فامیل مدافع استقلال رییس جمهور شد/ شوخی شاگردان ساپینتو با وزیر ورزش آینده برزیل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات سیاسی ۲۴ ساعت گذشته و ارتباط جالب آن با یکی از بازیکنان تیم استقلال، انتخاب رئیس جمهور جدید در کشور برزیل بود.

در پی رسیدن انتخابات ریاست جمهوری برزیل به دور دوم، پس از شمارش آرای دور دوم این انتخابات، «لولا داسیلوا» توانست ۵۰.۸۱ درصد آرا را بدست بیاورد و به عنوان رئیس جمهور بعدی برزیل انتخاب شود.

بازیکنان استقلال که این روزها علاقه زیادی هم به مسائل سیاسی نشان داده و اخبار مربوط به اتفاقات اینچنینی را دنبال می کنند پس از اطلاع از پایان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برزیل این موضوع را با رافائل سیلوا مدافع برزیلی تیم شان در میان گذاشتند.

شباهت نزدیک اسم فامیل رییس جمهور جدید با مدافع برزیلی تیم استقلال باعث شد تا اعضای تیم ضمن تبریک به هم‌تیمی‌شان نظرش را درباره رئیس جمهور جدید برزیل سئوال کنند و در ارتباط با رابطه فامیلی نزدیک بین او و رییس جمهور منتخب بپرسند که البته ظاهراً رابطه ای بین آنها وجود ندارد.

فامیل مدافع استقلال رییس جمهور شد/ شوخی شاگردان ساپینتو با وزیر ورزش آینده برزیل!

اما تعدادی از بازیکنان که بیشتر با سیلوا شوخی دارند به او می‌گفتند که باید تلاش کند تا در دولت جدید کشور برزیل وزیر ورزش شود و اوضاع ورزشی کشورش را سروسامان بدهد.

شایان ذکر است؛ سیلوا بازیکن برزیلی تیم استقلال در زمستان سال گذشته و از تیم الفیصلی در لیگ برتر عربستان به کشورمان آمد و حالا جزو بازیکنان ثابت تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برترمان به شمار می‌رود. او به اتفاق همسر و دو فرزندش در تهران زندگی می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    الان کیسه ستاره سوم را میزنه😂😂😂😂
    • پوترو IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      دمت گرم دادا
    • لنگی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      مثل لنگ جام ندیده نیستیم که برای قهرمانی در لیگ ستاره می‌زنند ارزش ستاره به آسیایی بودنشه که لنگ تو خوابم نمی بینه خخخخخخخ # بابا _ مسعود_ برگرد _ خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی