نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
فرهاد مجیدی ممنوع التصویر شد؟/ اقدام مشکوک تلویزیون درخصوص مربی محبوب استقلالی‌ها
منبع: خبرآنلاین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحاد کلبا تیم فرهاد مجیدی این روزها شرایط خوبی در لیگ امارات دارد.

فرهاد مجیدی این روزها با اتحاد کلباء در لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایجش در هفته‌های اخیر باعث تحسین رسانه‌های این کشور شده است.

با وجود نتایج خوب تیم مجیدی اما صدا و سیما در بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌های ورزشی هرگز اشاره‌ای به نتایج اتحا کلباء نداشته که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد. این درحالی است که در چند سال اخیر برنامه‌های مختلف تلویزیون همواره به صورت ویژه عملکرد لژیونرها در لیگ‌های مختلف را پوشش داده است.

در حال حاضر احمد نوراللهی، هافبک تیم ملی و باشگاه شباب الاهلی هم در لیگ امارات حضور دارد و عملکرد او پوشش داده شده اما مشخص نیست چرا صداوسیما تا امروز تصویری از دیدارهای تیم مجیدی پخش نکرده و همین موضوع شایعاتی را در خصوص سرمربی سابق استقلال به وجود می‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    همین هفته پیش فوتبال 120 در موردش کلیپ پخش کرد
  • قرمزته IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    ناراحت نباش احتمالا" اونا هم متوجه شدند که این فرناز الکی مربی شده و چیزی بارش نیس
  • ناهید IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    به عنوان یه استقلالی موفقیت فرهاد مجیدی یا مهدی طارمی یا بقیه برام هیچ فرقی نداره ، هر ایرانی که موفق باشه باعث افتخار آدمه ، آبی و قرمز هم نداره، فکرها را باید شست ....
  • من به اینا نمیبازم ! IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    فرهاد از وقتی تیشه برداشت و بر کمر مافیای سرخ فوتبال زد مورد خشم و غضب بی حدی قرار گرفت پیش از این هم فرهاد مورد کم لطفی بود اما فصل پیش با آن رکوردها و قهرمانیش با استقلال آنچنان لگدی بر بساط بابا مسعودیان زد که حالا حالاها هم باید تاوان بدهد او بخوبی نشان داد قهرمانی تیم محبوب بابا مسعودیان بر کدامین محور بوده او کل فوتبال ایران را تحت الشاع قرارداد حرکتی که فرهاد کرد منجر به این شد پرسپولیسی که طی فصول گذشته با بازی یا بدون بازی هم صاحب جام بود از هر سه جام بی نصیب شود کم نیست این روشنگری آنهم از طرف یک مربی جوان اما با کوهی از تجربه و میلیونها پشتیبان ، مبارزه با مافیا تاوان دارد اما فرهاد مبارزی راستین و صاحب سبک است برای همین هیچوقت نمیبازد !
    • داش فر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      و نماندن و رفتنش هم با توجه به ضرباتی که وارد کرد بسیار هوشمندانه، تاکتیکی و ضروری بود.
  • فرهنگ IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    برای همینه که شبکه دوبی اسپورت Dubai sport خیلی در ایران طرفدار پیدا کرده، و دوستداران فرهاد مجیدی خیلی بیشتر از شبکه سه داخلی بیننده دوبی اسپورت هستند تا بازی ها و اخبار اتحاد کلبا را پیگیر بشن. البته سایت های داخلی که نسبت به مجیدی و موفقیت هاش عقده ندارند، بازی هاش رو پخش و اخبارش را منتشر می کنند.
    • رویا IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      دقیقا
  • فرهاد مجیدی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    عشق است فرهاد...فرهاد برای یه کشور..کشورمان عشقمه همه وجودم
  • کامران زارعی IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    چون تاجی هست، مشکل اینها نام بزرگ تاج هست، و بس حالا اگه یه لنگی بود، الباقیش هم نصیب خود لنگیها
  • استقلالیه تیر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    واقعا چراااااااا؟؟؟؟؟ منم تا حالا ندیدیم تو خبر ورزشی یا جایی خبر برده تیمه فرهادو بگن جریان چیه اقا؟؟؟؟ چرا حسودیتون میشه به شاه فرهاد از لژیونرهایه که تو جاهایه داغون بازی میکنن خبر میدین ولی یبار نشده از برده تیمه فرهاد خبر بزارین ولی با این کارتون هم به نفرت طرفدارا از صدا سیما اضافه میکنید هم مخاطباتون کم میشه اخه چرااااااااا؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی