نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه در حین ساخت هتلش در اسپانیا با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبرو شد؛ ۲۵۰ قبر در زمین متعلق به این ستاره پرسروصدای این روزهای دنیای فوتبال پیدا شده است.

مدتهاست که جرارد پیکه به دلیل جدایی‌اش از شکیرا و رابطه‌اش با کلارا چیا در تیتر اخبار سراسر جهان فوتبال و موسیقی قرار گرفته. او همچنین به‌خاطر سرمایه‌گذاری‌های متعدد تجاری‌اش معروف است و این بار داستانی غافلگیرکننده درباره او خبرساز شده است.

مدافع میانی بارسلونا در پروژه‌ای برای ساخت یک هتل مجلل در مالاگا سرمایه‌گذاری کرده است. او در سال ۲۰۱۵ زمین واقع در کاستادل‌سول را به قیمت حدود ۲۰ میلیون دلار خریداری کرد. اما به تازگی این پروژه پول‌ساز متوقف شده زیرا ۲۵۰ قبر در جایی که دارایی پیکه واقع شده، پیدا شد. اکنون باید مطالعات مربوطه انجام شود تا مشخص شود که این گورها دقیقا متعلق به چه قرنی هستند.

آلبرتو کامپیان، باستان‌شناس، به برنامه رادیویی «هوی پور هوی» مالاگا توضیح داد: «ما حدود ۲۵۰ مقبره پیدا کردیم که اکثریت قریب به اتفاق آنها خالی است. احتمالاً این مقبره‌ها هرگز مورد استفاده قرار نگرفتند و به اندازه کافی ارزشمند نیستند که حفظ شوند. این یکی از بزرگترین گورستان‌های کشور است.»

این باستان‌شناس همچنین ادامه داد که به احتمال زیاد در ژانویه ۲۰۲۳ به این پروژه برای پیشبرد برنامه‌هایش چراغ سبز نشان داده خواهد شد. او معتقد است که نباید برای ساخت ملک در این منطقه پیچیدگی خاصی وجود داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی