نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۶۴
درخواست اوکراین برای محروم کردن ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲/ دلیل درخواست جنجالی چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوکراینی‌ها درخواستی جدید برای فیفا ارسال کرده‌اند و مدعی شده‌اند به دلیل دخال ایران در جنگ با روسیه، باید این کشور از جام‌جهانی محروم شود.

شبکه «اسکای‌اسپورتس» در خبری فوری ادعا کرد که کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اوکراین از فیفا درخواست کرده تیم ملی ایران را از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر محروم کند.

این درخواست به دلیل انتشار اخباری در مورد دست داشتن کشور ایران در جنگ روسیه و اوکراین مطرح شده و باید دید فیفا به آن چه واکنشی نشان خواهد داد.

چندی پیش هم یک شرکت حقوقی اسپانیایی به نام رویز هوئرتا و کرسپو نامه‌ای برای فیفا ارسال کرده بود و درخواست کرد تا ایران را از جام‌جهانی محروم کنند، اما فیفا اصلاً این درخواست را بررسی نکرد و با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به ایران بابت حضور در قطر خوش‌آمد گفت تا به نوعی این شایعه را رد کرده باشد.

تیم ملی ایران در گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر که از ۲۹ آبان‌ماه آغاز خواهد هم‌گروه تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ولز است. شاگردان کی‌روش در نخستین بازی ۳۰ آبان به مصاف انگلیس تیم چهارم دوره قبل جام‌جهانی خواهند رفت.

فوری| درخواست اوکراین برای محروم کردن ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲/ دلیل درخواست جنجالی چیست؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • فقط تیم ملی ایران IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    این حکومت اوکراین هم از مرحله کاملا پرته به غرب تکیه زدن بهای کارشون این بود که کشور آباد شون رو به خاک سیاه نشوندن فکر میکردن آمریکا و غربیها براشون ایکی ثانیه همه چی رو ردیف میکنن الان ۸ ماهه درگیر جنگ هستن بخشی از کشورشون هم که با روسیه مورد مناقشه بود عملا جدا شده خدا میدونه تا چند وقت یا چند سال دیگه ادامه داشته باشه دلشون رو خوش کردن به اینکه آمریکا تحریم کنه حالا مثلا تحریم کنه محروم کنن چی میشه ؟ اکراین اینجوری آباد میشه ؟ مگه اولش آباد نبود ؟ خودشون رو مضحکه کردن الان دهها ساله که عملا تحریم هستیم ۵ ساله که از زمان ترامپ واقعا زیر شدید ترین تحریمها قرارداریم چه اتفاقی برامون افتاده ؟ ترامپ که خودش اونجوری دربه در شده چند نفر از اونایی که دنبال تحریم و جنگ با ایران بودن از دنیا رفتن خخخخخخخخخخخخخخخخ خود اروپا هم که با مشکلاتی مثل سوخت درگیره طی همین سه چهار ماه انگلیس سه تا نخست وزیر عوض کرده خخخخخخخخخخخخخ همه و همه اینها فقط بخاطر مقابله با ایران بوده دیگه از اون گزینه های زیر میز چیزی هم مونده ؟!!
    • پدرام CA ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      به این میگن تحلیل با دو منطق متضاد! اگه با همون متطقی که شروع کردی (در مورد اوکراین) با همون هم ادامه میدادی عالی میشد. برای اوکراین بده که عاقبت رفتارش رو نمیبینه ولی برای ما بد نیست؟ اینکه میگی مگه چی شد دیگه چی میخواستی بشه؟ فقط بزای نمونه قطر یک سوم ما گاز داره وسالی 100 میلیارد دلار صادرات گاز! ما چی؟ 40 سال پیش بعد از ژاپن بزرگترین اقتصاد اسیا بودیم الان با پاکستان کارمون کشیده به وقت اضافه و پنالتی!برو یک نگاه به عکسهای دوبی شارجه یا قطر و ترکیه دهه 60 و 70 میلادی بنداز تا بفهمی چی شد!
    • بوف بینا GB ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      داداچ اشتب میزنی ساندیسو جای دیگه میدن اینجا سایت ورزشیه
    • ساوالان IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      مردم اوکراین باید این مهره اجیر شده صهیونیستی را محاکمه کنند. این فرد کشور اش را مستعمره غرب کرده و جنگ نیابتی به راه انداخته. ناتو بدون زحمت با روسیه در حال جنگ هست بدون اینکه خاک ناتو درگیر باشد...حالا چرا پای ایران را وسط می کشند . اتاق فکر انها می خواهد .با یک تیر دو نشان زند. خودشان می دانند ایران سلاحی به روسیه نداده. اولا روسیه از لحاظ جنگ افزاری خود مختار هست در ثانی ایران سلاح به ان مهمی را به یک کشوری که در مهندسی معکوس جنگ افزار سرامد هست نمی دهد.. اتاق فکر غرب به این نتیجه رسیده که با جنگ های نیابتی هم به منافع شان می رسند و هم رقیب را کنار می زنند الان یک مهره صهیونیستی در اذربایجان شده دست افزار اردوغان . و برای ایران مزاحمت ایجاد می کند. نمی داند که ترکیه برای تاراج نفت گاز اذربایجان نقشه کشیده..همان اردوغان که سوریه و عراق را اشفته کرده . منابع نفتی انها را می نوشد... یا همان گاو بزرگ شیرده که برای امریکا کره می دهد.بخاطر ایران هراسی که غرب در جان جهان عرب انداخته. به عنوان یک ایرانی می گویم مرگ با عزت بهتر هست که یوق دشمن را بر گردن گرفتن.زنده باد ایران..
    • ساوالان IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      ادامه متن بالا.. در جنگ جهانی ایران اعلام بیطرفی کرد باز غرب به بهانه ای وارد ایران شد جنوب ایران را انگلیس اشغال کرد. شمال را روسیه . انگلیس طاعون را به ایران اورد بالای 10 میلیون نفر مردند و منابع غذایی ایران را به اردوگاه سربازان خود فرستادند... در چند دهه اینده غرب بخوبی می داند که منابع نفتی جهان کمیاب خواهد شد . برای همین هست که از ایران خود مختار می ترسند. همان روزی که چاه های نفتی عرب خشک خواهد شد . و رشته کار در دست های ایران خواهد بود . دوستان تاریخ بخوانیم . تاریخ چشم ها را باز می کند. متاسفانه در مدارس ما در امر اموزش کوتاهی شده. نسل امروزی تاریخ نمی دانند . و رنج اجداد خود را.!!!!!!!!!! اگر اموزش در ایران مدرن بود. بحران اب و محیط زیست و خیلی از مشکلات ایران حل می شد. متاسفانه در امور کار ما از افراد متخصص خیلی کم استفاده شده. برای همین هست که کشور در مشکلات درگیر هست. ایران کشوری نیست که با تحریم تعطیل شود. تمام منابع جهانی در ایران براحتی در دسترس هست. ولی سیستم اداری و اجرایی کشور ما کهنه و فرسوده هست. باید در کوتاه ترین زمان اصلاح شود. تامام
    • ساندیس هلو IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      چه خبر ؟ خوبی ؟
    • اعتدال IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      واقعا همینطوره. فکر کردند کشورشونو در اختیار آمریکا و ناتو بگذارند، چه گلی به سرشون می زنتد ! در بهترین حالت سربازان و مزدوران بی بندوبار ناتو و آمریکا در شهرهای اوکراینی هم مرز با روسیه مستقر می شدند، و برای این که حوصله شون سر نره و تشویق به اعزام و موندن در اوکراین بشن مراکز فساد و خوشگذرانی افراطی رو براشون فراهم می کردند که سبب می شد انواع بیماری های مقاربتی و ایدز و غیره و اعتیاد و بیماری های روانی در اونجا شایع بشه. حالا پوتین مثل اون یلتسین دائم اخمر بی اراده نبود که اداره مملکت رو در اختیار دخترش گذاشت تا دستورات آمریکارو اجرا کنه. پوتین بک کامبک اساسی از انحراف زمان یلتسین زد و روسیه را نجات داد، و حالا هم پیشدستی کرد و با حمله پیشگیرانه به اوکراین، اجازه نداد که نیروهای آمریکا به مرزهاش نزدیک بشه. این میون مردم اوکراین آسیب دیدند و کشورشون مثل سوریه ویران شد. هیچ گناه و تقصیر و کوتاهی هم نداشتند. تنها کوتاهیشون این بود که هشیار و مراقب نبودند، و در اون به اصطلاح انقلاب رنگی کشورشون رو در اختیار رهبران دست نشانده آمریکا قرار دادند.
    • ط IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      حرفم با اون فردیه که گفته زمان شاه ایران دومین اقتصاد آسیا بود.خخخخخ.نکشیمون داداش با این همه سوادت.زمان شاه اگه همه چی گل و بلبل بود که انقلاب نمیشد.عدم استقلال و دخالت های خارجی وابسته بودن شاه و وضعیت وخیم اقتصادی مردم و حلبی آباد ها و فساد و ترویج بی بندوباری و...تنها بخشی از دلایل انقلاب بود.مردم از دخالت های خارجی و نبود استقلال و دموکراسی انقلاب کردن.ایران در زمان شاه حتی نمیتونست نفت رو استخراج کنه و بفروشه.هزاران مستشار و مهندس وپزشکان هندی و ...نشان از اوج بدبختی و فقر علم میداد.۹۵ درصد مردم سواد خواندن و نوشتن نداشتن.شهر تهران آب لوله کشی و گاز رسانی و برق رسانی نداشت.کل درآمد ایران از فروش نفت بود و هیچ اقتصاد و تکنولوژی ای درکار نبود.حتی قادر نبودن هواپیماهای خریداری شده رو گریس بزنن.لایحه و قانون کاپیتولاسیون در کشور ما اجرا میشد.واقعا میدونی کاپیتولاسیون چیه؟؟
    • شهاب IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      شمارونمیدونم ولی تحریم پدر من یکی روکه درآورده جالبه که بعضیا مملکت روگل وبلبل میبینن
    • ... IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      چقدر اینجا غش کرده پوتین هست ! انگار قهرمان ملی ایران بوده . مگه نه شرقی نه غربی نبود !
    • عرفان IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      همین الان اگر عراق دوباره به ایران حمله کند و بگوید ایران موقعیت ژئوپلتیکی من را تهدید می کرده باز هم این حرف ها را میزنید؟ عراق بگوید میخواهیم یک عملیات ویژه ی نظامی در ایران بکنیم!
    • عرفان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      بمیرم برای ترامپ که اینقدر در به در شده اومده به شما گفته بهم یارانه معیشتی بدید
    • عرفان IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      خطاب به ط زمان یک بابایی عالی بود ولی خدایی زمان شما خیلی شاهکاره!! دیگه تو خیابون از هر ۱۰۰ نفر که بپرسی حداقل ۹۹ نفرشون تعریفتون رو می کنن خیلییی
  • رضایاک اصلی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    الان کیسه بیانیه میده😂😂😂
    • امير IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      خدارو شكر عقل نداري راحتي.راحت.ببين چقد دوست دارن اين خبر ورزشي.خيلي هواتو دارن،
    • عرفان IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      برو ناسا وگرنه سوخت میشی رضایاک
  • رضایاک اصلی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    به نظر من اگه ما تیمِ حکومتیِ کیسه را منحل کنیم، تهدید از تیم ملی کمتر میشه،و فیفا چون کیسه را منحل کردیم از ایراد گرفتن تیم ملی و کشور دست میکشن.
  • پدر IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    با عراقی که پنجاه حامی داشت با دست خالی (خیلی از روستاییا با داس و کلنگ و بیل رفتن جنگ)جنگیدیم صدامون درنیومد.شما مردجنگ نیستید.
    • آسمانی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      بخدا آدم از این فراموشکاری برخی از مردم دلش میگیره همین آلمان که داره گربه رقصونی میکنه در جنگ ایران و عراق سلاحهای شیمیایی در اختیار صدام و عراق قرار میداد تا ایران رو هدف قرار بدهند نمونه ش هم همون حمله شیمیایی به کردستان و سردشت بود گویا هر کاری غربیها کنن مباح و جایز هست اما برای دیگران بخصوص ایرانی ها انگار خارداره
    • عرفان IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      برادران ارزشی ما چرا باید کار استکبار جهانی را انجام دهیم! سوال است واقعا و امیدوارم بدون مغلطه، حاشیه رفتن، بازی درآوردن و به در و دیوار زدن خودتان جواب دهید!
  • مهرداد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    دیگه واقعا این اوکراینی ها پررو شدند اولا ایران در جنگ روسیه و اوکراین دخالت نکرده دوما دخالت هم بکنه حق داره هنوز یادمون نرفته اوکراین به اکثر قطعنامه ها بر علیه ایران راي مثبت میداد و ثالثا میخواست بازیچه غرب نشه و رابعا چطور میگن جدایی سیاست از ورزش وقتی برعکس میشه سیاسیون در ورزش دخالت می‌کنند اصلا مثلا دخالت در جنگ کشوری هم بکنن چه ربطی به ورزش داره و در آخر عرضه صعود نداشتن الان بهانه میگیرند
  • رضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    وقتی صدام زمین چمن ایلام رو بمباران کرد حقوق بشر کجا بود؟ وقتی آلمان به عراق سلاح شیمیایی داد اینا کجا بودن؟ وقتی امریکا و انگلیس ۱ میلیون غیر نظامی رو تو عراق و افغانستان کشتن چی؟ وقتی سعودی مجلس عروسی رو تو یمن بمباران میکنه چی؟
  • کابوی موج سوار IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    فقط عشق است شاهد ۱۳۶
    • ... US ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      آفرین، بنازم به عرق ملی‌ شما دوست عزیز. شاهد واقعا عشق است به ویژه که با استفاده از کالاهای معمولی‌ بازرگانی و تحت حاد‌ترین تحریمها با نبوغ هموطنها طراحی‌ شده. اکراین و حامیان غربی هم کلافه شده ا‌ند که جوابی برایش ندارند. تنها جوابی که دارند شکایت به فیفا هست.
  • کابوی موج سوار IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    احساس من اینه که آخرش ما رو حذف میکنن، بعد ایران و روسیه میگن یا بازی یا بازی خراب! یعنی موشک + ورزشگاه های جام جهانی
  • کیسه حقیر IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    جام جهانی معیشتی میخان خب
  • ... IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    ۱. "لبنان" پهپاد نداده. ۲. اصلا دوست داشته بده. ۳. شما عرضه داری پهپاد "سوریه" رو بزن. ۴. شما هم کلی موشک از عموسام گرفتی. ۵. فاتحه‌ات خونده است. ۶. خدا رحمتت کنه. ۷. حالا گازتو بذار در کوزه آبشو بخور. ۸. به مرده که رو بدی کفنشو خراب میکنه. ۹. تو غلط میکنی با بزرگتر از خودت در می‌افتی. ۱۰. به جای اینکه بجنگی نشستی "انا مظلوم، انا مظلوم" میکنی. ۱۱. ایتالیا اگه پشت گوششو دید قطرم می‌بینه.
  • اشنا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    مردم‌اصلا‌دل‌ودماغ‌ندارندکه‌بازی‌تیم‌ملی‌راتماشا‌کنند‌چه‌حذف‌وچه‌غیرحذف‌برای‌مردم‌فرقی‌نمیکند.
  • اشنا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    مردم‌اصلا‌دل‌ودماغ‌ندارندکه‌بازی‌تیم‌ملی‌راتماشا‌کنند‌چه‌حذف‌وچه‌غیرحذف‌برای‌مردم‌فرقی‌نمیکند.
  • mohsen IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    اوا مامانم اینا چقد سوسولن اینا خخخخ میخاین کلا همه رو محروم کنیم و چون اکراین تو جنگ با روسیست بیایم و اکراینو قهرمان جام جهانی کنیم. خجالت نکشین تروخدا
  • استعداد های کشف نشده IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    به امید صعود تیم ایران به فینال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ امیدوارم کیروش تا قبل از ارسال لیست بازیکنان بتواند استعدادهای ناب فوتبال ایران را شناسایی کند و با آنها فینالیست جام جهانی شود که کاری بدیهی و شدنی است مگر اینکه کیروش هم مثل مدیران کشور از کشف استعدادها عاجز باشد
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    به هرحال دخالت در امور کشورهای دیگر غیر قانونی هست و غیر انسانی - تیم ملی با این وضعیت جام جهانی هم بره قطعا بازیکنها هر سه بازی رو میبازن به احترام مردم -
    • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      این همان قانون جنگل غربیهاست خودشان در تمام امورات کشورها دخالت می کنند ازارسال سلاح گرفته تا حمله نظامی و پایبندبه هیچ قانون و منطقی نیستند باید به حال افرادی که خودشان را ایرانی میدانند و خیلی دوست دارند تیم ملی از جام جهانی حذف شود تاسف خورد . زنده بادایران
  • حسین IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    زلنسکی یهودی کثیف بخاطرامریگا کشور خودش راویران کرده الان داره پاچه خواری میکنه برای آمریکا
  • ایلیا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    جالبه، کل دنیا به اوکراین سلاح میدن،بعدا مدعی دادن چند تا پهباد ایرانی به روسیه هستند،همش دنبال بهانه هستند،این احمقا این همه تناقض رو چطوری می‌خوان توجیه کنند.‌‌
  • مهدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    ان شالله که یواش یواش به عهد غارنشینی برمیگردیم . ما مردمی هستیم که برای خورشت قیمه دست و پای همدیگه رو میشکنیم ولی برای پیشرفت هیچکاری نمیکنیم . ۱۱
    • ط IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      دوران جهان تک قطبی دیگه تموم شده.جرقه نظام چند قطبی رو ایران زد و حالا پازل رو روسیه و چین دارن کامل میکنن.تغییر شرایط خاور میانه یعنی تغییر نظم جهانی.چون جریان انرژی و نفت و دلار های نفتی از خلیج فارس میگذره و تسلط ایران بر خاورمیانه یعنی نابودی آرزوی استعمارگران.در این شرایط باید مردم متحد باشن تا کشور پیشرفت کنه.اکنون زمان جهش للمی و اقتصادیه.جنگ اوکراین و به ام ریختن اروپا و گرانی انرژی بهترین فرصت برای عقب راندن غرب و هژمونیه.ما در یک نقطه تاریخی قرار گرفتیم.از یک مستعمره تبدیل به یک قدرت شدیم.به خاطر همین دشمن با تمام توان جاسوسی و رسانه ای و ..به میدان اومده.ما در گیر یک جنگ پیچیده هستیم.آمریکا انگلیس فرانسه اسراییل و عربستان سعودی و هلند و آلمان و کانادا و ضد انقلاب و غرب زده های داخلی و ...همه بر علیه ایران متحد شدن تا جلوی ما رو بگیرن.اگر کشور پیشرفت کنه و تحریم خنثی بشه دیگه کشی حریف ایران نمیشه.ایران ایدیولوژی الهی و اسلام رو داره.نفت و گاز ومعادن عظیم داره.موقعیت جغرافیایی استراتژیک داره.و اگه صاحب علم و تکنولوژی بشه دیگه جهان باید منتظر یک ابرقدرت جدید باشه.
    • ... US ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      با استعداد‌ترین مردم دنیا هستیم، شک نداشته باش. موقع جنگ تحمیلی تموم دنیا به عراق کمک کردند و یه وجب از خاک ایران جدا نشد. اکراین رو نگاه کن. پنجاه میلیارد دلار کمک نظامی و وضعشون رو نگاه کن.
    • ب IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      شک ندارم که با استعداد ترین مردم دنیا هستید البته من با استعداد نیستم خخخخخ ای بیچاره ها
  • ققنوس IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    یکی نیست بگه آخه قارپوز کل اروپا دو ماهه دارن سعی میکنن این کارو بکنن اخرش هم فیفا گفت بزنید به چاک امکانش نیست حالا تو که اصلا نمیدونی فوتبال چیه دم در آوردی.
  • مهران IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    در این صورت بیشترین ضررو خود فیفا و آمریکا میکنن ، چون بیشترین ارز فوتبال داره از کشور خارج میکنه ، اونا با فوتبال تونستن تجزیه طلبی راه بندازن ، با فوتبال تونستن زنان بیارن تو استادیوم ، ولی اگه محروم بشه هم بد نمیشه ، اونوقت تاج بای بای ، مافیا بای بای 😂😂😂
  • غده سرطانی بنام فوتبال IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    فوتبال بطور کامل ابزار صهیونیسته ، کلیپ کاملشو دیدم که تو اطاق فکرشون از فوتبال در ایران و منفعت هاش برای اسراییل صحبت میکنن
  • ... IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    فوتبال را تعطیل کنید#
  • ق ر IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    تمام دنیا باید متوجه کنیم که چرا عربستان که به یمن حمله کرده فیفا آنها محرم نکرد و نتیجه خواهیم گرفت فوتبال زیر نظر استکبار جهانی اداره میشود
  • یوسف IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    در پاسخ اوکراین در حذف ایران از جام جهانی قطر من هم بعنوان شهروند ایرآنی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تقاضا درام سریعا برای جلو گیری از رشد غده سرطانی ناتو در منطقه نسبت به بمباران هسته ای از کاخ ریاست جمهوری اوکراین به وعده اش عمل کند ،تا برای نجات یک دلقک بی مایه جهان را بهم نریزند ،
  • ناشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    چرا مردم اکراین هنوز نمیخواهند بفهمند که همه این درد سرها که می‌کشند زیر سر زلنسکی و عقبه او یعنی دنیای غربه کشورشونو نابود کرده به دونه اینکه خونی از دماغ کشورهای به اصطلاح ناتو بریزه اینها همهشون می‌ترسند که روزی قدرت به سمت کشورهای روسیه چین وایران بیاد و سلاحی جز تحریم حقوق بشر غربی و تحدید چیزی تو چنته ندارن فقط با توکل به خدا و یاری امام زمان باید تحدیدها را به فرصت تبدیل کرد انشاالله
    • ب IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      مردم اوکراین اینجا نیستن اگر حرفی داری برو به اوکراینی در صفحاتشون بگو ببین چجوری جوابت رو میدن
    • گوش کن ب IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      والله یه جور جواب دادی اکراینی ها که هیچ بَرو بچ ناتو هم راضی بودن ازَت
  • باغچقی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    به جای این اتهام زنی های بچه گانه زلنسگی باید یک فکر اساسی بکنه ۸۰ تا کشوری که با زلسنکی همراه هستند همه با هم به ما حمله کردن، ما اینقدر عجز و لابه و التماس نکردیم وقتی مقصر باشی و توش گیر کنی، باید هم به این ابزارها چنگ بزنی خو بیچاره، نمی بینی قطره قطره بهت سلاح میدن؟؟ چرا یک باره تکلیف جنگ رو مشخص نمیکنن؟؟ بخدا قسم همین الان هم بری سمت روسیه، برد کردی
  • محمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    مرگ بر روسیه مرگ بر پوتین ومرگ بر اونایی که مردم خودشونا ول کردن وچسبیدن به کشورای عربی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی