نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رازی که پس از ۸ سال فاش شد/ اجازه ندادم برزیل را تحقیر کنیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یواخیم لو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.

 زمانی که سامی خدیرا در دقیقه ۲۹ بعد از یک و دو با مسعود اوزیل گل پنجم را به ثمر رساند، همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید. آلمان میزبان مسابقات یعنی برزیل را در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ با چنان قدرت و فاصله‌ای شکست داد که همه بینندگان آن دیدار، هنوز جزئیات آن مسابقه هشت جولای را به خاطر دارند.

اما یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان در وقت استراحت بین نیمه کاری کرد که بازیکنانش به آن عادت نداشتند. صدای این سرمربی بلند شد. یواخم لو در این مورد گفت: «گاهی اوقات در رختکن زمانی که اصلا انتظار نمی‌رفت، صدایم را بلند می‌کردم، مانند بین نیمه دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل برزیل که ۵-۰ پیش بودیم. مطمئناً بازیکنان از واکنش من شگفت زده شدند. اما از طرف دیگر زمانی که در نیمه دوم شرایط عوض شد، آرام بودم و دیگر برای نشان دادن عکس العمل، عجله نداشت.»

اما چه چیزی باعث شده بود که یواخیم لو در بین نیمه دیدار برابر برزیل اینقدر هیجان زده شود؟ این سرمربی ۶۲ ساله با اشاره به تساوی ۴-۴ مقابل سوئد در اکتبر ۲۰۱۲ در برلین گفت: «اول از همه من تجربه از دست دادن برتری ۴-۰ را داشتم و از این اتفاق خیلی سپری نشده بود. دلیل دوم این بود که می‌دانستم شکست ۵-۰ برزیل میزبان در جام جهانی به چه معناست. اما بزرگ‌ترین هدف ما موفقیت در دیدار فینال بود و ما با عملکرد متمرکز در نیمه دوم، به پیروزی در بازی نهایی نزدیک شدیم. اما برای من به همان اندازه مهم بود که حریف‌مان یعنی برزیل نیز مورد تمسخر قرار نگیرد.»

در نهایت به نظر می‌رسد هر دو خواسته یواخیم لو نیز محقق شد؛ پیروزی در فینال و پیروزی ۷- ۱ و تحقیر نشدن تیم ملی برزیل در نیمه دوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرویز IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    تحقیر چجوریه اونوقت؟دیگه ۷ تا بیشتر میخاستن بزنن؟!۷ تا گل رو الان به تیم یه دبستانی بزنی ، نابود میشه چه برسه به برزیل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی