نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۴۹
واکنش علیرضا دبیر به هجمه‌های جدید/ بالا و پایین سرمربی تیم ملی و مدیر تیم را یکی کردم/ گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم/ بچه‌ها از سیاست چه می‌دانند؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رییس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.

آئین تجلیل و تقدیر از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان و زیر ۲۳ سال جهان، امروز به همت شرکت همراه‌اول، حامی مالی فدراسیون کشتی در هتل همای تهران با حضور کشتی‌گیران تیم ملی، اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون صورت گرفت.

حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل شرکت همراه اول در این مراسم اظهار داشت: از حضور در جمع بزرگترین ورزش کشور خوشحالیم. همراه اول بزرگترین اپراطور خاورمیانه است و امروز این اپراطور با افتخار در کنار کشتی است تا بتوانیم با همکاری هم نخبگان ورزش کشور به قهرمانی و پهلوانی برسانیم و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت‌های روز افزون باشیم.

وی افزود: سعی ما بر این است که ارتباط خود را با جامعه ورزش را تخصصی تر کنیم و همینجا از دبیر رئیس فدراسیون کشتی می خواهم روی این مسئله فکر کنند و راه کار مناسبی را ارائه دهند تا بدانیم چطور می‌توانیم بهتر کار کنیم. کشتی را باید منسجم تر از گذشته در استان‌ها دنبال کنیم، امیدواریم در بحث آکادمی کشتی با کمک فدراسیون این اتفاق را پیش ببریم و مقدمه ساز سرویس‌های دیجیتال برای ورزش کشور باشیم.

علیرضا دبیر هم در این مراسم گفت: من اول از همه از همراه اول تشکر می‌کنم چرا که زمانی که به فدراسیون آمدم اسپانسر قبلی را خیلی یک طرفه با فدراسیون در ارتباط بود و مفت همه چیز را به آن‌ها داده بودند. این برای ما شکل نداشت. روزی که کشتی هیچی نداشت، همراه اول پای ایستاد و ما توانستیم روزهای خوبی را برای کشتی رقم بخورد. روزی که ما هیچی نداشتیم، پای کار ما بودند نه امروز که ۷، ۸ مدال در هر رده داریم. یک روزی تیم امید ما سوم جهان می‌شد، همه کیف می‌کردند اما دیروز من در جلسه کمیته انظباطی بالاوپایین سرمربی تیم ملی و مدیر تیم را یکی کردم که چرا تیم دوم شده است. این نشان می‌دهد که کشتی در راه درست خود قرار دارد.

وی در ادامه گفت: کشتی فراتر از ورزش ایران و جزوی از فرهنگ ماست. در هر حوزه‌ای می‌توانیم اثرگذار باشیم؛ حتی اقتصادی و سیاسی. سخت می‌گیرم چون بچه‌های ما با هر ننه‌قمری نباید بگردند، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم. پای بچه‌هایم هستم و از این فضای اخیر ناراحت می‌شوم. از هر کسی آن کاری را که باید انجام بدهد، بخواهید. کار رحمان عموزاد کشتی است، نه تحلیل فرهنگی. ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم، همه در فوتبال و سیاست فکر می‌کنند کارشناسند. یک جراح در فرودگاه چند روز پیش به من گفت کشتی را بیش‌تر از تو می‌فهمم، گفتم دروغ می‌گویی؛ انگار من بگویم جراحی را بیش‌تر می‌فهمم!

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اتفاقات اخیر کشور و هجمه علیه کشتی گیران عنوان کرد: یعنی‌ چی بچه‌های ما در هر حوزه‌ای اظهارنظر کنند؟ بچه ۲۵ ساله در چه حوزه‌ای حرف بزند؟ این شرعاً مشکل دارد. یعنی چی بیایید و صحبت کنید؟ کشتی گیران باید درباره کشتی، مبارزه یا رئیس فدراسیون حرف بزنند. تا روزی که کشتی می‌گیرید، فقط به کشتی فکر کنید. زندگی، مادر و پدرتان باید کشتی باشد تا موفق شوید. کشتی‌گیر تا روزی که سرباز است و بگوید چشم، مدال می‌گیرد ولی ادای سردارها را در بیاورد، مدال نمی‌گیرد. من گفتم ۸۶ کیلوگرم را تیم امیدها نبرید چون حقش نیست، غلامی را به ناحق بردند. کاوه و درستکار یادشان رفت ولی من فنی بلدم و دیگر بیش‌تر ورود می‌کنم.

دبیر در ادامه افزود: رضا اطری باید درباره ماشین بحث کند یا کشتی؟ بچه‌های ما از سیاست چه می‌دانند؟ من با این سابقه شورا جرات تحلیل سیاسی ندارم، الان کشتی مملکت دست ماست و باید به آن برسیم. شماها الان نماینده مردم کشورمان هستید و باید افتخارآفرینی کنید. تشویق مردم مرا خوش‌حال نمی‌کند و فحش‌شان هم ناراحت. به این‌جا برسید و چیزی که خدا دوست دارد را انجام بدهید. کشتی برای آحاد مردم ایران است، نه یک قشر سیاسی خاص. اولویت در هر زمینه‌ای باید با فاصله کشتی باشد. این موبایل شیطان است، گولش را نخورید. هر کس از گوشی رد شد، موفق شده است. رحمان عموزاد در ۲۰ سالگی مدالش را گرفته و عقد کرده چون از موبایل عبور کرده، او الگوی‌تان باشد. هم آن‌ور بگذارند بچه‌ها کشتی بگیرند و هم بچه‌ها کارشان را بکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • ناشناس IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    دیگه بعضی وقتا دهن باز نکردن بهتر از حرف زدن هست، منتها برای کسی که نان به نرخ روز بخور نیست
    • مصباح IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      متاسفم برای شما جناب دبیر با این ادبیات لمپن مآبانه از حد گذشته مگر فدراسیون کشتی چاله میدون ما هم بچه جنوب شهر هستیم اما احترام ادب رو یاد گرفتیم
  • رسول DE ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    دبیر جان در فدراسیون خوب هستی اما بهتر هست زیاد صحبت نکنی که حاشیه برایت درست نشود! به نظر خود من! نظر بقیه را نمی دانم درباره ی مردم و جوانان بی ربط حرف زدی! بهتر هست خدا و رو روز قیامت را هم در نظر بگیری چون من حس کردم برای منافع و امتیاز یکسری حرف هایی زدی که اصلا به جایگاه تو ارتباطی ندارد و در حق مردمی که در فشار و سختی هستند ظلم کردی با این حرف ها و کاملا واضح هست که چه میگویی برادر انشالله که مسئولیت پذیر باشی و فردای آخرت زیرش نزنی. انشالله که خداوند همه را بینا کند
  • رسول DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    دبیر جان در فدراسیون خوب هستی اما بهتر هست زیاد صحبت نکنی که حاشیه برایت درست نشود! به نظر خود من! نظر بقیه را نمی دانم درباره ی مردم و جوانان بی ربط حرف زدی! بهتر هست خدا و رو روز قیامت را هم در نظر بگیری چون من حس کردم برای منافع و امتیاز یکسری حرف هایی زدی که اصلا به جایگاه تو ارتباطی ندارد و در حق مردمی که در فشار و سختی هستند ظلم کردی با این حرف ها و کاملا واضح هست که چه میگویی برادر انشالله که مسئولیت پذیر باشی و فردای آخرت زیرش نزنی. انشالله که خداوند همه را بینا کند
  • منم. IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    اگه خود این بچه با اهلیت به ریاست کشتی رسیده بود میگفتیم حرفش حرف درستیه!مگه خود تو با استفاده ی از سیاست رئیس نشده ای!مگر از تو بفهم تر و اگاه تر و باسابقه تر در کشتی این مملکت نبود برای ریاست کشتی!شاید از همون جراح بیشتر کشتی رو بفهمی اما چند نفر برایت بشمارم که از هر نظر حساب کنی صدها پله بالاتر از تو هستند در همین ورزش اما کنج خانه نشسته اند چون مثل تو و امثال تو نخواسته اند بله قربان گوی همان قشر خاص و سیاست خاصشان باشند.با این تیارتها خودت را توجیه و قانع میکنی نه مردمی را که از پشت پرده ی نتنها این مسئله بلکه از همه ی مسائل خیلی بیش از انچه تو فکر میکنی اگاهند .
  • تاجی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    آقای دبیر...بهتر نسیت بجای ورزشکار و تربیت پهلوانان جامعه یه تعداد ربات بیاری جهت مبارزه؟؟!! یادت باشه که امثال تختی ها اگر میخواستند مثل تو فکر کنند الان یادی ازشون نمیشد...خجالت بکش از این افکار زشتت!
    • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      دمت گرم پهلوان.نان پدر شیر مادر حلالت
    • صادق IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      هر کسی را با کسی مقایسه نکنی حیف
  • فرهاد کوه کن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    فقط میخوام از همراه اول تشکر کنم که از کشتی حمایت میکنه. من یه معلم ورزش۲۶ساله و خودمم کشتیگیرم حرفای فنی دبیر رو کاملا درک میکنم کشتیگیری که وارد هر نوع حاشیه ایی بشه فاتحه اش خونده شده.لطفا بذارید بچه ها با آرامش تمریناتشونو دنبال کنن.
    • پرويز IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      ولتر يه جمله خيلي معروف داره كه ميگه:((در جامعه اي كه كارها بر اساس استعداد تقسيم نشود، در حقيقت همه بيكارند)). جامعه اي كه معلمش تو باشي ، قطعا" رييس فدراسيون بايد يكي مثل دبير باشه . اصلا ديگه عادت كرديم كه هر چيزي كاملا مغاير با ظاهرش باشه.اوني كه اسمش معلمه ، خالي از هرگونه تشخيص و شعور باشه . اوني كه اسمش دبييييره ، اتفاقا بسيار نيازمند آموزش باشه ، اونيكه اسمش دكتره ، تا كلاس6 بيشتر نخونده باشه و تازه شخص اول اجرايي مملكت هم باشه و... . ما عادت كرديم و اصلا از شكل تحليل و استنتاج شما شگفت زده نشديم آقاي معلم!!! به تدريس ادامه بده ولي بدون دانش آموزان تو براي اجتناب از گمراهي ، هر چي تو بگي ، عكسش رو خواهند آموخت .
    • فرهاد کوه کن IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      خودت که داری حرف بقول خودت ولتر را به چالش میکشی آقای دانشمند!!!.خوب دبیر هم همینو گفته که هرکسی کار خودشو انجام بده.یه کشتیگیر۱۹بیست ساله وظیفش اینه که خوب تمرین کنه و از حاشیه بدور باشه.افتخارات و زیرساختهایی که دبیر در این مدت کم ایجاد کرده نشون میده که ولتر درست گفته.یه قهرمان المپیک مثل آقارسول خادم و دبیر رئیس فدراسیون کشتی بشن دقیقا مصداق حرف والتره.درضمن مارو بیشعور خطاب کردی ولی بدون گاهی فاصله حق و باطل اندازه یه تار موه،امثال من دوست نداریم کشور شش تیکه شه
    • آزاد شریف AU ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      پرویز جان، لذت بردم از جوابت، دمت گرم
    • فرهاد کوه کن IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      آقای آزاد شریف!! توهم دانایی از نادانی خطرناکتره.تکفیریهای داعش توهم دانایی دارن،و فکر میکنن نظر اشتباهشان درست ترین نظر عالمه،برای همینه که نارنجک میبندن و خودشونو بین زن و بچه مردم منفجر میکنن،من کار به سیاست و جناح بازی شما ندارم من یه معلم ساده و یه مربی هستم که دغدغه پیشرفت کشتی کشورمو دارم،میشه با دلیل و مدرک به من بگید کجای کار فنی زیرساختی و جذب سرمایه دبیر اشتباه بوده؟مشکل شما فنی نیست مشکل شما با دبیر جناح بازیهای مسخرتونه،👇افتاد؟..
    • پرويز IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      برادر گرامي من آقاي كوه كن عزيز چرا تا يكي مياد دو كلام حرف حق بزنه ، پاي داعش و تجزيه و هزار تا اراجيف ديگه وسط ميكشيد.آخه چه ربطي داره.مگه ما سياسي هستيم . ما هم فقط سربلندي كشورمون رو ميخوايم. نتايج كشتي بد نبوده ولي يادمون باشه ما قبلا هم اوضاعمون بدتر ازاين نبوده.دبير يه آدم عوامفريبه كه خيلي علاقه داره روي مسايل اعتقادي قشري از جامعه رژه بره!! اتفاقا نون همين ظاهرسازي ها رو داره ميخوره وگرنه بهتر از دبيرخيلي ها بودن. به دبير ارتباطي نداره كشتي گير خارج از تشك چيكار ميكنه .و تمام اين حرفها رو براي مطرح كردن خودش ميزنه
  • محمد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    یعنی ادبیاتش فقط در حد خودش هست
  • سیما IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    پس تو که کشتی گیر بودی وچیزی از سیاست حالیت نبود چرا اومدی عضو شورا وتو سیاست خودت رو قاطی کردی همون کشتی آن رو‌میگرفتی
  • مردم IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    درود بر پهلوان رسول خادم
  • امیران IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    فدراسیون به چه روزی رسیده که این فرد بی ادب و زور گو با اون وضعیت شخصیتی فاجعه بار شده ریئس ش
    • بی طرف IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      اتفاقا فدراسیون تو روزهای خوب کسب مدالهای خوشرنگه.اینو که نمیتونین منکر بشید.اگه رئیس فدراسیون غیر ورزشی باشه به عالم وادم فحش میدین که چرا از پیشکسوتها ی همون رشته استفاده نکردید حالا هم که یه کاربلد رو گذاشتن که اتفاقا خوب نتیجه گرفته باز هم شاکی هستین.امثال شماها کلا ناسازگارین
  • محسن GB ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    زنده با علیرضا دبیر. باعث افتخار ایران هستید شما. همان کسانی که با حاج قاسم که باعث افتخار ایران بود مخالف بودند، الان هم مشغول به حاشیه کشاندن شما هستند. سربلند و پیروز باشید.
  • حسین US ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    تو خودت اون موقع ک شورای شهر شدی از شورا چی می دونستی؟
    • هموطن IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      اولا اقای دبیر تحصیلات دانشگاهیش حقوق بود.ثانیا شورا محلی برای تصمیمگیری برای تمام مسائل یک شهره که اتفاقا ورزش هم یک بخش اصلی است.حالا بقیه ادمهایی که تو شورا هستن چی میدونن؟؟؟
  • ایرانی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    دمت گرم اقای دبیر.حرفات خیلی هم درست وخوبه.اگر در مملکت ما هر کس کار ووظیفه خودش رو بدرستی انجام بده ودر هر حوزه ای که اگاهی کافی نداره نظر نده قطعا اوضاع خوب میشه ولی مشکل اینجاست که هر بچه ای که یه گوشی داره که بواسطه ی ان یه سری اطلاعات غلط ونصفه نیمه بدست میاره فکر میکنه عالم ودانای کل شده ودر همه مسائل صاحبنظر.
    • رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      مشکل اینی که تو میگی نیست مشکل اونجاس که اونایی که میتونن و بلد کارن یا تو زندانن یا مجبور به ترک وطن یکسری هم امثال تو یا نون به نرخ روز میخورن یا سرش کردن تو برف نمیخوان واقعیت هارو ببینن
  • تام سخنگو US ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    کشتی گیر و پهلوان فقط اقای خادم
  • رحمان IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    آقای دبیر مدیر جوان و لایق و پاکدست و البته متخصص و کارآمد همین چند ویژگی حتما موجب حسادت و بغض بعضی بی انصاف ها میشه البته وقتی مدال ها که پشت سرهم درو میشه که مزید برعلته
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    شما فکر میکنی فقط با کمر حریف خوابوندن کسی پهلون شده؟ پهلون واقعی کسیه که درد رنج مردم میدونه کسی که کنار مردش میمونه حتی اگه باعث بشه جایگاهش رو از دست بده برادر من یه کم تاریخ بخون ظلم و ظالم موندگار نیست.مردانگی که میمونه
  • اصغر زشته IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    دبیر.خادم.برزگر.تختی.جوادی.موحد.سوریان.بنا.رضا زاده.نصیری ووووووووحتی خداوند همموافق دارند وهم مخالف خودتان را خسته نکنید.
  • ناشناس IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    حرف حق تلخه؛آقای دبیر حرف حق میزنه .لطفا با انصاف باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی