نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
لیونل مسی - فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلبه بر احساس ناشی از شکست مقابل آلمان در سال ۲۰۱۴ برای ستاره آرژانتینی سخت بود. او مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت تا از آن دوران سخت عبور کند.

آلمان و آرژانتین در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ به مصاف هم رفتند و پس از دقایق طولانی و نفس‌گیر سرانجام در دقیقه ۱۱۳ ماریو گوتسه دروازه آرژانتین را باز کرد و آلمان با نتیجه ۱-۰ به قهرمانی رسید.

ایجنت سابق لیونل مسی می‌گوید که مدت زیادی طول کشید تا این ستاره آرژانتینی شکست آلبی‌سلسته مقابل آلمان در این فینال را هضم کرده و بر احساسات بدی که برایش پیش آمده بود غلبه کند.

فابیان سولدینی گفت که هنوز رابطه خوبی با ستاره پاری‌سن‌ژرمن دارد. او در ادامه توضیح داد که تحمل این شکست دلخراش برای مسی اصلاً آسان نبود. سولدینی گفت: «۱۰ سال او را ندیده بودم و وقی به خانه‌اش رفتم به من گفت فابی، یک سال است که شب‌ها از خواب بیدار می‌شوم و به فینال برزیل فکر می‌کنم، نمی‌توانم بخوابم. این فکرها دست از سر او برنمی‌داشت و دائم درون سرش می‌چرخید.»

سولدینی در ادامه در مورد اینکه چرا این شکست تا این اندازه روی مسی تاثیر گذاشت صحبت کرد و افزود: «از عشق است. او عاشق تیم ملی آرژانتین است. نه بارسلونا نه نیوول و ... عشق بزرگ او تیم ملی است.»

رابطه حرفه‌ای بین مسی و ایجنت سابقش در سال ۲۰۰۵ به دلیل اختلافات متعدد در مورد حرفه ستاره آرژانتینی پایان یافت، اگرچه آنها هنوز دوستان صمیمی همدیگر هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی