این ستاره احمقانه حرف زد/ امیدوارم انتقام حرف او را از ما نگیرند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم ملی فرانسه، صحبتهای اخیر کیلیان امباپه را احمقانه خواند.

ریمون دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، صحبتهای کیلیان امباپه در مورد ضعیف بودن حریفان برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی را احمقانه خواند.

مدتی قبل کیلیان امباپه جنجال زیادی را با اظهاراتش درباره شانس تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲  به وجود آورد.

این بازیکن تیم ملی فرانسه به تی‌ان‌تی اسپورت برزیل گفت: «آرژانتین بازی‌های چندان با کیفیتی برای رسیدن به جام جهانی ارائه نکرد. فوتبال آمریکای جنوبی به اندازه اروپا پیشرفته نیست. به همین دلیل اروپایی‌ها در چند جام جهانی اخیر قهرمان شده‌اند.»

امباپه گفت برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی رقبای بزرگی ندارند و همین باعث شده تا در ۲۰ سال گذشته قهرمان جهان نشوند. اظهارنظری که واکنش‌های منفی گسترده‌ای را به دنبال داشت. ریمون دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، در مصاحبه با نشریه اوله آرژانتین اینگونه پاسخ امباپه را داد: «حرف او احمقانه بود. در این قضیه امباپه باید سکوت می‌کرد و بهتر بود حرف نمی‌زد. نمی‌توان ادعا کرد شیلی و کلمبیا تیم‌های ضعیفی هستند. بازیکنان اهل آمریکای جنوبی در فوتبال اروپا بسیار زیادند و اغلب نیز بسیار باکیفیت و سطح بالا هستند. نمی‌دانم امباپه چرا چنین حرفی زد. امیدوارم وقتی در جام جهانی برابر تیم‌های این قاره قرار می‌گیریم، به خاطر امباپه از ما انتقام نگیرند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی