نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
۴ |
۵
علت بازی نکردن ملی پوش استقلال کی‌روش بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شبی که صالح حردانی برای دقایق کوتاهی در ترکیب استقلال به میدان رفت ابوالفضل جلالی باز هم مانند دیدار با گل گهر سیرجان و نساجی مازندران فرصتی برای ورود به زمین مسابقه پیدا نکرد.

غیبت یکی از بازیکنان استقلال در دیدار مقابل هوادار باز هم باعث تعجب هواداران این تیم شد. ابوالفضل جلالی که ۴۸ ساعت پیش از دیدار استقلال مقابل هوادار عنوان شده بود به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار (روبروی همشهری تهرانی استقلال) نیست، نامش در لیست بازیکنان استقلال برای این بازی قرار گرفت اما جلالی حتی یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرد.

دفاع چپ ملی پوش استقلال که ۶۹ دقیقه روبروی اروگوئه یک بازی درخشان را از خودش به نمایش گذاشته بود ظاهراً شرایط بازی کردن را داشته اما ساپینتو برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تازه برطرف شده جلالی و البته به خاطر کارلوس کی‌روش که از هفته آینده تیم ملی را رسماً به اردوی جام جهانی می‌برد نمی‌خواسته در این باره ریسک کند تا یکی از مهره‌های ملی پوشش آسیب ببیند و احیاناً جام جهانی را از دست بدهد.

نزدیکان تیم استقلال در این باره خبر می‌دهند جلالی خودش هم در این باره مطلع بوده و از اینکه در غیاب خودش هم‌تیمی‌های توانسته اند بازی حساس مقابل هوادار را با برد سه امتیازی پشت سر بگذارند ابراز خوشحالی کرده است.

شایان ذکر است ابوالفضل جلالی در مدت زمان بازگشت از اردوی اتریش تنها در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن از ابتدا در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته و در دیدار با فولاد در نیمه دوم و بازی با آلومینیوم اراک تنها یک دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مهدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    کسی که مصدوم هست بایدبه تیم ملی دعوت شودولی بازیکنی که فکس بازی می کندرادعوت نمیکنن دستهای کثیف تاج همیشه هست پول ویلموس کجاشدچراهمه چیزخاموش شده دهان همه رابستن
  • غضنفر IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    دست مامان حمیده در کار نیست مثل پارسال بیشترین پنالتی گرفته شده در طول یک فصل برای تیم خاص خصولتی نور چشمی حتمأ باز مامانی حمیده دستور از بالا گرفته که باید بازیکنان مصدوم کیسه حتمأ به قطر بروند و گردش کنند آخه اینا که بازیکن نیستن در تاریخ تیم ملی ایران همیشه بازیکنان تیم مردمی و بزرگ و آبرویه ایران پرسپولیس افسانه بودن که برای ایران آبرو کسب کردند کیسه کشها هم فقط تشویق میکردن و میگفتن یالا یالا ما گل میخوایم یالا آخه این حیونیها که کاری ازشون بر نمیاد جز خوردن شش گل و بردن آبروی ایران و ایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی