چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
۶ |
۴
شوخی جالب رئیس فدراسیون فوتبال با دکتر فتح‌الله‌زاده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری بازی سوپرجام شوخی جالبی با مدیرعامل استقلال انجام داد.

استقلال و نساجی تا چند ساعت دیگر بازی سوپرجام فوتبال ایران را در کرمان برگزار خواهند کرد. دیداری که برنده آن می تواند برای اولین بار این جام را به خانه ببرد.

قبل از شروع این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسمی علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال را ملاقات کرد. دیدار آنها و نحوه سلام و علیک هر دو هم بسیار گرم و صمیمی بود.

در این دیدار کوتاه، مهدی تاج شوخی جالبی هم با فتح‌الله‌زاده انجام داد و خطاب به مدیرعامل استقلال گفت: آقای دکتر آمدی اینجا که جام ببری؟ این جمله تاج باعث خنده حاضران شد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فریدون امام زاده شوشتری- اهواز IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    این آقای تاج مرد بسیار شوخی است، مثلاً سال ۹۸ موقع پاسخگویی به قرارداد ترکمنچای ویلموتس شوخی شوخی سکته قلبی کرد و غیبش زد، امسال موقع شبه انتخابات فدراسیون سر و کله اش پیدا شد و هنوز رأی گیری تمام نشده شوخی شوخی اسمش در آمد و شد آن چه نباید بشود!!!
    • پدرام CA ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      در کنار شوخ بودن ایشون خبلی روشون سفته. امروز گفته امکانات ما در قطر در حد کمپ لوکوموتیو مسکو نیست. این همون کمپیه که برای اقامت 10 روزه قبض 3 میلیون دلاری براش صادر شد. هر کس جای این اقا بود روش نمیشد اسم اون کمپ رو بیاره ولی اقای تاج فعلا میتازونه البته تا قلب درد بعدی!
    • ابرام US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      تاج جامی بر فتل کرد عرضه گفت... دکترا این جام بخشیدیم به تو ================================================================================================ حاج فتل دستی به ما قبلش کشید ... گفت: قَبِلتُ یا رفیق٬ این مال تو ================================================================================================= شا هکار ت ویلمو تس و ابتکارت جام ما ... برگ سبزی است لایق توست٬ مال تو
  • ضد کیسه IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    فتل دکتررررررررر!!!!!! خخخخخخخخ
  • تاج پرسپولیسیه IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    ایشون طی فصول قبل دست راست و کاپیتان تیم بابا مسعود بودن الان هم روی اون رو نداشته بگه تو امدی جام ببری ما هم اومدیم نذاریم ببری !!!
  • احمدرضا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    متاسفانه در کشور ما دکترا گرفتن مثل درجه کیلویی نظامی به سهولت و اسانی به دست می اید که ارزش و منزلت افراد علمی کشور به پایین می اورد،گفتن دکتر به فتح الله(فتل) توهین به دکتر صمیعی،خدا دوست،اعرابی،ملک حسینی و افراد سیاسی،فرهنگی کشور همچون دکتر مصدق،دکتر فاطمی،دکتر اکرامی،دکتر کلانی،دکتر ،دکتر زاد مهر و.....می باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی