نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
۱ |
۵
واکنش خاص آقای خاص بعد از یک برد/ ریاکار نیستم چون ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینو سرمربی رم بعد از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل ورونا از جسارت تیمش گفت.

ژوزه مورینو سرمربی رم بعد از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل ورونا از جسارت تیمش گفت و عملکرد نیکولو زانیولو مهاجم تیمش را تحسین کرد.

جالوروسی در کمتر از ۳۰ دقیقه از شروع مسابقه از حریف خود عقب افتاد اما بعد از اینکه پاول داویدوویچ مهاجم گلزن ورونا از بازی اخراج شد رم به بازی برگشت.

زانیولو بازی را قبل از پایان نیمه اول به تساوی کشاند و دو گل دیر هنگام از کریستین ولپاتو و استفان الشعراوی سه امتیاز را برای تیم مورینیو تضمین کرد.

مربی پرتغالی رم بعد از بازی و برد سخت تیمش مقابل ورونا گفت: «من حس خوبی نسبت به ورونا دارم و از آنها حمایت می‌کنم. چون آنها سخت برای کسب یک امتیاز جنگیدند. مربی جوان و خوبی دارند که تیم را به خوبی با ۱۰ بازیکن سازماندهی کرد. او دردسرهای زیادی برای ما به وجود آورد. آنها جنگیدند و خوب کار کردند و حتی در دقایقی بازی را در دست گرفتند. البته که من از برد تیمم خوشحالم، ریاکار نیستم و این را انکار نمی‌کنم. اما احساس مثبتی در مورد حریف دارم چون جدول لیگ شرایط سختی برای انها دارد اما بازیکنان، مربی، ورزشگاه و هواداران خوبی دارند، از آنها معذرت می‌خواهم.»

مورینیو در ادامه گفت: «وقتی شما در دقیقه ۹۰ برنده می‌شود می‌توانید در مورد شانس هم حرف بزنید اما ما ۴۵ دقیقه خودمان به دنبال شانس دویدیم.»

وقتی صحبت از زانیولو شد که گل تساوی رم را زد، مورینیو گفت: «نگرش او، تمایل او برای کم به تیم، احساس مسئولیتش به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم باعث می‌شود که من هیچ وقت از او بابت گل نزدن عصبانی نشوم. او بازیکنی است که هرچه در توان دارد را ارائه می‌کند و حریف را مجبور می‌کند تا خطاهای زیادی روی او انجام دهند، گاهی فراتر از خشونت معمول. من همیشه از او راضی هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی