نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ماموریت بزرگ مدیرعامل پرسپولیس/ وعده بزرگ درویش محقق می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازگرداندن پرسپولیس به رقابت‌های آسیایی ماموریت بزرگ مدیرعامل پرسپولیس است.

باشگاه پرسپولیس به همراه رقیب سنتی خود در اتفاقی عجیب  حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان دوره قبل را از دست داد تا از نظر مالی و فنی ضربات جبران ناپذیری را متحمل شود. این درحالی است که هنوز تکلیف این باشگاه برای حضور در دوره بعدی نیز مشخص نیست و همچنان موانع زیادی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای وجود دارد.

این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای نباید هیچ بدهی به افراد حقیقی و حقوقی داشته باشد و باید هرچه سریع‌تر تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کند. بدهی‌هایی که شامل مسائل مالیاتی، بیمه، حقوق معوقه بازیکنان و مربیان و شکایت‌هایی که از آن‌ها وجود دارد شده و باید همه آن‌ها تسویه شود.

در حال حاضر اگرچه رضا درویش بدهی بسیاری از بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کرده، اما هنوز تکلیف بدهی مالیاتی و بیمه مشخص نیست. ضمن این که هم اکنون نیز پرونده رادوشوویچ باز است و به لطف مدیریت قبلی باشگاه، سرخپوشان از سوی فیفا به پرداخت ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) محکوم شده‌اند و باید برای دریافت مجوز حرفه‌ای هرچه زودتر این رقم پرداخت شود.

به هر ترتیب با توجه به این که زمان صدور مجوز حرفه‌ای امسال با توجه به برگزار نشدن لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرده، زمان بارگذاری مدارک از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و باشگاه پرسپولیس تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارد مدارک خود را بارگذاری کند.

مدیرعامل پرسپولیس که عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و هواداران این تیم هم از او رضایت دارند، وعده داده بود پرسپولیس می تواند برای سال آینده مجوز حرفه ای را دریافت کند. اتفاقی که به یکی از بزرگترین ماموریت های درویش در پرسپولیس تبدیل شده و اگر بتواند وعده بزرگ خود را محقق کند و پرسپولیس را به آسیا بازگرداند، اتفاق مهمی را رقم زده و بیش از قبل بین هواداران پرسپولیس محبوب خواهد شد.

گفتنی است به غیر از گرفتن مجوز حرفه ای، پرسپولیس برای آسیایی شدن نیاز به کسب جام دارد و فقط درصورتی می تواند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند که قهرمان لیگ و یا جام حذفی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی