نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱
عکس| نگرانی بزرگ برای کاپیتان تیم ملی ایران/ مصدومیت دردناک علیرضا جهانبخش قبل از جام جهانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان دوم تیم ملی ایران در بازی دیشب برابر تیم اتریشی مصدوم شد.

 فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش را ۶۰ دقیقه در ترکیب داشت با یک گل مغلوب اشتورم گراتس اتریش شد. این تیم که برای حفظ شانس صعود، نیاز داشت با امتیاز از زمین خارج شود تا آخرین لحظات در این هدف موفق بود اما در دقیقه ۹۰ دروازه خود را باز شده دید. در این لحظات علیرضا جهانبخش با مچ آسیب دیده خود، بابت گل دریافتی حسرت می‌کشید.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که کمتر از یک ماه دیگر باید در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور یابد در بازی با اشتورم گراتس در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او در دقیقه ۶۰ در تلاش برای رسیدن به توپی که می‌رفت از خط عرضی عبور کند، به سمت آن خیز برداشت. در این حین دروازه‌بان حریف هم از دروازه خارج شده بود تا برخوردی نسبتا شدید بین دو بازیکن را شاهد باشیم.

عکس| نگرانی بزرگ برای کاپیتان تیم ملی ایران/ مصدومیت دردناک علیرضا جهانبخش قبل از جام جهانی

جهانبخش که به سمت توپ تکل رفته بود، با شدت بالا به دروازه‌بان حریف برخورد کرده و روی زمین افتاد. علیرضا که از ناحیه مچ دست احساس درد می‌کرد، بلافاصله این قسمت از دست خود را گرفته و در حالی که بازیکن حریف کنارش حضور داشت، دردی که در آن قسمت تحمل می‌کرد را با چهره برافروخته خود نشان داد. شاید او در این لحظه به آن فکر می‌کرد که کاش قید تلاش برای رسیدن به توپی که خیلی هم موقعیت خطرناکی در پی نداشت را می‌زد تا این گونه آسیب نبیند و مجبور به ترک زمین نشود!

سرمربی فاینورد که به درخشش جهانبخش در این دیدار امید زیادی داشت در همین حین مجبور به تعویض او شد. پاتریک والمارک در دقیقه ۶۰ جانشین هم تیمی‌مصدوم خود شد که از ناحیه مچ دست راست احساس درد شدیدی می‌کرد و همزمان فوتبالدوستان ایرانی را هم نگران کرد. هنوز باشگاه فاینورد در مورد میزان مصدومیت ملی‌پوش ایرانی خود توضیحی ارائه نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    تو فوتبال اروپا کسی حق ندارد از باشگاه پول بگیره و به خاطر جام جهانی کم فروشی کنه تا مصدوم نشه اما تو پرسپولیس بازیکنی به راحتی این کار رو انجام میده و سرمربی تیم هم بهش بازی میده ، تو بازی پرسپولیس با مس هم دقیقا بعد از تعویض اون بازیکن بازی جون گرفت ، آقای گل محمدی یا نمی‌فهمی یا یار دوازدهم رقیبانی پرسپولیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی