکتورواقعا این چندسال پرسپولیس برانکو نذاشت این تیم‌ها نفس بکشند..
  • مطهری وبرانکو باسوادی فوتبال IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    ازروزی که حمیدمطهری رفته پرسپولیس زیبا بازی نمیکنه واقعایحیی هیچ تاکتیکی نداره هروز یه بهانه میاره یروزمیگه زمین تمرین نداریم یه رو میگه بازیکن ومهاجم نداریم الانم پرسپولیس صدرجدول هست کارهای فردی بوده ولوکادیا به تنهای تیم راصدر نگه داشته یحیی ترسو یادش رفته برانکوبعدرفتنش چیگفت گفت اگه میخوایی تیمت قهرمان شه بایدمدعی های قهرمانی راببری حداقل درزمین حریف تک امتیازرابگیر درخانه حتمابایدببری. یادبرانکوبخیراون چندسال تیم های مدعی نمیتونستن دربرابرپرسپولیس نفس بکشن بخصوص سپاهان واستقلال وتراکتور یادش خوش چقدرکودزدیم باپرسپولیس برانکو... بنظرم حمیدمطهری درآینده بتونه باید بتونه جایگاه برانکورابگیره وبدردپرسپولیس بخوره واقعا کاربلد هست بازی‌های نساجی راببینیدچقدتاکتیکی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی