نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مورد عجیب صدرنشین لیگ برتر/ وقتی یک نفر در پرسپولیس جور بقیه را می‌کشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فقط ۴ بازیکن در این فصل برای پرسپولیس گل زدند که برترین گلزن سرخ‌ها هم یورگن لوکادیا است.

پرسپولیس هرچقدر در این فصل درون دروازه و در خط دفاعی مقتدر کار کرده، در خط حمله آنچنان خوب و زهردار نبوده است. تیم یحیی در یازده بازی که در این فصل انجام داده تنها ۳ گل دریافت کرده و از آنطرف ۱۱ گل هم زده است.

آمار تهاجمی که اصلا خوب نیست و پرسپولیس با وجود داشتن وینگرها و مهاجمان بسیار خوب، نتوانسته در گلزنی جزو تیم های برتر لیگ باشد. پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را دارد ولی با وجود صدرنشینی از ۵ تیم دیگر لیگ کمتر گل زده است. حتی تیم چهاردهم جدولی نفت مسجد سلیمان به اندازه پرسپولیس گل زده که نشان می‌دهد سرخ پوشان پایتخت در کارهای هجومی شرایط خوبی ندارند.

خیلی‌ها هم معتقدند اگر هنر گلزنی و فرصت طلبی یورگن لوکادیا نبود، پرسپولیس نمی‌توانست صدرنشین بازی‌های لیگ برتر و یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل باشد. نکته جالب دیگر در خصوص پرسپولیس این فصل این است که تنها ۴ بازیکن برای این تیم موفق به گلزنی شدند. لوکادیا که آقای گل لیگ برتر است، ۶ گل زده و بعد از آن سعید صادقی با ۲ گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری است.

همچنین شیخ دیاباته و میلاد سرلک هم هرکدام یکبار برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند. در واقع لوکادیا با ۶ گلی که برای پرسپولیس زد، یک تنه جور سایر بازیکنان هجومی پرسپولیس را کشیده و عملکرد درخشان او یکی از عوامل اصلی صدرنشینی پرسپولیس به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ص_ف IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    وقتی آقا یحیی و بیشتر بازیکنان تیم دائما در فضای مجازی پرسه میزنند وقت و بی وقت استوری های هیجانی از اتفاقات روزمره کشور میگذارند تا خود را حامی مردم نشان دهند دیگر وقتی برای اصلاح ساختار فنی تیم باقی نمی‌ماند کسی نیست به این عزیزان دل بگوید در این اوضاع آشفته که دل و دماغی برای کسی نمانده کاش شما بجای این ادا و اطوار های تصنعی فقط حواستان به وظایف خودتان باشد که با دستپخت تان لااقل برای یکی دو ساعت هم که شده هواداران میلیونی تیم را به وجد بیاورید من خودم شخصا مدت مدیدی است که هیچ لذتی از بازیهای تیم محبوبم پرسپولیس نمی‌برم
    • علی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      تیمی با بازیها و تاکتیکهای چرک و کثیف
  • پرسپولیس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    تا وقتی که پرسپولیس تک مهاجمه بازی کنه اوضاع همینه. اگر دقت کنید تو همین دو بازی ای که شیخ وارد زمین شد پرسپولیس هجومی تر بازی میکنه و راحت تر گل میزنه. چون تک مهاجم رو میشه راحت گرفت اما دو مهاجه باعث میشه که فضا برای اونیکی مهاجم باز بشه و راحت بشه گل زد. فعلا تو بازی های اخیر پرسپولیس هروقت ترابی اومده بیرون و شیخ وارد زمین شده و پرسپولیس دو مهاجمه بازی کرده، تیم قوی تر و قشنگ تر بازی کرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی