نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ساپینتو علاقه‌ای به این بازیکن ندارد؟/ ارتباط جالب صالح حردانی با بردهای اخیر استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صالح حردانی مدافع راست تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر هر زمان در ترکیب این تیم بازی نکرده استقلال موفق به کسب پیروزی نشده است!

نگاهی به ۵ دیدار اخیر استقلال در مجموع ۱۰ بازی برگزار شده این تیم در لیگ برتر جاری مشخص می کند حضور یک مهره در ترکیب استقلال همواره با برد این تیم در پایان ۹۰ دقیقه همراه بوده است.

صالح حردانی مدافع ملی پوش استقلال در تاریخ نوزدهم شهریور و در هفته ششم در ترکیب اولیه استقلال مقابل نساجی مازندران حضور نداشت اما در دقیقه ۵۷ به جای محمد محبی وارد میدان شد و استقلال آن دیدار را با نتیجه سه بر یک برنده شد. این بازیکن همچنین در بازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم در دقیقه ۷۱ بازی به جای پیمان بابایی وارد میدان شد تا استقلال بازی یک بر یک را با نتیجه دو بر یک برنده شده و زمین را با سه امتیاز بیرون از خانه ترک کند.

حردانی همچنین در هفته نهم مسابقات و باز هم در حالی که از ابتدا در ترکیب استقلال حضور نداشت بین دو نیمه تعویض شده و به میدان رفت. او به جای رضا میرزایی وارد زمین شد و سرانجام استقلال با گل به خودی محمد قریشی مدافع تیم ذوب آهن، زمین بازی را یک بر صفر برنده ترک کرد.

ساپینتو علاقه ای به این بازیکن ندارد؟/ ارتباط جالب صالح حردانی با بردهای اخیر استقلال!

اما همین بازیکن در دو دیدار اخیر استقلال در هفته هشتم و دهم مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال به میدان نرفت. مسابقاتی که استقلال به ترتیب با نتیجه یک بر یک و صفر با تساوی پشت سر گذاشت تا ۴ امتیاز از دو مسابقه خانگی را از دست بدهد!

حردانی دفاع راست استقلال که در نیم فصل لیگ برتر گذشته از تیم فولاد به استقلال پیوست زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی خیلی زود به بازیکن فیکس این تیم تبدیل شد و جزو عوامل موثر در کسب عنوان قهرمانی این تیم به شمار می‌رفت. حردانی به همین دلیل جزو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی اسکوچیچ و سپس کی روش بود اما به نظر می‌رسد ساپینتو اعتقادی به این بازیکن نداشته و او را در پازل تاکتیکی خودش جای نمی دهد.

با توجه به حضور موفق این بازیکن در دیدارهای خارج از خانه اخیر استقلال، بعید نیست باز هم این بازیکن در دیدار با هوادار در ترکیب تیمش به میدان برود.

تیم های استقلال و هوادار عصر جمعه ششم آبان در استادیوم شهید دستگردی تهران به مصاف هم می روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    حیف حردانی رو نیمکت باشه جوان. جنگنده رو به جلو
  • تاج IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    بهترینی آقای حردانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی