نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
درخواست استقلال رد شد/ سازمان لیگ قانون سوپرجام را عوض نکرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام سازمان لیگ سعید بیگی، مدافع تیم نساجی که در بازی با آلومینیوم اراک اخراج شده بود، مشکلی برای همراهی تیم مازنی در بازی با استقلال نخواهد داشت.

کارت قرمز بازی‌های لیگ برتر به دیدار سوپر جام منتقل نمی‌شود، اما در صورتی که در بازی امروز بازیکنی از سوی دو تیم با کارت قرمز مواجه شود، بازی بعدی در لیگ برتر را از دست خواهد داد. این در حالی است که دو تیم راغب بودند، کارت قرمز این دیدار به مسابقات بعدی سوپر جام منتقل شود اما این موضوع مورد قبول سازمان لیگ قرار نگرفت، چرا که حضور دو تیم در بازی بعدی سوپر جام شاید محتمل نباشد.

این بازی از ساعت ۱۶ در استادیوم شهید باهنر کرمان و با سوت بیژن حیدری آغاز می‌شود. سعید بیگی، مدافع باتجربه نساجی در بازی با آلومینیوم اراک با دریافت دو کارت زرد متوالی و زمانی که نتیجه دو بر صفر به سود آلومینیوم اراک بود، با تصمیم امیر عرب براقی از زمین بازی اخراج شد. در این بازی تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۳-۰ به برتری رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهر هرت IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    خیلی خنده داره . کارت قرمز بازی‌های لیگ برتر به دیدار سوپر جام منتقل نمی‌شود، اما کارت زرد و کارت قرمز سوپر جام به لیگ برتر منتقل می شود. مقامات فوتبال قطر حام جهانی برگزار می کنند و پس از آن جام ملتهای آسیا ، آنوقت مقامات ما زیر پرچم تیم ..... سینه می زنند که دربی را ببرد. مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآ تیم حکومتی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی