نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ایلان ماسک
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماسک برای تیک آبی توئیتر پول دریافت می‌کند و ستاره‌های ورزش به خصوص فوتبال ممکن است با وارد چالشی جدی شوند.

خرید شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، مالک شرکت تسلا، یکی از بزرگترین قراردادهای تجاری اخیر بود که در نهایت به سرانجام رسید و او رسما به عنوان مالک توییتر انتخاب شد.

اما اخراج مدیرعامل این شرکت تنها تصمیم بزرگ ایلان در ابتدای مالکتیش بر این شبکه اجتماعی محبوب نبود. او قصد دارد برخورداری از تیک آبی یا همان نشان تایید کاربران را در ازای پرداخت پول کند و ماهانه مبلغ بیست دلار از دارندگان تیک آبی دریافت کند. موضوعی که حالا می‌تواند به چالشی جدی بین او و اشخاص بزرگ از جمله فوتبالیست‌ها تبدیل شود. برای مثال ستاره‌های بزرگی در جهان فوتبال حاضرند که در توییتر اکانت آنها تیک آبی دریافت کرده اما از این به بعد ملزم به پرداخت پول برای حفظ این تیک معروف خواهند بود. اتفاقی که می‌تواند منجر به یک چالش جدی بین آنها و ایلان ماسک شود چرا که اساساً آنها برنمی‌تابند که برای استفاده از حساب کاربری خود، مجبور به پرداخت وجهی باشند.

به خصوص که اکثر آنها یا بهتر بگوییم تمام آنها پیش از ورود ماسک به کمپین خرید توییتر، در این شبکه اجتماعی صاحب اکانت بودند و حالا انتظار ندارند با حضور مالک جدید، بخواهند مبلغ اضافی پرداخت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عرفان IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    انشالله که ارتش های سایبری رو هم جمع کنه که پولها بر باد بره
  • عرفان IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    ببخشید میلیاردری که برای ۲۴۰ دلار در سال از ماسک ناراحت بشه باید بره ...ره واقعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی