نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیدواری‌ها برای بازگشت بمب نقل‌وانتقالات به استقلال زنده شد/ لحظه‌شماری هواداران برای بازگشت یک ستاره
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیدواری‌هایی برای بازگشت کاوه رضایی مهاجم تیم تراکتور به جمع آبی‌پوشان وجود دارد.

بعد از آن که کاوه رضایی از شارلروای بلژیک به قصد بازگشت به استقلال تمرینات خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد هرگز فکر نمی‌کرد به خاطر یک اشتباه اداری و بی‌تدبیری صورت‌گرفته درخصوص بستن لیست استقلال برای فصل جاری از جمع حضور در بازیکنان این تیم بازمانده و راهی تیم دیگری شود، با این حال درنهایت این اتفاق افتاد و از آنجایی که فهرست استقلال تا زمان بسته شدن پنجره این باشگاه پر شده و از سوی دیگر ارسلان مطهری مهاجم این تیم قبول نکرد تا از فهرست خارج شود به‌ناچار رضایی از لیست بیرون مانده و به تیم تبریزی پیوست، اتفاقی که مدتی او را از میادین دور نگه داشت و حتی باعث شد تیم ملی را هم از دست بدهد. 

این در حالی است که درخصوص سرنوشت این بازیکن در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اخبار متفاوتی شنیده می‌شود. برخی خبرها حاکی از آن است که کاوه رضایی مورد توجه ساپینتو قرار گرفته و از آنجایی که مهاجمان استقلال در نیم‌فصل اول تا اینجای کار در امر گلزنی ناموفق ظاهر شده‌اند سرمربی پرتغالی استقلال از مدیران این باشگاه خواسته است تا زمینه‌های بازگشت رضایی را به استقلال فراهم کنند. 

از سوی دیگر بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود رضایی بازیکن تراکتور است و تا پایان فصل در جمع بازیکنان این تیم باقی می‌ماند. با این حال این چهره امروز در گفت‌وگوی دیگری به‌گونه‌ای صحبت کرد که از خروجی آن می‌شد حدس زد احتمال بازگشت رضایی به استقلال وجود دارد. 

با این حال پیگیری‌ها از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل قبلی استقلال که در زمان او این نقل‌وانتقال صورت‌گرفته است مشخص کرد امیدواری‌هایی برای بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی‌پوشان وجود دارد؛ چراکه طبق شنیده‌ها در قرارداد رضایی ذکر شده اگر این بازیکن در نیم‌فصل خودش درخواست بدهد می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه با تراکتور فسخ کرده و به استقلال بازگردد و تا پایان فصل این تیم را همراهی کند. 

نکته قابل توجه اینکه از بین مهاجمان هدف استقلال در ده هفته اخیر فقط یکبار پیمان بابایی موفق به گلزنی شده و بقیه هنوز موفق نبوده‌اند. کاوه رضایی هم در بازی اخیر تراکتور مقابل سپاهان گل فوق‌العاده تماشایی را به ثمر رساند تا هواداران استقلال از حالا منتظر بازگشت او باشند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • همونجا باش IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    ارسلان هم از کاوه بهتره هم از سجاد منتها ساپینتو باید درست و حسابی ازشون کاربخواد تیمی که هافبکهاش فورواردها رو خوب تغذیه نمیکنن چه اهمیتی داره فوروارد چه کسی باشه شما به بازیهای تیم توجه کنین بچه ها توپ رو به هافبکها میدن هافبکها هم توپ رو میبرن روی خط هجده بعد بر میگردونن به دفاع و توی عرض بازی میکنن !!!!!! اینطوری اونم جلوی تیمهایی که دفاعی بازی میکنن گل میشه زد ؟ چهارتا پاس تودر و لقمه هافبکها در طول بازی نمیدن چند پاسکاری تک ضرب و سربالا توی هجده قدم بکنین مسلما گل هم میزنین حتی بعضی اوقات پاسکاریهاشون هم چشم بسته و نمایشی هست
  • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    باید بدون تعصب به رنگ آبی و منطقی به مسئله مهاجمین استقلال ورود کرد ، شهباززاده ، ارسلان مطهری ، آرمان هیچ کدام بدرد استقلال نمی خورند ، استقلال مهاجمی میخواهد که الان آماده باشد نه قبلا مهاجمی نامدار بوده . متاسفانه استقلال دنبال اسم ها رفت که دیگر نشانی از آن آمادگی و زهرآلود بودن را ندارند ، همه مهاجمان استقلال روزی برای خودشان ببری در بیشه بودند ، اما امروز ببر بی دندان و کاملا بی خطر . درست است که استقلال هافبک بازیساز نداره اما به تعداد فرصت سوزیهای بازیکن ها در محوطه 18 حریفان نگاه کنید . استقلال باید بدنبال دو مهاجم ششدانگ و یک هافبک بازیساز با کیفیت اروپایی یا برزیلی باشه در غیر این صورت این راه به ترکستان می رود . میگید نه میشینیم و نگاه می کنیم .
  • شهریار IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    متاسفانه مهاجمین استقلال خوب تغذیه نمیشن..ارسلان خودش باید توپ و پيدا کنه بعد بیاره و بندازه داخل دروازه..که باعث خستگی و پایین امدن راندمان و گلزنیش میشه.اشد مهاجم باید از انرزی بدنی بیشتر برای گلزني استفاده کند. فرصت طلب باشه و ازکمترین فرصتهای استفاده کنه..کاوه رضایی عالی است اگز برگردد..
  • عدالت علی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    تیم های غیرقانونی وزارت ورزش ایران البته درستش دولت مرکزی شهرستان تهران، و با امپراطوری رسانه های انحصاری دولت مرکزی تهران ، سعی در بریدن تیم تراکتور آذربایجان کبیر هستند.... خدا جای حق نشسته و آخر ظالمان زورگو دیر یا زود تباهی است
  • ناشناس.ازچالوس IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    حتی اگه بقول حاج فتل مسی مهاجم استقلال بشه.....بازهم ساپینتو نمیتونه ونمیدونه که چی ازش میخواد.همین نفرات که داریم عالی هستن بشرطی که مربی بدونه ازکی کجاوباچه سیستمی بازی کنه.اگه مسی بیاداستقلال.ساپینتومسی میذاره دفاع نهایت هافبک دفاعی چون ساپینتواینکاره نیست.حاج فتل ساپینتو تعویض کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی