بیرانوند یک روز روی فرم نباشد مشکلات مشخص می‌شود/ بعضی‌ها فکر می‌کنند ما دشمن پرسپولیس هستیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک سال‌های دور پرسپولیس گفت: شاید با این شکل بازی و کم گل زدن و گل نخوردن بتوان مقابل تیم‌های کوچک نتیجه گرفت اما برابر تیم های بزرگ و مدعی کار سخت و دشوار خواهد شد.

رحیم یوسفی بر این باور است که صدرنشینی پرسپولیس نباید این تیم و حتی کادرفنی را گول بزند. هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ با بیان این مطلب گفت: به نظر من عمده دلیل این صدرنشینی عملکرد بسیار خوب علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس بوده است. البته در فوتبال امروز فقط مدافعان دفاع نمی‌کنند و دفاع تیمی از مهاجمان شروع می‌شود اما نباید این موضوع پرسپولیس را گول بزند. به نظر من پرسپولیس به نوعی مدیون علیرضا بیرانوند است و اگر یک روز این دروازه بان بزرگ روی فرم نباشد خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: خط دفاعی که در ۱۱ بازی فقط ۳ گل خورده و نشان داده بهترین است. یحیی گل محمدی توانسته است خط دفاع و ضعف‌های فصل گذشته را ترمیم کند و امید می‌رود در ادامه راه با ارائه بازی‌های هجومی‌تر خواسته منتقدان و هواداران برای ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند را نیز برآورده کند. این یک توقع بی جا نیست و پرسپولیس باید پرسپولیسی بازی کند. زدن فقط ۱۱ گل در ۱۱ بازی و آمار یک گل زده در هر مسابقه نمی‌تواند خیلی برای تیم بزرگ پرسپولیس خوب باشد. این روزها همه فقط از یورگن لوکادیا تعریف می‌کنند و بحثی هم نیست که او مهاجم گلزن و ششدانگی است. ۶ گل برای پرسپولیس زده است اما بقیه چه کرده اند؟ شیخ دیاباته هم مقابل مس کرمان گل زد و نشان داد می‌تواند در خط حمله پرسپولیس بازی کند.

بیرانوند یک روز روی فرم نباشد مشکلات مشخص می شود/ بعضی ها فکر می کنند ما دشمن پرسپولیس هستیم!

هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: شاید برخی‌ها تصور کنند ما دشمن پرسپولیس هستیم اما این طور نیست. من رحیم یوسفی؛ جوانی ام را در این تیم گذرانده ام و دلم می‌سوزد وقتی می‌بینم پرسپولیس در هر بازی فقط یک گل می‌زند و در بازی را می‌بندد. این تیم باید در هر بازی حداقل ۲ گل بزند چون توانش را دارد. پرسپولیس ستاره‌های بزرگی خریده است و پتانسیل لازم را برای زدن گل‌های بیشتر دارد. شکی هم وجود ندارد ویژگی این پرسپولیس خط دفاعی قدرتمند آن است. خط دفاعی که در ۱۱ بازی فقط ۳ گل خورده و نشان داده بهترین است. یحیی گل محمدی توانسته است خط دفاع و ضعف‌های فصل گذشته را ترمیم کند و امید می‌رود در ادامه راه با ارائه بازی‌های هجومی‌تر خواسته منتقدان و هواداران برای ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند را نیز برآورده کند.

رحیم یوسفی در ادامه عنوان کرد: انتظار ما از پرسپولیس این است که همیشه هجومی و زیبا بازی کند. یحیی گل محمدی حالا مربی با تجربه ای است و باید از فرصت تعطیلات لیگ برتر استفاده بهتری داشته باشد. در این فرصت می‌توان تیم پرسپولیس را برای تاکتیک‌های هجومی و گرایش به زیباتر بازی کردن آماده کرد. ما از لحاظ مهره هم کم و کسری نداریم و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر شاهد بازی‌های تماشاگرپسندتری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید با این شکل بازی و کم گل زدن و گل نخوردن بتوان مقابل تیم‌های کوچک نتیجه گرفت اما برابر تیم‌های بزرگ و مدعی کار سخت و دشوار خواهد شد. ما در اصفهان نیز مقابل سپاهان به مشکل خوردیم و شکی نیست در مصاف با تیم‌های مدعی دچار چالش خواهیم شد. ما مقابل مدعیان باید بتوانیم فوتبال خود را دیکته کنیم و صرفا دفاع کردن، یک گل زدن و در بازی را بستن شاید نتیجه دهند. من و همه پرسپولیسی‌ها امیدواریم پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر ضمن حفظ صدرنشینی خود فوتبال قشنگ تری هم ارائه بدهد. فوتبالی که من بیننده تلویزیونی را میخکوب کرده و به وجد بیاورد. این انتظار هم البته بی جا نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا یاک اصلی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    "اگر یک روز این دروازه بان بزرگ روی فرم نباشد خیلی چیزها مشخص خواهد شد." جای نگرانی اصلا" نیست! مگه داوران مرده اند که ببازیم! کافیه فقط بازی ملوان و تراکتور و مس را یادتون بیاد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی