زلاتان ایبراهیمویچ - کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان شدیدا از امباپه انتقاد کرد و در اظهارات جدیدش معتقد است که امباپه خیلی اشتباه کرده از اینکه پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است.

چند ماهی می‌شود که زلاتان ایبراهیموویچ در زمین فوتبال گام نگذاشته، اما دوری از بازی او را از ایجاد موج در شبکه‌های اجتماعی منع نکرده است. آخرین هدف او کیلیان امباپه است که به شدت از او به دلیل رد انتقال به رئال مادرید در تابستان گذشته انتقاد کرد.

حالا امباپه در کانون توجه زلاتان قرار گرفته است. تصمیم او برای رد رئال مادرید در تابستان گذشته چیزی است که اسطوره سوئدی نمی‌تواند آن را درک کند. زلاتان به کانال پلاس گفت: «امباپه را از نظر شخصیتی به خوبی نمی‌شناسم. به عنوان یک بازیکن اما فوق‌العاده است. ولی وقتی دیسیپلین را از دست می‌دهید، هویت خود را از دست می‌دهید. اینکه زیدان، زیدان است دلیلی دارد. امباپه می‌خواهد از او تقلید کند؟ باید شروع به پیشرفت کند، نه اینکه قانع باشد. او انتخاب درستی برای پاریس کرد، نه برای خودش. چون خودش را در موقعیتی قرار داد که مهمتر از باشگاه باشد، و باشگاه کلیدهای این کار را به او داد. اما شما هرگز بزرگتر از یک باشگاه نیستید. اما وقتی بچه قوی می‌شود، به راحتی می‌تواند درآمد کسب کند.»

با این وجود، زلاتان همه تقصیرها را به گردن امباپه نیانداخت. او به تمام افرادی که به تصمیم‌گیری بازیکن فرانسوری کمک کردند نیز اشاره کرد. زلاتان گفت: «والدینش وکیل و ایجنت و مربی می‌شوند. مشکل همینجاست. همین زمان است که دیسیپلین و آنچه که هستید را از دست می‌دهید. امروزه این نسل جدید با پدرها و مادرهایشان فکر می‌کنند ستاره شده‌اند. آنها در روزنامه‌ها صحبت می‌کنند. اما فکر می‌کنی که هستی؟ دهنت را ببند! همه چیز به پسرت بستگی دارد، به بازیکن، به کار کردن و دیسیپلین داشتن.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    راست میگه امباپه خوبه ولی خودشو خیلی از چیزی ک هست بزرگتر میدونه ، هرچند فکر میکنم تبلیغات یوفا داره به سمتی میره ک امباپه و هالند رو جای مسی و رونالدو بزاره و این یعنی یه حمایت مفتی ک میتونه در اینده همونجور ک به رونالدو کمک کرد به اینم کمک کنه ،یوفا نمیخاد دیگ کسی از امریکای جنوبی برا بهترین بازیکن سال بجنگه،البته این فقط نظر منه
    • سعید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      یعنی فقط به رونالدوکمک کرده روی مسی تاثیرنداشته
  • محمد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    ازش خوشم نمیاد
  • طاهر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    انصافا یوفا خیلی به رونالدو کمک کرد که بامسی مقایسش کنن تا دیده بشه پنج تا توپ طلا هم گرفت که از صدقه سر مقایسه با مسی بود و گرنه الان چرا نمیتونه بگیره در حالی که مسی داره یکه نازی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی