نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تعبیر جالب ساپینتو از جنجال‌های الهامی/ داوران عاشق من هستند/ ماجرای دربی برای من شگفت‌انگیز است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پایان بازی با هوادار معتقد است که تیمش می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتری این مسابقه به پایان برساند.

ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساپینتو در ابتدا گفت: نیمه اول کاملاً بر بازی مسلط بودیم. می‌توانستیم حداقل سه گل بزنیم. نیمه دوم حریف بازی را محکم شروع کرد و سه تعویض انجام داد. برای ما مشکل ایجاد کردند چون از توپ‌های مستقیم استفاده کردند. خوب دویدند و خوب جنگیدند. در نیمه دوم خوب ظاهر نشدیم اما اواخر بازی، رقابتی بود. به هوادار هم تبریک می‌گویم همچنین به سرمربی آنها که یک تیم جنگنده است. برای ما کار در نیمه دوم سخت بود اما لایق برد بودیم.

سرمربی استقلال در خصوص اخطار داور به او، تاکید کرد: چیزی بود که نفهمیدم. نمی‌دانم چرا؛ شاید آنها عاشق من هستند! با داور و داور چهارم هم صحبت نکردم. داشتم با کادر فنی حرف می‌زدم. باید این را بفهمم. با همه صحبت می‌کردم. نمی‌دانم که نباید با کادر خودم هم حرف بزنم!؟

ساپینتو درباره جر و بحث با ساکت الهامی سرمربی هوادار، اظهار کرد: مشکلی با سرمربی هوادار نداشتم. او مثل من احساسی است. نود دقیقه جنگیدیم ولی به هم احترام گذاشتیم. این چیزی است که دوست دارم. من از تیم خودم دفاع می‌کردم؛ با احترام. سرمربی استقلال در خصوص انجام بازی تدارکاتی با هوادار و تاثیر آن مسابقه بر بازی امروز، گفت: یک بازی متفاوت بود. آن زمان اول کار بود و با سیستم دیگری بازی می‌کردیم. البته سیستم آنها هم متفاوت بود. سیستم و بازیکنان متفاوتی بودند. حتی باوجود اینکه بازی دوستانه بود، بازی رسمی در ذهن بازیکنان نبود. می‌دانستیم با آنها دچار چالش خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص کیفیت زمین مسابقه، گفت: زمین خیلی خوب بود. قبلاً هم چون اینجا تمرین کرده بودیم از شرایط آگاه بودم. قبلاً شرایط بد بود، اما الان خوب شده است. کیفیت زمین مسابقه تاپ و درجه یک نیست، اما خوب است. 

ساپینتو درمورد شرایط حردانی و جلالی و احتمال حضور این نفرات در تیم ملی، خاطرنشان کرد: من این بازیکنان را دوست دارم. دو بازیکن در دفاع راست دارم که خیلی خوب هستند. همین شرایط در دفاع چپ هم وجود دارد. نمی‌توانم تمام نفرات را وارد زمین کنم. اینها انتخاب‌های من هستند و مسئولیت این موضوع با من است، اما به همه آنها به یک اندازه اعتماد دارم. آنها بازی می‌کنند و به تیم هم کمک خواهند کرد. فصل بزرگی در پیش داریم. اینگونه نیست که آنها چون بازی نمی‌کنند نباید به تیم ملی بروند. من برای آنها خوشحالم  و اگر تعداد ملی‌پوشان ما بیشتر شود، بازهم خوشحال خواهم شد. نه تنها آنها که همه می‌خواهند بیشتر بازی کنند.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود علاقه داشت که دربی قبل از جام‌جهانی برگزار شود، تصریح کرد: دوست داشتم که قبل از جام‌جهانی دربی برگزار شود. این یک شگفتی برای من است. هر کاری هم کردم که الان بازی کنیم، اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص پیش‌بینی اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی، اظهار داشت: اسکوچیچ هم خوب کار کرد. تیم ملی با کی‌روش هم خیلی خوب کار می‌کند. ایران باید مقابل دو تیم قدرتمند بازی کند. فقط باید خونسرد باشند و اجازه بدهند تیم ملی کار خودش را انجام بدهد و به تیم اعتماد به نفس و انرژی مثبت بدهند. 

ساپینتو درمورد بازی با نساجی در سوپرجام و محل برگزاری این مسابقه و احتمال کسب جام برای استقلال، تصریح کرد: ما شرایط خیلی مثبتی داریم اما بازی متفاوت‌تری را شاهد خواهیم بود، چون یک فینال است. این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. باید سطح خیلی بالایی داشته باشیم تا برنده شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عمو ساپی شیر دل IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    ناراحت نشو عمو ساپی بعد از جام جهانی آنچنان پوستی از سر و کله پرسپولیس بِکنیم که توی استادیوم آزادی فقط اشک و ناله و زاری ببینیم
  • استقلالی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    تیم هایی که مثل استقلال خط هافبک خوبی ندارند بازی هایشان نچسب میشود نظم تیمی از بین رفته و سیستم به هم ور میشود ... امیدوارم فتل قولی رو که برا مهاجم و هافبک داده بود رو عملی کنه و همینطور ساپینتو تو تعطیلات نوع بازی تیمشو بهتر کنه
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    حقارت کیسه کشا رو میشه در نوع مصاحبه هاشون دید. ۹۰ دقیقه قطار چیدن جلو هوادار حق دارن از شیخ و لوکادیاشون بترسن😂😂😂😂😂😂😂😂
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    دوچرخه چیا فشار اوردن به سازمان لیگ که باخت به سرورشون رو بندازن بعد جام جهانی درهرصورت میبازین و تحقیر شدنتون میبینیم لذت میبریم کیسه کشای عقده ای حقیر😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • کاج مکتب حقارت IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    دوچرخه چیای بدبخت شب دربی تماشای تحقیر شدن و اشک ریختنتون قشنگه😂😂😂😂😂😂 غار تو را میخاند کیسه کش😂😂😂😂😂
  • پرسپولیس و العین کابوس دوچرخه سواران IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    بازم دربی شد و خاطرات ۶تایی شدن دوچرخه .هتریک ایمون زائد و طارمی پاس میده تا مسلمان کیسه رو ۴تایی کنه زنده شد.کیسه کش میمیرد منطق نمیپذیرد😂😂😂😂😂😂😂😂
  • پرسپولیس تاریخ تمدن افتخار IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    این مردک دلغک ساپینتو فرهنگ و شخصیت رو از یحیی یاد بگیره تو بازی با مس پنالتی پرسپولیس سوخت اما یه اعتراضم نکرد!!! اما دلغک دوچرخه چیا سر پنالتی که اخرشم معلوم شد نبود به زمین زمان جفتک انداخت و تهمت زد تا نگهبان در باشگاه دوچرخه هم مصاحبه کردن اخرش دیدیم پنالتی نبود اصلا😂😂😂😂😂😂😂 دوچرخه چی حقیر هوچی گر.اینم فهمیده کیسه کشا همین هوچی گریا رو دوسدارن😂😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی