حل شدن مشکل ۲ ستاره پرسپولیسی؛ دغدغه بزرگ کی‌روش رفع شد/ خبر خوش برای تیم ملی از قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش به شدت از باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ستاره ملی پوش ایرانی دلخور شده است.

مدتی قبل کارلوس کی‌روش و مهدی محمد نبی در سفری که برای بازدید از هتل و زمین تمرین تیم ملی به دوحه قطر داشتند، موافقت باشگاه الاهلی را برای حضور محمد حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در تمرینات تیم ملی با توجه به تعطیلی‌ لیگ ستارگان کسب کردند.

برهمین اساس این دو مدافع سبزپوشان دوحه همراه با امید ابراهیمی، دیگر ملی پوش ایرانی حاضر در لیگ قطر به تهران سفر کرده و از ۲۷ مهر تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی برای حضور در جام جهانی پیگیری کردند.

با این وجود  چند روز قبل باشگاه الاهلی قطر با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال مانع ادامه تمرینات دو مدافع ایرانی خود همراه با تیم ملی تا پیش از آغاز فیفادی شد.

موضوعی که با دلخوری و گلایه سرمربی پرتغالی همراه شده و او در انتقاد از بدقولی قطری‌ها اعلام کرد: تمام بازیکنان ملی پوش کشورهای دیگر مانند الجزایری، تونسی و استرالیایی در اختیار کشورهایشان قرار گرفتند به غیر از این دو بازیکن ما که به اجبار برگشتند. بازیکنان استقلال هم اینجا نیستند. اگر بخواهم در دو کلمه بگویم؛ شرایط ما می‌توانست بهتر باشد. البته خیلی مهم است درک کنید که آن‌ها می‌توانند این کار را انجام بدهند؛ اما درک نمی‌کنم چرا باشگاه الاهلی از موضع خود عقب نشینی کرده و اعلام کرد فقط باید بازیکنان ما به کشورشان بازگردند.

پنج هفته بازی نکردن خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در لیگ قطر و البته دوری حدود دو هفته‌ای آن‌ها از تمرینات تیم ملی موضوعی است که به شدت سبب نگرانی کی‌روش شده و او این امر را برای آماده‌سازی تیمش مضر می‌داند. پس از این صحبت‌ها و با توجه به روحیات خاص کارلوس کی‌روش شایعه ای به راه افتاد مبنی بر اینکه احتمال دارد دو ستاره سابق پرسپولیس و فعلی الاهلی قطر خط بخورند اما یکی از نزدیکان تیم ملی این موضوع را تکذیب کرد.

روز گذشته در جلسه کی‌روش با مهدی تاج و مهدی نبی، رئیس فدراسیون ابراز امیدواری کرد مشکل این دو بازیکن با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حل شود. البته تاج پس از گفت‌وگو با کی‌روش در تماس با رئیس فدراسیون قطر، بحث بازگشت این مدافعان را پیگیری کرد و شیخ حمد نیز از باشگاه الاهلی خواست شرایط حضور شجاع و کنعانی را در اردوی ایران فراهم کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی