نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چرا مدیرعامل استقلال امروز محاکمه شد؟/ ماجرای شکایت ۳۳ میلیاردی هوادار خبرساز/ آجورلو در جریان بود اما...
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال برای شکایت یکی از مشاوران پیشین کادر مدیریتی این باشگاه به دادگاه رفت.

صبح امروز (شنبه)، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال برای شکایت علی نامداری، مشاور سابق مدیرعامل باشگاه استقلال و یکی از حامیان مالی این باشگاه، به دادگاه رفت.

طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است. علی نامداری این مساله را تایید کرد و گفت: در زمان آقای آجورلو، ما برای این مساله جلسه گذاشتیم اما در آخر نتوانستیم به نتیجه برسیم. در حال حاضر آقای فتح‌الله‌زاده را خواسته‌اند. من چندین بار سعی کردم با آقای فتح‌الله و تیم مدیریتی جدید استقلال تماس بگیرم تا بتوانیم به یک راهکاری برسیم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم.

چرا مدیرعامل استقلال امروز محاکمه شد؟/ ماجرای یک شکایت ۳۳ میلیاردی در دادگاه/ آجورلو در جریان بود اما...

همچنین یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه استقلال، خبر شکایت علی نامداری از باشگاه استقلال را تایید کرد و تاکید داشت که مدیرعامل باشگاه استقلال صبح روز شنبه برای شکایت علی نامداری به دادگاه رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    کسی جرعت نداره کارهای خلاف آجرلو رسانه ای کنه.از رشوه بگیر تا رانت و اختلاس
  • تف سر بالا: IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    از بقال و چقال محل بگیر تا نامداری و وامداری ازشون طلب دارن اون وقت هنوز تو لیگ برتر دارن ول میچرخن و به دسته سه نمیفرستنشون. تا حالا این طلبکار یه جا ندیده بودن کیسه‌کشا. مگه میشه به عالم و آدم بدهکار باشی و پشت میله‌ها نباشی. راستی تیمها رو هم میشه به زندون فرستاد؟ حالا که نمیشه زندون فرستاد خب بفرستینون دسته سه تا آب خنک بخورن و یه قهرمانی دیگه تو دسته کسب کنن و روشون نشه اونو جزو افتخاراتشون حساب کنن. راستی حاج فتل چرا قهرمانی دسته سه رو حساب نکرد ولی قهرمانی سال ۳۶ رو که اصلا ایران صاحب هیچ لیگی نبود حساب کرد؟! معلومه خب قهرمانی دسته سه مث تف سر بالا میمونه.
    • مافیای قرمز IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      این همه جوش زدی که بگی بدهکاری داره استقلال؟ فقط یه سوال ازت میپرسم. بدهکاری جرمش دسته سه هست یا جعل سند قرارداد طارمی که رییس جمهور دو تا کشور اومدن ماست مالیش کنن؟ جرم اون قضیه حتما انحلال تیم پیروزی بود که به لطف حکومتی بودنتون انجام نشد
    • تاجدار IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      فضای مجازی شده جای عقده گشایی چهارتا بچه کم سن و سال که هیچ آگاهی از فوتبال ندارند و اراجیف می‌بافند تیم لنگ ازسال چهل و سه تا چهل و شش انتهای جدول دسته سه تهران بود دقت کنید دسته سه تهران نه کشور بعد علی عبده ساواکی قاتل آقا تختی امتیاز شو خرید وبا مساعدت تیمسار خسروانی بزرگمرد ورزش ایران و موسس باشگاه تاج کبیر به لیگ دسته یک آمد یعنی اگر تیمسار کمک نمی‌کرد تیم لنگ هنوز هم در دسته سه تهران بود با همون پرچمی که لنگ حمام بود یا اینکه منحل شده بود و الان سوگلی حکومت نبود پس بیشترازاین خودتون رو مسخره خاص و عام نکنید
    • {………} IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      همون تیمسار زمین‌خواری که ازش اسم بردی شاهین و دارایی و تهرانجوان رو به دلیل اینکه موی دماغ تاج بودن منحل کرد. دلیل انحلال تهرانجوان کینه شخصی خسروانی به خاطر باخت ۵-۲ تاج به این تیم بود. نکته بعد اینکه پرسپولیس تنها تیم باشگاهی فوتبال ایرانه که هرگز به دسته پایینتر سقوط نکرده‌. نکته بعد اینکه وقتی میگی لنگ حموم منو یاد کیسه حموم میندازی. اگه رنگ لباس و پرچم ما رنگ لنگ حمومه، رنگ لباس و پرچم شما هم رنگ کیسه حمومه. نکته آخر اینکه برو دعا کن فردا یه طلبکار دیگه در باشگاهتون سبز نشه.
    • {…….} IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      ظاهرا از نظر شما بدهکاری نه تنها جرم نیست بلکه مستحق جایزه هم هست!! چرا باید بیت‌المال مملکت رو بریزن تو حلقوم شما که یه جام ناپاک بگیرین؟! طارمی هم ریزه اسپور رو به دلیل کودتا تو ترکیه ول کرد اومد ایران و چهار ماه هم محروم شد. حالا اینکه شما توقع داشتی حکم فیفا یه چیز دیگه باشه اصلا مهم نیست. فیفا هیچوقت اهل ماستمالی نبوده و نیست، که اگه بود الان روسیه کارش به اینجا نمیرسید. نکته بعد اینکه تیم فوتبال پرسپولیس سال ۴۷ بعد از انحلال شاهین تشکیل شد نه سال ۴۲. حساب باشگاه بولینگ با تیم پرسپولیس کاملا جداست. هیچ اطلاعی در دست نیست که اون موقع فوتبال ایران دسته سه داشته یا نه. همونطور که تاج منحل شده یهو شد استقلال، شاهین منحل شده هم یهو شد پرسپولیس. شما که بچه‌سال نیستی و اطلاعاتت زیاده لطف کن اسم چهار تا از تیمهای دسته سه اون سالها رو با رسم شکل نام ببر و توضیح بده تا زکات علمتو داده باشی!!
    • {…….} IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      آخرین خبر: یک طلبکار جدید هم به جمع طلبکاران استقلال اضافه شد. باشگاه استقلال هر روز با شاکیان و طلبکاران جدید مواجه است تا شرایط سختی را تجربه کند اما شاکی جدید استقلالیها رستورانی است که هر روز به آنها غذا میرساند. باشگاه استقلال هر روز بعد از تمرین به بازیکنان خود ناهار میدهد اما در ماههای اخیر هزینه‌ای بابت این غذاها پرداخت نکرده.
  • آبی پوش PT ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    لطفا لنگی محترم اظهار نظر نکنه ممنون
    • حامی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      فعلا برید ۱۵۳میلیارد که از بورس زدید تو گوشش رو برگردونید تا بعد ببینیم چی میشه
  • شهریار IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی