بادیگارد برای خانم‌های خاص در جام‌جهانی/ شرایط ویژه رقیب ایران در قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسران و نامزدهای بازیکنان تیم ملی انگلیس هنگام تشویق آنها در جام‌جهانی بادیگارد خواهند داشت.

نشریه «سان» فاش کرد که بسیاری از همسران و نامزدهای بازیکنان انگلیس در قطر از امنیت خصوصی برخوردار خواهند بود. برخی از آنها پول محافظان خود را می‌پردازند، در حالی که اتحادیه فوتبال نیز برای اطمینان از محافظت از خانواده بازیکنان، هزینه خواهد کرد.

منابع می‌گویند که تیم‌های امنیتی وظیفه دارند از خانواده‌ها در برابر سرقت محافظت کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها از قوانین سختگیرانه موجود در خلیج فارس سرپیچی نمی‌کنند. آنها همچنین گفتند: «بسیاری از خانواده‌ها با جواهرات و لباسهای چندصد هزار پوندی به قطر سفر خواهند کرد. به همین دلیل ممکن است هدف سارقان و جنایتکاران قرار بگیرند. این روزها بسیار رایج است که بازیکنان بادیگاردها را با خود به تعطیلات ببرند، بنابراین حضور آنها در جام جهانی، جایی که خانواده‌ها ممکن است هفته‌ها در آنجا حضور داشته باشند، ضروری است. وجود بادیگارد به بازیکنان کمک می‌کند تا کمی آرامش خاطر داشته باشند و بتوانند روی فوتبال تمرکز کنند.»

ماه گذشته روزنامه «سان» گزارش داد که چه تعداد از خانواده‌های فوتبالیست‌های انگلیسی در طول جام‌جهانی زمستانی در قطر از زندگی مجلل در کشتی کروز یک میلیارد یورویی لذت خواهند برد. قرار است که تعداد زیادی از آنها در کشتی کروز ملقب به «قصر شناور» ساکن شوند. کشتی کروزی که ۶ استخر، ۱۴ جکوزی با چشم‌انداز اقیانوس، تالارها، بوتیک‌ها، رستوران‌ها، بارها و طولانی‌ترین سرسره خشک در دریا را دارد.

بادیگارد برای خانم‌های خاص در جام‌جهانی/ شرایط ویژه رقیب ایران در قطر

«آنا مادرلر» نامزد ۲۴ ساله اریک دایر، و «جورجینا اروین» نامزد ۲۶ ساله آرون رمزدیل در بین مهمانان کشتی کروز حضور خواهند داشت. پکیج اقامتی در این کشتی ۶۵۰۰ یورو (۵۶۰۰ پوند) ارزش خواهد داشت که برای بازیکنان انگلیسی فوق ثروتمند رقمی به حساب نمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • HanZo IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    شهروندای قطری همشون از پولدار ترین آدمای اروپا پولدار ترن و اینکه کسی که می‌تونه هزینه کنه بیاد جام جهانی فقیر نیست که بخواد دزدی کنه.دلیلش فقط یه شو واسه بی ثباتی و مسخره کردن آسیا هست.وگرنه اروپایی ها جانی تر و بی فرهنگ تر از این حرفان و با زور و قانون سخت و جریمه و غرامته که ساکتن
  • طلا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    امریکای جنوبی هم جام جهانی باشه بادیگارد دارن؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرهاد کوه کن IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    کلا این تیم تک روباه پیر(انگلیس)عادت دارن شلوغش کنن. فکر میکنن همه جای دنیا تماشاگراش مثل تماشاگر نماهای خودشون که تعدادشون خیلی زیاده بیفرهنگن.دیدید با ایتالیا چه کردن؟پشت این کار روباه یه طعنه سیاسی نهفته است شک نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی