نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خدا کند حسینی به سوپرجام برسد/ سلامتی حسینی از هر جامی مهمتر است/ دروازه‌بان دوم استقلال هم عالی است/ جای این جام در ویترین افتخارات استقلال خالی‌ست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق دروازه‌بانان استقلال گفت: امیدوارم مصدومیت دروازه‌بان اصلی استقلال جدی نباشد و بتواند درون دروازه بایستد تا استقلال سوپرجام را با خیال راحت پشت سر بگذارد.

منصور رشیدی، بازیکن و مربی اسبق استقلال که سابقه دروازه‌بانی در این تیم را دارد پس از اطلاع از مصدومیت دروازه‌بان تیم استقلال اظهار داشت: هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم شرایط این مصدومیت تا چه اندازه جدی است اما مطمئنم کادر پزشکی و فنی استقلال شرایطی را ایجاد نمی‌کند که خطری برای حسینی به وجود بیاید. قطعا سلامت بازیکن از هر چیزی مهمتر است.

وی افزود: با توجه به حساسیت بازی سوپرجام قطعا ساپینتو دوست دارد از بهترین نفرات اش در این دیدار استفاده کند. حسینی هم با چندین کلین شیت و درخشش در اردوی تیم ملی جزو بازیکنان اصلی سرمربی استقلال به شمار می‌رود که امیدوارم مشکل مصدومیتش تا زمان آغاز بازی برطرف شود. البته معمولاً روز قبل از مسابقات حساس از این قبیل اخبار از اردوی برخی تیم‌ها شنیده میشود.

خداکند حسینی به سوپرجام برسد/ سلامتی حسینی از هر جامی مهمتر است/ دروازه بان دوم استقلال هم عالی است/ جای این جام در ویترین افتخارات استقلال خالیست

بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان اضافه کرد: البته استقلال دروازه‌بان جوان دیگری دارد که علیرضا رضایی است. رضایی قبلاً هم سابقه حضور در بازیهای حذفی را داشته و عملکردش هم بد نبوده است. قطعاً اگر لازم باشد می‌تواند مثل حسینی با قدرت از دروازه استقلال مراقبت کند. ولی با توجه به شرایط حساس حسینی و حضورش در اردوی تیم ملی امیدوارم مشکلی از این بابت نداشته باشد تا بتواند خودش در سوپرجام بازی کند. گرچه اگر لازم باشد قطعاً رضایی هم با قدرت برای استقلال به میدان می‌رود.

رشیدی همچنین درباره حساسیت بازی سوپرجام تاکید کرد: با توجه به تک حذفی بودن این مسابقه استقلال باید هرچه در توان دارد را به نمایش بگذارد تا این فرصت خوب برای کسب قهرمانی را از دست ندهد. وقتی با یک بازی می‌توان جامی برای تالار افتخارات استقلال به دست آورد نباید این فرصت را از دست داد. ضمن اینکه استقلال قبلاً یکبار این فرصت را از دست داده و حالا قطعاً قدر این موقعیت را می‌داند.

خداکند حسینی به سوپرجام برسد/ سلامتی حسینی از هر جامی مهمتر است/ دروازه بان دوم استقلال هم عالی است/ جای این جام در ویترین افتخارات استقلال خالیست

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان تیم استقلال با حواس جمع و تمرکز بالا در این بازی شرکت کنند چون در بازی‌های حذفی ممکن است اولین اشتباه حکم حذف و تمام شدن کار را برای تیم داشته باشد. بنابراین بازیکنان خط دفاع باید به دقت مراقب هافبک‌های تهاجمی نساجی و مهاجمان آنها باشند. ضمن اینکه مهاجمان استقلال هم باید قدر حداقل موقعیت‌ها را بدانند، چون ممکن است با از دست دادن موقعیت‌ها یک جام با ارزش هم از دست استقلال برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    کیسه با دفاع سی نفره مگه فرق داره کی دروازش باشه؟
  • کامران زارعی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    لنگیها که عادت به جامهای الکی و دزدکی دارین و بهترین جام هاتون جام های گرامیداشتی واسنپی بوده همانند ستاره جعلی تون، تو نظر سنجی خوب تملق بازی رو آغاز کردین بدونید این نوع سوپرجام ها داری ارزش هستند خدایا ازت هزاران بار ممنونم تمام افراد خانواده ام خاص نوه هام همه تاجین، بطوریکه معلمش زنگ زده میگه آریا و آوینا برای اکثر اشکال فقط از رنگ آبی استفاده میکنند خدایا ازت ممنونم که با افتخار بگم تاجی(استقلال ایران) هستم لنگی ها،یه پیشنهاد دارم اولین جام باشگاههای آسیا هاپول اسرائیل بازیکنانش رو سرچ کنید تا بدونید تاج با نیمی از بازیکنان منتخب جهان حضور داشتن راستی اگر اهمیت این ۲ستاره رو زیر سوال میبرین چرا خودتون نتونستین جواز حضور در این مسابقات خاص ستاره دوم رو بدست بیارین لنگ.لنگ.لنگ.لنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی