چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
۲ |
۴
استراتژی کی‌روش در جام جهانی فاش شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش هنوز در مورد استراتژی تیم  ملی در جام جهانی حرف نزده است.

از مصاحبه این روزهای بازیکنان تیم ملی به راحتی می توان برداشت کرد که کارلوس کی روش در تمرینات تیم  ملی چه چیزی به بازیکنان می گوید و چه استراتژی ای را برای آنها تعریف کرده است.

محمد رضا اخباری یکی از دروازه‌بانان تیم ملی در این باره می گوید: «همه مستحضر هستید حریفان ما تیم‌های بزرگی هستند و آمریکای فعلی هم با تیم ۱۹۹۸ فرق دارد و اکثر آنها در انگلیس بازی می‌کنند. بازیکنان تیم ملی انگلیس که نیاز به معرفی ندارند. رویای همه ما صعود به مرحله بعدی است و باوجود اینکه کار دشواری است اما ما با این هدف به جام جهانی می‌رویم.»

در صورت عدم صعود تیم ملی به دور بعد هیچ کس به تیم ملی خرده نخواهد گرفت اما در صورت صعود یک اتفاق تاریخی در فوتبال ایران رخ خواهد داد و این خود بهترین بهانه است که شاگردان کارلوس کی روش با این نیت وارد دوحه شوند.

تیم ملی اگر خواهان حضور شایسته در بازی‌ها است قطعا باید با نیت صعود وارد میدان شود. در این صورت است که شانس صعود هم پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فریدون امام زاده شوشتری- اهواز IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    استراتژی کی روش؟؟؟ شوخی می فرمایید. پارک دوبله کردن، و بعد از عدم صعود بهانه های کلیشه واری مثل "فرصت کم بود"، "بعضی بازیکن ها در دسترس نبودند" و ... که دیگر نیازی به شرح و بسط ندارد.
  • ستار IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    یعنی کسی براش مهمه تو این وضعیت ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی