سهم استقلال فقط لیگ برتر است/ سانتاکلارا، برنده واقعی حضور محبی در جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم آبی پوشان در جام جهانی این فرصت را دارد تا با درخشش در این تورنمنت بزرگ در نیم فصل دوم با روحیه بالاتری در رقابت‌های لیگ برتر به میدان برود.

محمد محبی از جمله بازیکنانی است که شانس قابل ملاحظه‌ای برای حضور در رقابت‌های جام جهانی دارد و شاید پس از پایان سوپر جام، کارلوس کی‌روش او را هم در زمره مردان مورد نظرش جهت حضور در قطر ۲۰۲۲ قرار بدهد. اگر چنین اتفاقی وقوع بپیوندد، قاعدتاً استقلالی‌ها هم خیلی خوشحال خواهند شد چون سهمیه آنها در تیم ملی افزایش پیدا می‌کند و حتماً محبی پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی با روحیه بسیار بهتری به جمع آبی‌پوشان باز خواهد گشت. ولی نکته اینجاست که از نظر مالی و شرایط ترانسفر، اتفاقی برای استقلالی‌ها رخ نخواهد داد.

اگر محمد محبی در جام جهانی بدرخشد و توجه تیم‌های خارجی را جلب کند، باشگاه استقلال هیچ حقی در مورد فروش یا حتی مذاکره برای این بازیکن نخواهد داشت چون محبی در واقع بازیکن تیم سانتا کلارا  پرتغال محسوب می‌شود و هم‌اکنون به‌صورت قرضی در جمع نفرات آبی‌پوشان تهرانی حضور دارد. بنابراین درخشیدن او در جام جهانی بیشتر از همه مدیران پرتغالی را خرسند خواهند کرد چون می‌توانند زمینه برای فروش این بازیکن و کسب درآمد بیشتر را فراهم کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    پع کیسه فقط کیسه دوخته برای پول جام جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی