نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
فتح‌الله‌زاده برگشت تا قلعه‌نویی را هم بیاورد/ آقای ساپینتو! این اولین جام؛ ببینیم چند مرده حلاجی؟/ اگر تیم هوادار را هم شکست ندهید...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: استقلال اگر نخواهد تیم هوادار را هم شکست بدهد دیگر باید قید قهرمانی را بزند. خدا از اینجا به بعد به تیم استقلال رحم کند.

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط جدید باشگاه با حضور مدیرعامل تازه وارد این مجموعه اظهاراتی را مطرح کرد:

به نظر شما چرا مدیرعامل باشگاه استقلال تغییر کرد؟

این را قطعاً آقای وزیر بهتر از همه می دانند و قطعاً برای این کارش دلیل داشته. ولی به طور کلی جای خوشحالی دارد. چون حالا دیگر باشگاه استقلال از آن حالت پادگان خارج شده و تبدیل به باشگاه ورزشی می شود. متاسفانه در این یک سال که آجرلو مدیرعامل شده بود هر چه نیروی پاسی بود را به استقلال آورد ولی با رفتن او حالا سردارها از باشگاه می روند و ورزشکاران به باشگاه برمی گردند. فتح‌الله‌زاده اعتقاد ویژه‌ای به استقلالی‌ها دارد.

فکر می کنید فتح‌الله‌زاده میتواند در استقلال موفق شود؟

او موفق ترین مدیرعامل سال‌های بعد از انقلاب است. من در این سال‌ها بارها تاکید می کردم که فتح‌الله‌زاده به درد استقلال می خورد. او در محورهای مختلف مدیریتی کارکشته و باتجربه است و قطعاً می‌تواند برای استقلال درآمدزایی کند. مثلاً برای نمونه، مطمئنم به زودی پول استراماچونی را جور میکند.

چطور؟

وقتی او می خواهد به دیدار تاج برود و جلسه ای با فدراسیونی‌ها داشته باشد یعنی می خواهد از منابع مالی بازیکنان استقلال در جام جهانی، مشکل مالی استراماچونی را برطرف کند. اینها خودش نشان می‌دهد فتح‌الله‌زاده زرنگ و باهوش است. البته من مطمئنم او به فکر کادر فنی هم خواهد بود.

از چه نظر؟ او به ساپینتو گفته فصل بعد هم با او کار می کند؟

قطعا او پشت سرمربی‌اش را خالی نمی کند ولی من مطمئنم حالا که فتح‌الله‌زاده برگشته امیر قلعه نویی را هم به تیم استقلال برمی گرداند. امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی لیگ برتر است و قطعاً با رابطه خوبی که با حاجی دارد می آید و استقلال دوباره اوج می گیرد.

فتح الله زاده برگشت تا قلعه‌نویی را هم بیاورد/ آقای ساپینتو! این اولین جام؛ ببینیم چند مرده حلاجی؟/ اگر تیم هوادار را هم شکست ندهید...

پیش بینی شما از وضعیت تیم در آینده نزدیک چیست؟

متاسفانه استقلال در ابتدای فصل درست و حسابی بسته نشد. بازیکن گرفتند اما بازیکن به درد بخور کم گرفتند. مثلاً نمونه‌اش سجاد شهباززاده که ظاهراً ده، دوازده میلیاردهم پول بابتش پرداخته شده است. این خرید از اشتباهات بزرگ آجورلو بود. اگر شهباززاده خوب بود سپاهان او را نگه می داشت. فتح‌الله‌زاده مثل آجورلو نیست که پول بی حساب به کسی بدهد. او اول کارکرد بازیکن را می بیند و بعد به او پول می دهد.

با توجه به در پیش بودن مسابقه سوپرجام، فکر می کنید ساپینتو اولین جام وعده داده اش، از چهار جام قهرمانی این فصل را برای استقلال به ارمغان بیاورد؟

با این همه فراز و نشیبی که استقلال داشته خیلی سخت است. باید ببینیم این آقا چند مرده حلاج است. این گوی و این میدان! این هم اولین جام. وقتی او قول داد ۴ جام می آورد هم گفتیم نباید قول می داد. قطعاً ما از خدا میخواهیم استقلال سوپرجام را ببرد و هوادارانش را خوشحال کند اما تیم نساجی هم که زخم خورده بازی لیگ برتر است(دیداری که سه بر یک مغلوب شاگردان ساپینتو شد) قطعاً مقابل استقلال به آب و آتش میزند.

فتح الله زاده برگشت تا قلعه‌نویی را هم بیاورد/ آقای ساپینتو! این اولین جام؛ ببینیم چند مرده حلاجی؟/ اگر تیم هوادار را هم شکست ندهید...

بازی این هفته مقابل هوادار را چطور پیش بینی می کنید؟

دیگر بازی با هوادار هم پیش بینی کردن دارد؟ استقلال اگر نخواهد هوادار را هم شکست بدهد دیگر باید قید قهرمانی را بزند. من نمیدانم استقلال با این همه فوروارد وهافبک چرا نمی تواند به حریف گل بزند! جلوی ذوب آهن که مدافع حریف برای ما گل زد مقابل آلومینیوم هم ۹۰ دقیقه به در و دیوار زدیم و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم. خدا از اینجا به بعد به تیم استقلال رحم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    بدبخت ترین تیم اونه که قلعه نویی مربیش باشه...فردی دروغگو، بدون تاکتیک...فقط سانتر...تیم های قلعه نویی پرهزینه ترین تیم ایران هستن وبخدا هرتیمی باقلعه نویی دست همکاری بده، تماشاگرانش افت فاحش خوهند داشت...
  • طرفدار IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    اقای پیشکسوت بس کن دچار توهم شده قلعه نووعی بیسواد را بیاورد و تیم را ببرد دسته ۲
  • استقلالی اصیل IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    هر کس میگه قلعه نوی یا از فوتبال چیزی نمی فهمه یا این که منتظره قلعه نویی سرمربی بشه بهش پست بده. سیستم سانتر از جناحین سالهاست دیگه جواب نمیده. مدرنترین تاکتیک ها پرس از جلو و بازی‌سازی از عقبه که ساپینتو به نحو احسنت انجامش میده فقط تو مهره چینی مشکل داره که باید توجیه بشه. بهترین ترکیب اینه که جلالی و حردانی رو بیاره تو ترکیب بابایی و سلمانی رو بزاره رو نیمکت یامگاه بره فوروارد.
  • Farid US ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    In agha harfhaye nadorosty mizanad Esteghlalyha bazykonane ziady dar hameye postha darand, nimkate Esteghlalyha ghavytar az teamash hast, ba ykonanash ham alyee hastand, be nazare man kheily ham khoub bazy mikonad monteha harche zadand gooel nashoed , dar taetilat in team kheily behtar az inha mishavad faghat kamy tahmoul konid inghadr donbale bordane nabshid bishtar donbale bazy zibayee bashid ke hamalate ziady dashte bashad
    • ... IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      فرید جاناز اونجا که خوندن و نوشتن فینگلیشی خیلی سخت و وقت‌کیره لطف کن فارسی بنویس. یه فارسی‌ساز نصب کن و خلاص.
  • M.M IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    آقای فتح الله زاده برگشت به عقب و لمپنیسم ممنوع استقلال تازه خودرا پیدا کرده ودارد نفس راحت می کشد. در ثانی مگر رئیس مافیا این چند ساله‌ فتح کرده حالا می خواهد فتور نماید؟!
  • کامران زارعی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    آقای فرزامی شما که اسم پاس رو میارین مگه جواد نکونام در پاس بازی نمیکرد میثم منیعی،سبوشهبازیان، علی جانملکی، محسن گروسی،و....... شماها اصلا نام بزرگ تاج (استقلال ایران)براتون اصلا مهم نیست و فقط دنبال اعضاء و رفقای خودتون هستین آقای آجورلو دیگه باید چیکار میکرد، تیم رو با بهترین رکوردها با کادر مدیریتش کادر شاه فرهاد بازیکنان و صدالبته حمایت هواداران عزیز قهرمان کرد، پرونده پادوانی عزیز رو مدیریت کرد (هرچند سردار گفته بود چندبرابر دستمزدش بهش عودت میده) بهترین بازیکنان در بدترین شرایط ممکن که دو دفاع اصلی تیم رو از باشگاه جدا کردند سیلوا حردانی جلالی،نیک نفس و در مقطعی آقاسی رو اضافه کرد، دستمزد بازیکنان به موقع تسویه کرد،تیم امسال رو نگاه کنید چه بازیکنانی گرفت خاص محبی و اگر ناداوری نبود با ۴امتیاز حداقل به تنهایی صدر بود هر چند موقع رفتن تیم رو صدر جدول تحویل داد، حاجی برای ما هواداران خاطرات خوبی رو به جا گذاشته ولی شک نکنید اگر سیاسی کاری های کثیف نبود، آقای آجرلو حداقل بیش از۵الی۱۰سال مدیریت میکرد و حداقل ۳ستاره آسیایی به هواداران تاج هدیه میداد ننگ بر لابی های کثیف .....
    • اسی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      الکی قهرمانی پارسال رو ب حساب فرهاد و آجرلو نزار من ب عنوان ی تاجی اصیل میگم قهرمانی پارسال مهندسی شده بود و بعنوان ی تاجی قبولش ندارم ولی امسال دارن ب سود پرسپولیس سوت میزنن میخان قهرمانش کنن ک ایندفعه اونارو ساکت کنن من یکی از پارسال دیگه لیگ ایران رو قبول ندارم لیگی‌ ک مهندسی شده باشه رو باید ریخت تو سطل زباله
  • بنام حق IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    سلام ب همه هموطنان عزیز. عرضم ب حضورتون استقلال واقعاً داره قشنگ بازی می‌کنه بازی با آلمینیوم دروازبانشون عالی بازی کرد ک بازی مساوی شد نگاه به تیم رقیب نکنیم اونا اگر بعد از نیم فصل بازی ها ادامه پیدا کنه دیگه نمیشه جلوشون رو گرفت بازم خوب بد وقفه افتاد یکم افت کردن ولی ما اگر قهرمانی میخایم باید دیگه امتیاز از دست ندیم دفاع رو امسال شل کردیم تیم رقیب مثل پارسال ما شده تیما ب زور ی نیم موقعیت رو دروازشون ایجاد میکنن ک از سه گل یدونه پنالتی خوردن تو هر بازی ی گل هم بزنن بسشونه‌ ما باید بیشتر تمرکز کنیم فقط حمایت کنیم فقط حمایت از بازیکنان و کادر فنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی