نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
۲ |
۰
هافبک جنجالی پرسپولیس سرمربی شد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق پرسپولیس که پس از مصدومیت شدید از سطح اول فوتبال فاصله گرفت، بعد از پیوستن به تیم لیگ یکی دریا بابل بعنوان بازیکن، حال وظیفه مربیگری نماینده مازندران را بر عهده گرفته است.

محسن ربیع خواه هافبک اسبق پرسپولیس که در تابستان سال جاری طی انتخابی غیر منتظره به عضویت تیم لیگ یکی دریا بابل درآمده بود، پس از گذشت ۹ هفته از رقابت ها و با توجه به جدایی بیاتلو سرمربی بابلی ها، سکان هدایت این تیم را به دست گرفته و در آستانه دیدار هفته دهم مقابل آرمان گهر باید نقش مربی را نیز ایفا کند.

ربیع خواه که جز بازیکنان کم حاشیه و آرام فوتبال محسوب می‌شود، حال در سمتی متفاوت قرار گرفته و باید دید آیا خودش را در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد داد یا از کنار زمین تیم دریا بابل را هدایت می‌کند؟

دریا بابل هم اکنون با ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد و عصر سه شنبه در خانه میزبان آرمان گهر سیرجان خواهد بود.

محسن ربیع خواه در دوران حضورش در پرسپولیس به بازیکنی محبوب برای برانکو با توجه به قابلیت حضور در پست‌های مختلف تبدیل شده بود اما عملکرد فنی این بازیکن هیچ وقت برای هواداران در درجه مطلوب قرار نگرفت تا هجمه‌های زیادی متوجه وی باشد. او اکنون در تجربه جدیدش و مقابل تیم آرمان گهر چه شرایطی را دنبال خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاوه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    پسر خوب پرسپولیس بود و خواهد بود
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    هافبک جنجالی؟؟؟؟؟؟؟؟من استقلالی هستم امامیخواستم بگم این چه تیتری است که میزنید؟خدایی ربیع خواه یک بازیکن خوش اخلاق ومودب وباشخصیت بودومن جنجالی ازایشون ندیدم.شماهم اگه ممکن هست شخصیت تان راتقویت کنیدوازاین تیترهانزنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی