نتایج خیره کننده آبی‌ها با داور سوپرجام/ استقلال با همین داور ۱۰ نفره نساجی را درهم کوبید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیته داوران با اعلام اسامی تیم داوری دیدار سوپرجام مشخص کرد بیژن حیدری به همراه دستیارانش دیدار حساس سوپرجام را قضاوت خواهد کرد.

با نگاهی به ۵ دیدار اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری نکات جالب توجهی به چشم می‌خورد.

استقلالی‌ها در ۵ مسابقه آخر خود با سوت بیژن حیدری تنها یک بار تن به شکست داده‌اند و در ۴ بازی دیگر ۴ پیروزی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

۱- آخرین مصاف استقلال با قضاوت بیژن حیدری دیدار هفته اول مسابقات فصل جاری لیگ برتر بود که استقلال در آن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد و شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ برتر امسال داشت. مسابقه‌ای که برخی بر این اعتقاد بودند اشتباهات بیژن حیدری منجر به پیروزی سپاهان شده است.

۲- دومین دیدار اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری به هفته بیست و یکم لیگ برتر گذشته برمی‌گردد. بازی برگشت استقلال مقابل گل گهر سیرجان در استادیوم آزادی که آبی پوشان با دو گل یامگا زمین را با کسب ۳ امتیاز ترک کردند. استقلال در آن دیدار با نتیجه ۲ بر یک تیم امیر قلعه نویی را شکست داد.

۳- سومین مسابقه اخیر این دو تیم باز هم به دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان مربوط می‌شود. بازی دور رفت لیگ برتر بیست و یکم در تهران که استقلال با تک گل جعفر سلمانی موفق شد سپاهان را شکست بدهد.

۴- چهارمین بازی اخیر استقلال با سوت داور سوپرجام، بازی نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم برمیگردد. دیدار دور برگشت دو فصل پیش که استقلال با پیروزی ۳ بر ۱ تیم ساکت الهامی را در هم کوبید. این در حالی بود که استقلال در دقیقه ۷۱ بابک مرادی را با دریافت کارت قرمز مستقیم از دست داد و ۱۹ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد. استقلال در آن دیدار ابتدا با گلهای وریا غفوری از روی نقطه پنالتی در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه اول و دقیقه ۵۱، همچنین گل متین کریم زاده در دقیقه ۸۲ به برتری رسید.

۵- پنجمین بازی اخیر استقلال در این سالها با سوت بیژن حیدری نیز با برد پرگل استقلال مقابل تراکتور و در خانه حریف رقم خورد. بازی که در هفته یازدهم لیگ برتر بیستم و در ورزشگاه یادگار امام انجام شد. گلهای استقلال در آن دیدار دیاباته (دو گل) و مهدی قائدی به ثمر رساندند.

شایان ذکر است؛ کارنامه ۵ دیدار اخیر استقلال با قضاوت بیژن حیدری مشخص میکند این تیم در این پنج دیدار نُه گل زده و تنها پنج گل خورده تا تفاضل گل مثبت۴ را برجای بگذارد. ضمن اینکه چهار پیروزی و تنها یک شکست مشخص می‌کند استقلال با این داور تقریباً در ۹۰ درصد مسابقات اخیر برنده بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیرازی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    بله ایشان و اخوی گرامی شان ید طولایی در داوری به نفع یک تیم خاص دارند ، امیدوارم فردا عدالت رعایت بشه و حق ب حقدار برسه
    • کیسه مافیایی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      خوب اینم داورتون دیگه چی میخواهید
    • رضایاک اصلی IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      عجب داورِ خوبی😂😂😂 هم برای کیسه سه تا سه تا پنالتی میگیره هم برای تیم حریف زرت زرت آفساید که به دروازه کیسه نزدیک نشن😂😂😂😂
  • ک ی س ه ی کثیف IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    در یک کلام این داور مخصوص کیسه ساخته و پرداخته شده تا پاپا حمید شب ناراحت نره لالا.انگار ساپینتو هم قبل از امدن به ایران در مورد پاپا اطلاعات لازم رو داشته که قول ۴جام داده!خخخ خخخ
  • حمید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    تنها داوری که با عدالت تمام داوری میکنه و هیچ قصد و قرضی با هیچکس نداره ولی بقیه داورا متاسفانه به خاطر حفط منافع خودشون مجبورن گوش به فرمان بعضی ها باشن اون حرکت سخیف رو که جناب داور در بازی لنگ علیه تراکتور انجام داد همه چیز رو مشخص کرد هر چند که بعضی ها شون قبلا وجدان درد گرفتن و اعتراف کردن چه طور به نفع تیم خاص ( لنگ )سوت زدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی